Like Tree41Likes

Thread: Café Calibré

Page 23 of 88 FirstFirst ... 13141516171819202122232425262728293031323373 ... LastLast
Results 221 to 230 of 875
    Moderator Lester Burnham's Avatar

Re: Café Calibré

Quote Originally Posted by Racka View Post
    Leuk!

Om te vieren dat ik terug ben uit Denemarken, een clip van de deense zangeres Natasja. Ze is helaas in 2007 overleden in Jamaica bij een auto ongeluk.

Die sound verwacht je ook niet als je een (voor mij) onbekende Deense artiest gaat luisteren Klinkt alsof ze wel vaker in Jamaica was geweest

Quote Originally Posted by Eek! View Post
    Succes of niet, Mark Knopfler heeft solo toch wel errrug mooie liedjes gemaakt hoor. Ik noem een "Speedway at Nazareth", "Sailing to Philadelphia" en "Postcards from Paraguay" bijvoorbeeld. Erg mooi rustige nummers die perfect bij zijn stem passen.

Maar goed, laten we een andere artiest pakken: Nerina Pallot - Idaho

Mooie dame die erg mooie muziek maakt. Ik hád er drie cd's van (ja, ik kóóp nog cd's). Tot m'n autoradio/navigatie-unit uit de auto werd gesloopt. Nu heb ik er nog twee. Moet die ene nog steeds een keer opnieuw bestellen.
    Trek ik een voorbarige conclusie als ik zeg dat je houdt van nummers met een topo/geografisch onderwerp

Moderator Martin_B's Avatar

Kijk, nieuwe muziek van twee artiesten die ik niet kende. Erg leuk
    Spreek je ook Nederlands? Kom dan naar het Nederlandstalige WUS forum: Kaliber 2010

Member

Quote Originally Posted by Lester Burnham View Post
    Trek ik een voorbarige conclusie als ik zeg dat je houdt van nummers met een topo/geografisch onderwerp
    Haha, was me nog niet opgevallen. Das puur toeval eigenlijk.

Quote Originally Posted by Eek! View Post
    Haha, was me nog niet opgevallen. Das puur toeval eigenlijk.
    Hehe, nou vooruit dan, ook maar een fijn nummer met plaatsnaam erin van mij :)

Ben best wel een beetje fan van Billy Joel, heeft een paar nummers van de bovenste plank gemaakt in mijn bescheiden opinie ;)

Billy Joel is inderdaad erg goed. Ook een andere plaatsnaam van hem (Leningrad) vind ik prachtig.

Maar omdat dit een nl forum is, doe ik vandaag wat Nederlandstalig (of eigenlijk drentstaligs) in.

Ik vind Daniel Lohues een van de beste artiesten die dit land rijk is.
    De meesten zullen hem kennen van Skik (op de fietse)

Deze groep heeft nog veel meer prachtige nummers gemaakt, zoals 's nachts:

Naast Skik heeft hij een tweetal blues albums gemaakt met de Louisiana Blues CLub. Wat kan die vent spelen zeg

Ook als producer timmert hij aan de weg, zo heeft hij het laatste album van Cuby and the Blizzards geproduceerd, "Cats Lost". En natuurlijk met zijn theatershows 'Allenig". Maar daarvan misschien later nog een paar clips.

Groeten,

Martin
    Spreek je ook Nederlands? Kom dan naar het Nederlandstalige WUS forum: Kaliber 2010

Op Fietse is echt zo'n nummer dat ik elke keer een jaar vergeet, dan in een uur tijd vier keer luister en dan weer een jaar vergeet

Een van de vrolijkste liedjes ooit gemaakt, klinkt niet minder opwekkend dan "Always look on the bright side of life" om er maar eentje te noemen

Sponsor Dimer's Avatar

Heerlijk :)

btw, ik ben me een partij zenuwachtig voor morgen!! pfff...

Quote Originally Posted by Dimer View Post
    btw, ik ben me een partij zenuwachtig voor morgen!! pfff...
    Er geldt wel een absoluut Andre Hazes-verbod in Cafe Calibre morgen, dat je het vast weet ;)

Ik heb me trouwens vrijwillig opgegeven om morgen te gaan werken, zie achteraf wel wat het geworden is, dit seizoen is afgelopen voor me. Verschil tussen tweede en derde plaats is kiezen tussen verliezen en verliezen. Daar doe ik niet aan.

Member

Hehe, nou vooruit dan, ook maar een fijn nummer met plaatsnaam erin van mij :)

Ben best wel een beetje fan van Billy Joel, heeft een paar nummers van de bovenste plank gemaakt in mijn bescheiden opinie ;)
    Piano Man bijvoorbeeld? Leuk nummer. Volledig eensch met je stelling over Andre Hazes trouwens. Wellicht kunnen we het wat algemener maken en de smartlap in zijn geheel strafbaar maken. Sinds mijn tijd bij PTT Post (en daarna TPG Post en daarna TNT Post...) heb ik nachtmerries over smartlappen. Met de kerst heerst er normaal gesproken daar een leuke stemming namelijk, tot er iemand op het idee kwam dat de normale kerstliedjes niet leuk genoeg zijn, er moesten kerstsmartlappen gedraaid worden.

Anyway, nog een nummer met een plaatsnaam in de titel, om het af te leren:

Muse, echte muzikanten (ze worden zeldzaam!) en heerlijke muziek.

Er geldt wel een absoluut Andre Hazes-verbod in Cafe Calibre morgen, dat je het vast weet ;)

Ik heb me trouwens vrijwillig opgegeven om morgen te gaan werken, zie achteraf wel wat het geworden is, dit seizoen is afgelopen voor me. Verschil tussen tweede en derde plaats is kiezen tussen verliezen en verliezen. Daar doe ik niet aan.
    André Hazes is best leuk hoor, tenminste na pakumbeet 20 bier ofzo

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)