Jullie zullen het allemaal wel hebben. Je leest fora en horloge sites en komt horloges tegen die je meteen te gek vind en die je ooit wel eens zou willen hebben. Iedere horloge gek heeft wel een wishlist die eigenlijk te lang is, maar toch er blijven modellen bijkomen.
Zo staat bijvoorbeeld de Omega Seamaster Planet Ocean (Black, 45.5mm) ook al tijden op mijn wishlist. En mocht ik ooit eens geld over hebben, dan zou hij er wel komen.
Nou was ik vandaag in de stad en stond natuurlijk weer bij een juwelier te kijken. Stond daar toevallig een 2e hands exemplaar van de PO. Precies het exemplaar wat ik wou hebben en een redelijke prijs.
Ik naar binnen en passen. En zodra ik hem om me pols had, was meteen die "verliefdheid" weg. Vond het eigenlijk helemaal niets toen ik hem om mijn pols had. Zaten wel wat beschadigingen op en dat speelde ook mee, maar ik denk dat hij toch echt vandaag van mijn wishlist is verdwenen.
Jammer natuurlijk, maar nu is er wel weer ruimte voor iets anders
Hebben jullie ook wel eens zo iets gehad? Grail of wishlist exemplaren die in het echt het toch niet waar maakte? Zo ja, met welk model was dat?

1Likes
LinkBack URL
About LinkBacks
.
Reply With Quote

en ik vond / vind het zeker geen $2.880 waard. Te klein, te kleuterig en de wijzerplaat was veel te geel. Ik heb het horloge nog nagemeten, oude specs opgezocht, etc. maar ook na 1 en 2 dagen had ik er geen beter gevoel over en heb ik het dus maar teruggestuurd. Het privilege om dit horloge eventjes vast te houden heeft mij dus $87,18 gekost (meer dan mijn Parnis). Beetje dure les