Het is al weer lang geleden dat ik weer eens moet wachten op een pakketje uit Japan. FEDEX en UPC werken veel sneller en berekenen geen kosten. Volgens mij wordt er weer veel verdiend aan een pakje van $285.-...
Groetjes,
Sjors
Het is al weer lang geleden dat ik weer eens moet wachten op een pakketje uit Japan. FEDEX en UPC werken veel sneller en berekenen geen kosten. Volgens mij wordt er weer veel verdiend aan een pakje van $285.-...
Groetjes,
Sjors
There are only 10 kind of people. Those who understand binary and those who don't.
Bezoek ook eens het Nederlandstalige WUS forum: Kaliber 2010
Ben ik wel benieuwd wat het is, komt er weer een kikvorsman aan? :)
Nou, dat lukt tegenwoordig voor zo'n prijs bijna niet , die MIY tribute model die ik in Kyoto gekocht heb was al 34000 yen (zo'n €300 toen). Nee, het betreft hier gewoon een simpele DW-6900.
Groetjes,
Sjors
There are only 10 kind of people. Those who understand binary and those who don't.
Wel een gave limited dan wsl ;)
Ik zag trouwens laatst dat de GF-8250 al te krijgen is voor ruim minder dan 300 dollar! Verbaasde me wel enigszins. Kwam neer op precies 200 euro. I'm tempted :D
Tempted? Gewoon doen! Is wellicht één van mijn mooiste G-Shocks! Ik heb er twee.
Groetjes,
Sjors
Ik twijfel toch nog effe verder ;)
Speculeren dat 'ie nog ietsie pietsie verder gaat zakken. Alhoewel je dat nooit weet met G-Shocks.
Komen er trouwens ook andere kleuren/modellen GF-8250 aan? Zou het zonde vinden als het bij alleen geel blijft, die 1000 is toch te groot voor me.
Volgens mij houden ze het bij deze ene tribute model, maar misschien komen ze later nog wel met zoiets op de proppen. Het zou toch te gek zijn als er jaarlijks een Frogman 2000, MIB Frogman of een Real Black Frogman tribute zou worden uitgebracht.
Groetjes,
Sjors
Weer een triest record. Ik kan me er steeds over opwinden dat ze voor het vasthouden en overhandigen van een pakketje rustig €17.- durven vragen. een aangetekend pakketje naar Spanje sturen koste nog minder en dit pakketje is er niet eens voor uit Amsterdam geweest...
Maar dit maakte het toch weer een beetje goed:
Groetjes,
Sjors
Haha, wat schattig :)
Als ze in een hele slechte bui waren geweest hadden ze ook nog invoerheffingen kunnen rekenen, bovenop omzetbelasting en inklaring, dat hebben ze hier (gelukkig) niet gedaan!
Hoi,
Tjonge tjonge, hoe lang kan dat toch duren.
Zucht.
Heeft iemand een telefoonnr.? Is er zowiezo iets aan te bespoedigen?
Elf
Hey man , watch the road , watch the road !
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)