Begin oktober 2011 lanceerde Jaeger-LeCoultre’s ‘friend of the brand’ Candy Dulfer haar nieuwe verrassende soloalbum ‘Crazy’. Een mooi moment waarin ze werd bijgestaan door haar nieuwe Grade Reverso Lady Ultra Thin.
Al geruime tijd koestert Candy een voorliefde voor luxe horloges en in het bijzonder voor Jaeger-LeCoultre’s icoon de Reverso. Deze liefde gaat zelfs terug naar Candy’s tienerjaren waarin één van haar eerste horloges een Reverso imitatie betrof. Echter, uit liefde voor de stijl en het concept van het horloge, zwoer Candy een echt exemplaar voor zichzelf te kopen zodra zij hier de mogelijkheid voor had.
25 jaar later is Candy nog steeds gecharmeerd van het mooie design van de Reverso. “De complexe details van een Reverso doen mij denken aan de mooie details van een saxofoon. Beide designs hebben bewezen perfect en tijdloos te zijn. Ik kan me dan ook geen leven zonder beiden voorstellen.” .
Candy Dulfer draagt de Grade Reverso Lady Ultra Thin in het rose goud met zwarte band - €13.100,-
Candy Dulfer
Candy Dulfer (19-09-1969) is een Nederlands ‘smooth’ jazz alto saxofoniste. In navolging van haar vader Hans Dulfer begon Candy al op haar 6e met het spelen op de saxofoon en heeft ze sinds haar 14e een eigen band, Funky Stuff. Begin oktober 2011 bracht Candy Dulfer alweer haar 8e soloalbum ‘Crazy’ uit. Het album reflecteert de muzikale periode waar de saxofoniste op dit moment in verkeert. “Ik voel me steeds creatiever en vrijer de laatste jaren” vertelt Candy. Het album staat voor jezelf durven laten gaan en het opzoeken van nieuwe grenzen. Met ‘Crazy’ slaat Candy dan ook een verrassend nieuw hoofdstuk in haar veelzijdige carrière. Zo werkte Candy samen met de beroemdste sterren, speelt ze met haar band over de hele wereld in uitverkochte zalen en op de grootste festivals, ontving ze een Grammy Award nominatie voor haar debuutalbum ‘Saxuality’ en scoorde ze meerdere nummer 1 hits in de USA.Manufacture
Jaeger-LeCoultre
Sinds 1833 is Jaeger-LeCoultre de eerste Manufacture in de Vallée de Joux. Jaeger-LeCoultre is een pionier in de horlogerie, door haar totaalaanbod van technische hoogstandjes. Deze worden allemaal onder één dak gemaakt. Het merk heeft mede daardoor een enorme impact gehad op de uurwerkmakersindustrie in de gehele regio. Meer dan 1000 horlogemakers, ingenieurs en ambachtslieden werken tegenwoordig in de ateliers van Jaeger-leCoultre met een enorme know-how aan een constante zoektocht naar technische perfectie, om zo elk horloge tot een waar kunstwerk te perfectioneren.
Elk meesterstuk profiteert van de uitmuntende technologieën die het merk heeft ontwikkeld en die in harmonie zijn met de edelste tradities van de Vallée de Joux. Bouwend op een enorme erfenis van meer dan 170 jaar expertise die meer dan 1000 kalibers en 220 geregistreerde octrooien omvat, blijft Jaeger- LeCoultre de standaard in Haute Horlogerie.
Link: www.jaeger-lecoultre.com

LinkBack URL
About LinkBacks
Reply With Quote