Kijk, nieuwe muziek van twee artiesten die ik niet kende. Erg leuk![]()
Spreek je ook Nederlands? Kom dan naar het Nederlandstalige WUS forum: Kaliber 2010
Billy Joel is inderdaad erg goed. Ook een andere plaatsnaam van hem (Leningrad) vind ik prachtig.
Maar omdat dit een nl forum is, doe ik vandaag wat Nederlandstalig (of eigenlijk drentstaligs) in.
Ik vind Daniel Lohues een van de beste artiesten die dit land rijk is.
De meesten zullen hem kennen van Skik (op de fietse)
Deze groep heeft nog veel meer prachtige nummers gemaakt, zoals 's nachts:
Naast Skik heeft hij een tweetal blues albums gemaakt met de Louisiana Blues CLub. Wat kan die vent spelen zeg
Ook als producer timmert hij aan de weg, zo heeft hij het laatste album van Cuby and the Blizzards geproduceerd, "Cats Lost". En natuurlijk met zijn theatershows 'Allenig". Maar daarvan misschien later nog een paar clips.
Groeten,
Martin
Spreek je ook Nederlands? Kom dan naar het Nederlandstalige WUS forum: Kaliber 2010
Op Fietse is echt zo'n nummer dat ik elke keer een jaar vergeet, dan in een uur tijd vier keer luister en dan weer een jaar vergeet
Een van de vrolijkste liedjes ooit gemaakt, klinkt niet minder opwekkend dan "Always look on the bright side of life" om er maar eentje te noemen![]()
Heerlijk :)
btw, ik ben me een partij zenuwachtig voor morgen!! pfff...
Er geldt wel een absoluut Andre Hazes-verbod in Cafe Calibre morgen, dat je het vast weet ;)
Ik heb me trouwens vrijwillig opgegeven om morgen te gaan werken, zie achteraf wel wat het geworden is, dit seizoen is afgelopen voor me. Verschil tussen tweede en derde plaats is kiezen tussen verliezen en verliezen. Daar doe ik niet aan.
Piano Man bijvoorbeeld? Leuk nummer. Volledig eensch met je stelling over Andre Hazes trouwens. Wellicht kunnen we het wat algemener maken en de smartlap in zijn geheel strafbaar maken. Sinds mijn tijd bij PTT Post (en daarna TPG Post en daarna TNT Post...) heb ik nachtmerries over smartlappen. Met de kerst heerst er normaal gesproken daar een leuke stemming namelijk, tot er iemand op het idee kwam dat de normale kerstliedjes niet leuk genoeg zijn, er moesten kerstsmartlappen gedraaid worden.
Anyway, nog een nummer met een plaatsnaam in de titel, om het af te leren:
Muse, echte muzikanten (ze worden zeldzaam!) en heerlijke muziek.![]()
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)