There are only 10 kind of people. Those who understand binary and those who don't.
Bezoek ook eens het Nederlandstalige WUS forum: Kaliber 2010
leuke foto's sjors , je linkje is ook zeker de moeite waard te bekijken ... en succes met de verdere jacht![]()
![]()
Ben verbaasd dat ik dit nieuwtje nog niet in deze Nederlandse hoek ben tegengekomen;
Got married last week :)
Nu dan ook maar mijn / onze felicitaties in het Nederlands
Ron
Last edited by MHe225; January 3rd, 2011 at 02:00.
Ah mooie foto's zeg! Ik was het inderdaad ook nog niet tegengekomen elders op WUS (groot forum joh).
Hartelijk gefeliciteerd in elk geval, en veel geluk toegewenst voor de toekomt! Ziet er uit als een prachtig gezinnetje!
Groet,
Mart
Fraaie foto's idd! Gefeliciteerd!
Spreek je ook Nederlands? Kom dan naar het Nederlandstalige WUS forum: Kaliber 2010
Current watches:
Stowa Antea
Prometheus CR1
OWC MS-5517
Custom PAM 6152/1 homage
WUS Chinese project watch
Fantasy PVD 5513 MilSub
Poljot ШТУРМАНСКИЕ (vintage airforce issue)
Alpha Paul Newman
Christopher Ward Kingfisher C6 T3
Casio G-Shock Zombie Slayer
Citizen Crystron
Casio F-91W
@ Ron, heb je intussen dat IWC boek al ontvangen? Is het wat?
Heb zelf wel afgelopen week weer een IWC catalogus bij de post gehad, daar kan ik me ook al wel even mee vermaken, maar nog niets vergeleken met het boek uiteraard!
Groetjes,
Mart
2x zelfs, hoewel de eerste keer niet helemaal telt. Zoals ik hier schreef (Have you heard of the IWC book? - post #13) is het boek al eventjes in huis maar moest ik wachten tot Kerstmis voordat ik het mocht openen en inkijken. Het is fantastisch mooi en de foto's zijn geweldig. Tot dusver heb ik alleen nog maar met een slabbetje om gebladerd en plaatjes gekeken; ben nog niet echt aan lezen toegekomen. Heb absoluut geen spijt van deze uitgaaf / aanschafOriginally Posted by Lester Burnham
Verder heb ik ook, zoals jij weet, een aantal catalogi binnen gekregen (geen IWC exemplaar, maar die komt ook in de bus) en ook dat is kwijlen. Minder mooi, groot en indrukwekkend dan het grote IWC-boek maar zeker niet te versmaden.
Ron
Thanks allen voor de felicitaties :)
Zijn er nog mensen die naar Rikketik gaan zondag?
Ah, mooi dat het boek in real life net zo indrukwekkend is als het lijkt op de plaatjes die ik heb gezien
Wel zorgen dat je slabbetje goed blijft zitten, je wil er geen kwijlvlekken in hebben
Heb de 16de een personeelsfeestje met Caribisch thema (leuk in januari..) dus kan helaas niet gaan. Ben er ook nooit eerder geweest trouwens, valt er daar nog wat te genieten voor de 'gewone verzamelaar'?
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)