Ik moet op een of andere manier altijd aan Bowie denken als ik dit nummer van Deep Purple hoor. Waarom weet ik ook niet![]()
Ik moet op een of andere manier altijd aan Bowie denken als ik dit nummer van Deep Purple hoor. Waarom weet ik ook niet![]()
Spreek je ook Nederlands? Kom dan naar het Nederlandstalige WUS forum: Kaliber 2010
Zo, kom net terug van een dubstep-feessie, was behoorlijk geslaagd :)
Ik weet niet waarom ik nu (uur of 5 in de morgen) nog achter de pc kruip, maar deze wilde ik even posten, feest werd gehouden in een gebouw waar ook een skatepark zit (grootste indoor skatepark van Europa, area 51 in Eindhoven), tot na 3 uur 's nachts waren er zelfs nog mensen druk aan het skaten! Maar goed, dit logo hing er bovenin de hal, moest meteen aan Sjors denken :)
En nu ga ik proberen door de fluitende vogels heen te slapen, morgenvroeg wacht er weer een dienst bij de Zweedse meubelbaas (en meteen daarna weer een ander feest tot diep in de volgende nacht).
Zwaar leven.
Deze auwe zak moest even opzoeken wat dubstep überhaubt is..
Ehm, interessante muziek
Groeten,
Martin
Spreek je ook Nederlands? Kom dan naar het Nederlandstalige WUS forum: Kaliber 2010
dubstep is vet!
Goed bezig Lester! Kan me niet herinneren wanneer ik voor het laatst ben wezen stappen. Dan sowieso niet tot diep in de ochtend.![]()
Net wakker, voel me vreselijk :)
Emmertje staat gevuld naast m'n bed, blijkbaar was het dus toch niet verstandig om na een hele lading bier vanaf 3 uur ineens te switchen naar Wodka.
Nee Sjors, toch geen ronde belettering ;)
![]()
Ik dacht, het is weer tijd voor een stukje muziek in 't Café.
Op de terugweg van de Klaibermeeting had ik een CD van Emma Shapplin op staan. 't Leek me wel leuk een nummer van haar hier te plaatsen.
Groeten,
Martin
There are only 10 kind of people. Those who understand binary and those who don't.
Bezoek ook eens het Nederlandstalige WUS forum: Kaliber 2010
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)