HIER OOK EEN - GANS NIET HALF.
Afscheuren naar ander forum? waarom? Aansluiten bij Nederland? zinnig?
Als de walen al een uitwijkmogelijkheid hebben naar frankrijk...
Anderzijds, een mooi uurwerk is een mooi uurwerk, in welke taal ook.
Mvg
Bart
Hier nog een Vlaming/Belg.
IWC Mark XVI
Rolex 16610 sub date
Tudor blue sub 76100 lollipop: sold
Speciaal voor Ron an Mcfr.
Gepost vanuit de Ardennen
Sjors
---
- Sent from my iPhone using Tapatalk!
There are only 10 kind of people. Those who understand binary and those who don't.
Bezoek ook eens het Nederlandstalige WUS forum: Kaliber 2010
Re: Belgen, verenig u!
Ha ha ha, geinig, SjorsDankjewel
Ron
Nog een Belg hier! En nieuw op het forum.
Welkom, JanL, we hopen nog veel meer van je te horen. En plaatjes, natuurlijk. Zag net je digi-klok in de laatste aanwinst draad.
Ikzelf heb tot '78 alleen een analoog horloge gedragen en vervolgens tot '90 digitaal. Sindsdien louter analoog en howel ik tegenwoordig over meerdere horloges beschik, zit er niet een digitaal klokje in de collectie. Het voordeel van analoge horloges vind ik dat je sneller kunt zien hoe laat het is - onze hersenen doen aan patroonherkenning en kijkend naar de positie van de wijzers weet je hoe laat het is. 'n Analoog horloge moet je eerst lezen, bijvoorbeeld 11:50 en dan "interpreteren" tien voor twaalf.
Groeten en nogmaals welkom.
Ron
Hey Ron,
Ik begrijp je redenering compleet, om dezelfde argumenten heb ik heel lang geen digitaal gedragen. Ik heb jaren alleen een Mondaine gehad, vond ik simpelweg het helderst af te lezen horloge dat er was. Ik moest gewoon van geen ander horloge weten.
Ongeveer een jaar geleden een Uniform Wares gekocht, ook om dezelfde redenen. Want er was toch een kriebel om iets anders om de pols te hebben.
Op de een of andere manier heeft dat m'n interesse in horloges aangewakkerd. Vooral ouwe Russen momenteel. M'n eerste Rus.
Maar sommige digi's spreken me ook aan. Ooit deze G-Shock gedragen tot-ie helemaal kapot was. Vintage digi's vind ik ook wel leuk maar nog niks op de kop getikt - voorlopig :)
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)