Thread: Is dit waar we naar toe gaan? inPulse...

Results 1 to 10 of 10
    Member Racka's Avatar

Is dit waar we naar toe gaan? inPulse...

Ik kwam toevallig dit horloge tegen op internet:

Link naar de website

Het is natuurlijk een leuke gadget maar met het socialer worden van de mensheid (op internet dan) is dit misschien wel een must have straks.

Wie ziet zichzelf ooit zo'n ding om hebben?

Ik zou hem denk ik gebruiken als de accu het een aantal dagen kan volhouden zonder laden en evt de functies van een goede smartphone van deze tijd zoals navigatie, ipod oid, camera (waarom niet ) ...

Moderator Lester Burnham's Avatar

Re: Is dit waar we naar toe gaan? inPulse...

Quote Originally Posted by Racka View Post
    Ik kwam toevallig dit horloge tegen op internet:

Link naar de website

Het is natuurlijk een leuke gadget maar met het socialer worden van de mensheid (op internet dan) is dit misschien wel een must have straks.

Wie ziet zichzelf ooit zo'n ding om hebben?

Ik zou hem denk ik gebruiken als de accu het een aantal dagen kan volhouden zonder laden en evt de functies van een goede smartphone van deze tijd zoals navigatie, ipod oid, camera (waarom niet ) ...
    Ik zie het er niet echt in zitten. De functies van dit ding zijn ook al terug te vinden op elke smartphone, alleen mis je de schermafmeting. Daardoor is foto's kijken of webpagina's browsen een stuk lastiger. Om die reden heb je dan alsnog een smartphone nodig. En dan is ook meteen het nut van de smartwatch geminimaliseerd.

Moderator Martin_B's Avatar

Quote Originally Posted by Lester Burnham View Post
    Ik zie het er niet echt in zitten. De functies van dit ding zijn ook al terug te vinden op elke smartphone, alleen mis je de schermafmeting. Daardoor is foto's kijken of webpagina's browsen een stuk lastiger. Om die reden heb je dan alsnog een smartphone nodig. En dan is ook meteen het nut van de smartwatch geminimaliseerd.
    Exact wat ik dacht... Misschien kun je met smartwatch en een Pad de smartphone er tussenuit laten?
    Spreek je ook Nederlands? Kom dan naar het Nederlandstalige WUS forum: Kaliber 2010

Member Racka's Avatar
    Misschien de basisfucties met knoppen. Tekst en commando's met voice sturin. Ik heb er al eens over zitten denken dat we straks allemaal in een flexibele harnas lopen, onder andere tegen straling, waarbij er een soort ipad bij je borst zit waar al je info en data op staat, rfid oid, wireless key, media ed. Dit apparaat staat dan in verbinding met een horloge zoals deze waarbij er ook een hologram gecrëeerd wordt en je kunt zoals MI-Report door met je vingers in de lucht te zwaaien alles besturen. Soort predator van de toekomst hhhhh.

Een beetje fantaseren kan geen kwaad toch? Heheheh.
    Last edited by Racka; March 26th, 2011 at 01:03.

Haha, het klinkt mooi hoor :)

Science Fiction fan toevallig? :D

Member GuySie's Avatar

Ik kan als nerd zeker de fun van zo'n horloge inzien, maar ik hecht toch teveel waarde aan mooie, stijlvolle en 'klassieke' horloges (relatief dan) om er zelf mee rond te lopen.

Overigens zit ik te wachten tot we dit soort info gewoon in onze contactlenzen kunnen projecteren, dat is nog veel interessanter dan steeds op je horloge moeten kijken

Member Racka's Avatar

Update als aanvulling:

Kwam deze Italiaanse tegen á 14.999 Euri:

Ze gaan voor 600 - 17.000 de deur uit.

website

Das toevallig, ik kreeg vandaag via twitter ook een linkje naar dat horloge gestuurd van iemand die dacht dat ik het wel zou kunnen waarderen.
    Deze ziet er iig al een stukkie beter uit dan die eerste.

Member Racka's Avatar

hhhh stond vandaag op iphoneclub.nl

Heb je de andere varianten gezien op de website? Die zien er inderdaad een stuk beter uit ja...

Quote Originally Posted by Racka View Post
    hhhh stond vandaag op iphoneclub.nl

Heb je de andere varianten gezien op de website? Die zien er inderdaad een stuk beter uit ja...
    Best een paar leuke varianten inderdaad, vooral die deels titanium kan er bij mij prima tussen in de verzameling :)

Heb alleen geen idee hoe groot ze zijn, denk dat het voor mijn polsje sowieso iets te veel van het goede wordt.
    Ohja, en ik weet niet of mijn BlackBerry vriendjes met 'm wil worden :P

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)