Like Tree41Likes

Thread: Café Calibré

Page 28 of 87 FirstFirst ... 18192021222324252627282930313233343536373878 ... LastLast
Results 271 to 280 of 863
    Member EricSW's Avatar

Re: Café Calibré

Quote Originally Posted by Bidle View Post
    Bedankt mannen, had vanochtend een afspraak, maar ben gewoon blijven liggen en heb ze pas net gemaild. Het is weer even goed zo...

Kent overigens iemand deze site: Collectors Time Bieden zelfs modellen van enkele merken aan die nog niet eens bij de AD liggen!
    Ik ken die site wel, een collega van mij heeft al verschillende horloges daar vandaan. Erg betrouwbaar en goede service.
    Current Collection:
    Breitling Chronomat Bicolor
    Seiko SRP043 'Spork'
    Seiko SNZF13 'Mini Sumo'
    Getat PAM Hommage 44mm PVD 'stealth'
    Wenger Commando Chrono 70731
    Watches from Festina, Diesel, Lotus, Esprit

Spreek je ook Nederlands? Kom dan naar:
    het Nederlandstalige WUS forum: Kaliber 2010

Member Bidle's Avatar

@Lester: Helemaal goed!
    @Dimer: Thx

Die site viel me op omdat ze een Anonimo erop hebben staan die nog niet eens via de dealer verkrijgbaar is en dan partij korting waar je u tegen zegt. :)
    Feel free to check out and make comments on my photo's: Click!

Moderator G-Shock Forum Sjors's Avatar

Hoi Bidle,

Dat klinkt niet goed. Ik hoop dat het snel weer beter gaat. Ik kom zelf ook maar net uit bed geklauterd. Volgens mij heb ik gewoon een flinke kou gevat en is er hooikoorts overheen gekomen.

Groetjes,

Sjors
    There are only 10 kind of people. Those who understand binary and those who don't.

Bezoek ook eens het Nederlandstalige WUS forum: Kaliber 2010

Moderator Lester Burnham's Avatar

Wat Brabantse hip-hop in het Cafe vandaag: Boef en de Gelogeerde Aap

Hele gave clip trouwens!

Straks lekker gaan genieten van Federer - Nadal! Hopelijk gooit de regen geen roet in het eten in Parijs.

Member Bidle's Avatar

Ben toevallig ook aan het kijken en ze hebben net even pech met de regen... dat ook nog op een redelijk belangrijk moment. Moet je ook maar tegen kunnen om zo uit je ritme gehaald te worden. Aan de andere kant worden ze er natuurlijk wel aardig voor betaald. ;)

Oh ja, weet gelijk waarom het kijken naar tennis me soms irriteert; dat gekreun bij het slaan... In dit geval Nadal die het bij vlagen doet.

Ben toevallig ook aan het kijken en ze hebben net even pech met de regen... dat ook nog op een redelijk belangrijk moment. Moet je ook maar tegen kunnen om zo uit je ritme gehaald te worden. Aan de andere kant worden ze er natuurlijk wel aardig voor betaald. ;)

Oh ja, weet gelijk waarom het kijken naar tennis me soms irriteert; dat gekreun bij het slaan... In dit geval Nadal die het bij vlagen doet.
    Ja, ze hoeven over salarissen niet te klagen

Valt me op dat Nadal tegenwoordig met horloge om tennist, een Richard Mille op klittenband

Jammer dat Federer zijn 17de Grand Slam niet heeft kunnen pakken vanavond, maar goed, een verdiende winnaar.

Dat geschreeuw kan nog veel irritanter trouwens:

Member Bidle's Avatar

Quote Originally Posted by Lester Burnham View Post
    Ja, ze hoeven over salarissen niet te klagen

Valt me op dat Nadal tegenwoordig met horloge om tennist, een Richard Mille op klittenband

Jammer dat Federer zijn 17de Grand Slam niet heeft kunnen pakken vanavond, maar goed, een verdiende winnaar.
    Vind het ook erg jammer!! Nadal draagt die tourbillion van Mille al een tijdje en had hem eerst om zijn linkerpols, maar daarna ineens om zijn rechter. Men zegt dat het toch een verzoek is geweest van Mille.

Vind het ook erg jammer!! Nadal draagt die tourbillion van Mille al een tijdje en had hem eerst om zijn linkerpols, maar daarna ineens om zijn rechter. Men zegt dat het toch een verzoek is geweest van Mille.
    Misschien liep dat ding +3 minuten per dag toen hij het nog om zijn linkerpols had hangen

Hij slaat immers met links, kan me voorstellen dat een mechanisch uurwerk toch ook wat klapjes te verwerken krijgt gedurende zo'n partij van een uur of 4.

Member Bidle's Avatar

Quote Originally Posted by Lester Burnham View Post
    Misschien liep dat ding +3 minuten per dag toen hij het nog om zijn linkerpols had hangen

Hij slaat immers met links, kan me voorstellen dat een mechanisch uurwerk toch ook wat klapjes te verwerken krijgt gedurende zo'n partij van een uur of 4.
    Dat was, zegt men, de reden. Dat het horloge het toch niet aan kon. Wel sneu als het waar is.... eerst om zijn pols laten doen en dan toch maar even wisselen van pols.

Dat was, zegt men, de reden. Dat het horloge het toch niet aan kon. Wel sneu als het waar is.... eerst om zijn pols laten doen en dan toch maar even wisselen van pols.
    Tja, geef die jongen dan ook gewoon een G-Shock

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)