Voor dit jaar dan nog een paar leuke g-shocks waaronder een mudman en wat limiteds...Originally Posted by Bidle
En als grote aanschaf twijfel ik nog aan een Speedmaster Prof. / IWC Top Gun / of toch maar eens een nieuwe auto....
Voor dit jaar dan nog een paar leuke g-shocks waaronder een mudman en wat limiteds...Originally Posted by Bidle
En als grote aanschaf twijfel ik nog aan een Speedmaster Prof. / IWC Top Gun / of toch maar eens een nieuwe auto....
Time flies when you're throwing watches
Haha hij is echt rood incl scherm... T was ook maar een quick-shotOriginally Posted by Bidle
Het is gelukkig een solar dus geen batterijen!
T is mijn party watch!
Spreek je ook Nederlands? Kom dan naar het Nederlandstalige WUS forum: Kaliber 2010
Current watches:
Stowa Antea
Prometheus CR1
OWC MS-5517
Custom PAM 6152/1 homage
WUS Chinese project watch
Fantasy PVD 5513 MilSub
Poljot ШТУРМАНСКИЕ (vintage airforce issue)
Alpha Paul Newman
Christopher Ward Kingfisher C6 T3
Casio G-Shock Zombie Slayer
Citizen Crystron
Casio F-91W
Speciaal voor bidle een iets betere foto;)
Hallo Mike,
leuk je hier ook te zien. Je hebt een hele gevarieerde collectie in ieder geval!
Zo, nu ook op dit forum, welkom.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik hier niet zo heel vaak post. Ik lees wel heel veel voornamelijk op de andere subfora.
Eigenlijk zijn het er teveel hier, maar het diveforum probeer ik wel in de gaten te houden.
best regards,
Marco
Dat is wel waar ja. Ik hou zelf kaliber 2010/public/rolex fora actief bij. Daarnaast de high end vior de eyecandy's ;)
Ik moet zeggen dat ik niet specifiek bij subfora kom, kom bijna overal wel op een paar na. Vaak ook via Tapatalk en dan de ongelezen berichten... dus dan kom je sowieso overal. Vind het overigens jammer dat dit forum niet een actieve onderwerpen heeft..... of heb ik iets over het hoofd gezien!?
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)