Gefeliciteerd Amsterdam!!
![]()
:D
Prachtig weekend! Mijn zwager is zaterdag kampioen geworden (hij gaat nu naar de 2e klasse) en Ajax EINDELIJK ook weer de schaal plus de derde ster erbij! Prachtig :D Museumplein was ook mooi, wel heeeel erg druk. Enige smet op het feest was dat de vriendin van een vriend van me gerold was, dus zij is d'r mobiel kwijt.... Dat drukte de pret toch wel.
Oke, geen hazes, maar deze moet echt:
Ah mooi Dimer, kan die oudste van jou (is een jaar of 7 toch?) ook zeggen dat hij een keer een titel heeft meegemaakt
*jaja, flauw*
Hij is bijna vijf, maar hij vond het prachtig! Een vriendje van hem was bij ons en ze liepen alle twee in Ajax tenue en bij elke goal stonden ze het hardst te juichen. Uiteraard heb ik hem niet meegenomen naar het Museumplein, tot zijn verdriet. Vandaag moest ie ook per se in Ajax shirt naar school. Er waren er overigens meer in z'n klas die in rood en wit waren gehuld.
Achja, hebben jullie die derde ster dan eindelijk te pakken. De afgelopen jaren hebben jullie een aantal erg goede seizoenen gedraaid waarin er geen titel kwam (omdat wij toen ook nog goed waren), nu draaien jullie eigenlijk het minste seizoen in een tijdje en komt de titel er wel :) Zo zie je maar weer, voetbal is een gek ding!
Nieuwe soundtrack voor ons Cafe:
Beetje een ondergesneeuwd nummer, kwam een jaar of twee geleden uit maar heeft nooit echt groot in de spotlights gestaan. En dat is jammer wat mij betreft, erg gave clip en de teksten zijn zo raak als het maar kan zijn.
"Boy its tough getting on in the world
When the sun doesnt shine and a boy needs a girl
Its about getting out of a rut, you need luck
But youre stuck and you dont know how, oh
(Dont have to be) A big bucks Hollywood star
(Dont have to drive) A super car to get far
(Dont have to live) A life of power and wealth
(Dont have to be) Beautiful but it helps"
etc etc
Hmmm, ja, ze laten symbolen zien voor geld $ en een sterretje (A big bucks Hollywood star) en dan inderdaad dat klavertje vier.
Daarmee zullen ze waarschinlijk inderdaad geluk bedoelen, geluk in de zin van mooi geboren worden (Dont have to be- Beautiful but it helps) en geluk in de zin van liefde vinden, wat dan het vierde gebruikte symbooltje (hartje) is.
Child in Time is trouwens een superplaat. Ik heb al een jaar of 10 een bestand met de complete top 2000 (van jaar 1999) en in dat jaar stond Child in Time op nummer twee. Heb dat hele bestand al tig keer gehoord intussen, met name de hoger geklassificeerde nummers, waaronder dus Child in Time!
Voor de rest doet Deep Purple me niet zo veel trouwens.
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)