Wat is een Café zonder goede muziek?
Als soort variant die ik ken van een ander forum leek het me wel leuk hier af en toe een goed stuk muziek (naar mijn mening in elk geval) neer te zetten.
Laat ik aftrappen met een relaxed nummer van Clapton:
Wie volgt?
Groeten,
Martin
ps hoop dat dit niet verandert in Skihut Calibré![]()
Spreek je ook Nederlands? Kom dan naar het Nederlandstalige WUS forum: Kaliber 2010
Leuk idee Martin, klinkt erg lekker dit nummer, had er nog nooit van gehoord om eerlijk te zijn.
Wel van Eric Clapton uiteraard
Heb zelf een hele brede muzieksmaak, van klassiek tot hardcore en alles er tussenin. Zal ook wel eens wat soundtrackjes gaan neerzetten de komende tijd, nu eerst effe dit plaatje afluisteren![]()
Tijd voor een nieuwe soundtrack ;)
Geen idee hoe ik ooit bij deze band terecht ben gekomen, heel ver voor mijn tijd en thuis werd het ook niet echt veel gedraaid. Maar toch, hier de klanken van de Sultans of Swing:
Dire Straits is erg goedHet verbaast me dat je er niet meer veel van hoort. Mark Knopfler heeft nog wat solo aspiraties gehad, maar volgens mij waren die niet extreem succesvol...
Toen we net een CD speler hadden, (zo rond de geboorte van Mart)heb ik een aantal CD's van ze gekocht. Eeen aardige rib uit het lijf van een scholier, maar prachtige muziek
Spreek je ook Nederlands? Kom dan naar het Nederlandstalige WUS forum: Kaliber 2010
Ik geloof dat Bob Dylan zelfs heeft gezegd dat hij de Dire Straits een van de beste muziekgroepen ooit vond, dat is al wel wat waard wat mij betreft!
Ik heb trouwens zelf een paar maandjes terug nog een album (op CD, je weet wel, die ouwe schijfjes die zo rond mijn geboorte tevoorschijn kwamen) van ze gekocht, wat ook vrij uniek is in deze tijd![]()
Voor de voetbalfans met een iPhone:
Vandaag is de nederlandse app 'Johnny Wants Football' gratis.
Johnny Wants Football for iPhone, iPod touch, and iPad on the iTunes App StoreMet deze app van de Nederlandse ontwikkelaar Relephant kun je het laatste voetbalnieuws, scores, standen en meer belangrijke teaminformatie bekijken op je iPhone. Daarnaast kun je als je ook van geschiedenis houdt de historische informatie over competities, bekers en andere evenementen opvragen.
De applicatie heeft de standaardfuncties die andere voetbal-apps ook hebben: livescores van alle belangrijke competities, pushberichten wanneer er een doelpunt valt en nieuws uit de grote competities. Ook biedt de toepassing informatie over de wedstrijdverslagen met opstelling, teamtactieken, bankspelers, doelpunten en assists. Nog een handige feature: LiveToday, waarbij je in één overzicht informatie over alle wedstrijden ziet die op die dag gespeeld worden. Je kunt de informatie automatisch laten verversen, met een minimum van eens per 10 seconden.
Succes of niet, Mark Knopfler heeft solo toch wel errrug mooie liedjes gemaakt hoor. Ik noem een "Speedway at Nazareth", "Sailing to Philadelphia" en "Postcards from Paraguay" bijvoorbeeld. Erg mooi rustige nummers die perfect bij zijn stem passen.
Maar goed, laten we een andere artiest pakken: Nerina Pallot
Mooie dame die erg mooie muziek maakt. Ik hád er drie cd's van (ja, ik kóóp nog cd's). Tot m'n autoradio/navigatie-unit uit de auto werd gesloopt. Nu heb ik er nog twee. Moet die ene nog steeds een keer opnieuw bestellen.
Dus... Ik zou een horloge uit Japan bestellen, maar die euro's gaan richting een nieuwe telefoon. Speakertje kapot en de kat heeft de oplader gesloopt, ik vat het maar op als teken dat ik nu toch ook aan de smartphone moet...
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)