Current Collection:
• Breitling Chronomat Bicolor
• Seiko SRP043 'Spork'
• Seiko SNZF13 'Mini Sumo'
• Getat PAM Hommage 44mm PVD 'stealth'
• Wenger Commando Chrono 70731
• Watches from Festina, Diesel, Lotus, Esprit
Spreek je ook Nederlands? Kom dan naar:
het Nederlandstalige WUS forum: Kaliber 2010
@Lester: Helemaal goed!
@Dimer: Thx
Die site viel me op omdat ze een Anonimo erop hebben staan die nog niet eens via de dealer verkrijgbaar is en dan partij korting waar je u tegen zegt. :)
Hoi Bidle,
Dat klinkt niet goed. Ik hoop dat het snel weer beter gaat. Ik kom zelf ook maar net uit bed geklauterd. Volgens mij heb ik gewoon een flinke kou gevat en is er hooikoorts overheen gekomen.
Groetjes,
Sjors
There are only 10 kind of people. Those who understand binary and those who don't.
Bezoek ook eens het Nederlandstalige WUS forum: Kaliber 2010
Wat Brabantse hip-hop in het Cafe vandaag: Boef en de Gelogeerde Aap
Hele gave clip trouwens!
Straks lekker gaan genieten van Federer - Nadal! Hopelijk gooit de regen geen roet in het eten in Parijs.
Ben toevallig ook aan het kijken en ze hebben net even pech met de regen... dat ook nog op een redelijk belangrijk moment. Moet je ook maar tegen kunnen om zo uit je ritme gehaald te worden. Aan de andere kant worden ze er natuurlijk wel aardig voor betaald. ;)
Oh ja, weet gelijk waarom het kijken naar tennis me soms irriteert; dat gekreun bij het slaan... In dit geval Nadal die het bij vlagen doet.
Ja, ze hoeven over salarissen niet te klagen
Valt me op dat Nadal tegenwoordig met horloge om tennist, een Richard Mille op klittenband
Jammer dat Federer zijn 17de Grand Slam niet heeft kunnen pakken vanavond, maar goed, een verdiende winnaar.
Dat geschreeuw kan nog veel irritanter trouwens:
Last edited by Lester Burnham; June 5th, 2011 at 19:20.
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)