Like Tree41Likes

Thread: Café Calibré

Page 32 of 87 FirstFirst ... 22232425262728293031323334353637383940414282 ... LastLast
Results 311 to 320 of 863
    Member Racka's Avatar
    Quote Originally Posted by Dimer
    Lekker nummetje hoor. Refrein lijkt door Nate Dogg te zijn ingezongen, heb het even opgezocht maar blijkt slimkid tre te zijn.

Ik kan erg genieten van de relaxte stijl van Nate Dogg, erg jammer dat hij er niet meer is.

Member Bidle's Avatar

Re: Café Calibré

Zelf weer even begonnen aan de studie onder begeleiding van Paul Desmond. Helemaal goed en zo herkenbaar. Maar eerst even dit:

Zodra ik weer een flink stuk verder ben stappen we hier over op het Montreux Alexander Trio met een mooi glas erbij. Echter dat duurt nog even.
    Feel free to check out and make comments on my photo's: Click!

Moderator Lester Burnham's Avatar

Quote Originally Posted by Bidle View Post
    Zelf weer even begonnen aan de studie onder begeleiding van Paul Desmond. Helemaal goed en zo herkenbaar. Maar eerst even dit:

St. Germain heeft hier een jaar of 10 terug nog een hele leuke lounge-versie van gemaakt geloof ik. Easy going

Member

Ben nu net naar de filmmuziek van True Grit aan het luisteren...

IMDb Video: True Grit: "Click" TV Trailer

Member

Quote Originally Posted by malus65 View Post
    Ben nu net naar de filmmuziek van True Grit aan het luisteren...

IMDb Video: True Grit: "Click" TV Trailer
    Excuus, verkeerde link, het moet deze zijn:

IMDb Video: True Grit's Music

Leuke film, tijdje terug gezien. Alles van de Coen-broertjes is sowieso al geweldig, en als ze dan Jeff Bridges ook laten opdraven kan het niet meer stuk

Member Bidle's Avatar

Quote Originally Posted by Lester Burnham View Post
    Leuke film, tijdje terug gezien. Alles van de Coen-broertjes is sowieso al geweldig, en als ze dan Jeff Bridges ook laten opdraven kan het niet meer stuk

Ken deze film niet, maar ben ook niet echt thuis in film-land. Maarre had ik al verteld dat ik een Doxa om mijn pols heb?? Had niet verwacht dat ik hem zo leuk zou vinden, deze mag iig blijven!

Ken deze film niet, maar ben ook niet echt thuis in film-land. Maarre had ik al verteld dat ik een Doxa om mijn pols heb?? Had niet verwacht dat ik hem zo leuk zou vinden, deze mag iig blijven!
    Haha, goed man

Die van jou is toch een maatje kleiner dan de twee horloges die Ernie bij zich had bij de meeting toch?

Member Bidle's Avatar

Quote Originally Posted by Lester Burnham View Post
    Haha, goed man

Die van jou is toch een maatje kleiner dan de twee horloges die Ernie bij zich had bij de meeting toch?

Ernie had zowat alle modellen bij zich.... en dan thuis ook nog!! Hij had in het tasje/doosje/ding idd enkele zitten met een grotere maat. Echter had hij ook een schitterende gelimiteerde 1200 bij zich met donkerblauwe plaat. Die heb ik ook twee keer vast mogen houden. Daardoor en door de reviews wist ik dat dit hem moest worden!! Wilde er al een lange tijd eentje in het echt zien/voelen en dat viel niet tegen. Nu om de pols is het een prima ding. Bandje verstellen was even worstelen maar is gelukt. Zal er binnenkort wel een stukje over schrijven, wil ik sowieso nog doen voor enkele horloges. Enkel ben te druk met het volgen van het forum... bedoel studie natuurlijk.
    Last edited by Bidle; June 10th, 2011 at 16:40.

Ernie had zowat alle modellen bij zich.... en dan thuis ook nog!! Hij had in het tasje/doosje/ding idd enkele zitten met een grotere maat. Echter had hij ook een schitterende gelimiteerde 1200 bij zich met donkerblauwe plaat. Die heb ik ook twee keer vast mogen houden. Daardoor en door de reviews wist ik dat dit hem moest worden!! Wilde er al een lange tijd eentje in het echt zien/voelen en dat viel niet tegen. Nu om de pols is het een prima ding. Bandje verstellen was even worstelen maar is gelukt. Zal er binnenkort wel een stukje over schrijven, wil ik sowieso nog doen voor enkele horloges. Enkel ben te druk met het volgen van het forum... bedoel studie natuurlijk.
    Hmm, nouja, ben benieuwd!

Ik ken het trouwens, met continu Twitter en Facebook open en nog een hele rits andere dingetjes op Internet die ik 'moet' volgen komt er maar weinig van dat afstuderen

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)