View Poll Results: Hoeveel horloges hebben jullie?

Voters
51. You may not vote on this poll
  • <5

7 13.73%
  • 5-10

16 31.37%
  • 10-25

14 27.45%
  • 25-50

5 9.80%
  • 50-100

7 13.73%
  • 100-500

0 0%
  • 500+

2 3.92%

Thread: Hoeveel horloges hebben jullie?

Page 3 of 6 FirstFirst 123456 LastLast
Results 21 to 30 of 51
    Moderator Lester Burnham's Avatar

Re: Hoeveel horloges hebben jullie?

Quote Originally Posted by Tom View Post
    Mijn "serieuze" collectie bestaat uit 6 horloges

- Speedmaster Pro
    - Speedmaster Broad Arrow
    - Sinn UX
    - Seiko Marinemaster 300
    - Azimuth Back in Time
    - Damasko DA37

Daarnaast heb ik nog een hoop Swatches. Gok een stuk of 15. Pronkstuk is toch wel de Jaws chrono die nog gesigneerd is door Richard Kiel, de acteur die Jaws speelde.
    Dragen doe ik ze eigenlijk nooit. Ook nog 10 vintage opknappers die op zich prachtig zijn maar gewoon een goede beurt moeten hebben. Van een mooie Zenith, een Mido tot aan een Stowa.
    Ik weet niet in hoeverre je profiel nog up-to-date is, maar dat is voor een student een verdraaid mooie verzameling!

Die Jaws chrono is wel heel erg gaaf, hoe kom je aan zoiets? Een keer groot geld voor betaald op een veiling ofzo?

Jij zal deze waarschijnlijk ook al wel gezien hebben, een kistje met Swatch 007 Villain horloges. Echt verschrikkelijk begeerlijk

Tom
    Tom is offline
    Member Tom's Avatar
    Quote Originally Posted by Lester Burnham

Ik weet niet in hoeverre je profiel nog up-to-date is, maar dat is voor een student een verdraaid mooie verzameling!

Die Jaws chrono is wel heel erg gaaf, hoe kom je aan zoiets? Een keer groot geld voor betaald op een veiling ofzo?

Jij zal deze waarschijnlijk ook al wel gezien hebben, een kistje met Swatch 007 Villain horloges. Echt verschrikkelijk begeerlijk
    Haha. Mijn profiel is al een tijdje niet geupdate. Ben twee jaar geleden afgestudeerd.
    Die Swatch chrono heb ik gewonnen met een wedstrijd van Swatch. Ik ben lid van de Swatch Club. Er was een wedstrijd waarin je jezelf als villain moest presenteren. De beste drie deelnemers wonnen een Swatch Jaws chrono waarvan het doosje was gesigneerd.
    Swatch Club is overigens erg leuk. Voor 20 euro per jaar krijg je een gratis Swatch en wordt je 2 keer per jaar uitgenodigd voor een event. Zo gaan we ieder jaar in augustus lekker beachvolleyballen.

Member GuySie's Avatar

Damn, ik krijg nog serieuze minderwaardigheidscomplexen hier op Kaliber mooie collecties die voorbij komen!

Quote Originally Posted by Tom View Post
    Haha. Mijn profiel is al een tijdje niet geupdate. Ben twee jaar geleden afgestudeerd.
    Die Swatch chrono heb ik gewonnen met een wedstrijd van Swatch. Ik ben lid van de Swatch Club. Er was een wedstrijd waarin je jezelf als villain moest presenteren. De beste drie deelnemers wonnen een Swatch Jaws chrono waarvan het doosje was gesigneerd.
    Swatch Club is overigens erg leuk. Voor 20 euro per jaar krijg je een gratis Swatch en wordt je 2 keer per jaar uitgenodigd voor een event. Zo gaan we ieder jaar in augustus lekker beachvolleyballen.
    Haha okee :) Voor een niet-student is het ook een prachtige verzameling uiteraard!

Ah okee, nou, dat is wel een prijs waar je inderdaad trots op kan zijn! Heb ook wel eens gekeken op de website van Swatch Club, alleen had ik toen nog helemaal geen horloges van Swatch. Misschien toch nog maar eens bekijken. Vind het merkconcept wel heel leuk en origineel alleen draag ik mijn Swatches niet zo vaak omdat ik de bandjes nooit zo comfortabel heb gevonden.

Member

Ik zit nu op 6:

Seiko Chronograph 7T32-7C6D
    Seiko Kinetic SKA211P1
    2x Seiko 5 (SNZG07 & SNK807)
    Stowa Flieger zonder datum, zonder logo
    Hamilton Khaki Field Mechanical Officer

Met nog een Stowa Automatic A10 in bestelling. Zodra ik die heb zit ik dus op 7, terwijl er 8 horloges in m'n horlogedoos kunnen. Geen idee wat ik in dat laatste plekje wil hebben nog. Nou ja, misschien komt Stowa nog met wat moois straks in Basel.

Quote Originally Posted by Eek! View Post
    Ik zit nu op 6:

Seiko Chronograph 7T32-7C6D
    Seiko Kinetic SKA211P1
    2x Seiko 5 (SNZG07 & SNK807)
    Stowa Flieger zonder datum, zonder logo
    Hamilton Khaki Field Mechanical Officer

Met nog een Stowa Automatic A10 in bestelling. Zodra ik die heb zit ik dus op 7, terwijl er 8 horloges in m'n horlogedoos kunnen. Geen idee wat ik in dat laatste plekje wil hebben nog. Nou ja, misschien komt Stowa nog met wat moois straks in Basel.
    Een G-Shock is ook verplicht hier

Ben benieuwd naar die Stowa! Altijd mooi spul!

Member

Quote Originally Posted by Lester Burnham View Post

Ben benieuwd naar die Stowa! Altijd mooi spul!
    Dan moet ik toch maar 's gaan kijken voor een G-Shock. Er zitten best stoere modellen tussen moet ik bekennen. En ik heb wellicht toch nog behoefte aan een sportschool-horloge, als ik die Seiko-chronograph ga voorzien van een leren bandje. Hoe lang heb ik voordat m'n posts uit dit subforum worden verwijdert?

O ja, de Fliegert:
    Click image for larger version. 

Name:	2iqe68j.jpg 
Views:	622 
Size:	434.8 KB 
ID:	393221

Eensch met GuySie trouwens, er staan hele fraaie collecties hier. De vitrinekast van mike is toch wel erg gaaf.

Member GuySie's Avatar

Quote Originally Posted by Lester Burnham View Post
    Ik ben er idd ook niet onderuitgekomen

Moderator G-Shock Forum Sjors's Avatar

Laughing Re: Hoeveel horloges hebben jullie?

Ik heb daar nooit moeite mee gehad
    There are only 10 kind of people. Those who understand binary and those who don't.

Bezoek ook eens het Nederlandstalige WUS forum: Kaliber 2010

Quote Originally Posted by Eek! View Post
    Dan moet ik toch maar 's gaan kijken voor een G-Shock. Er zitten best stoere modellen tussen moet ik bekennen. En ik heb wellicht toch nog behoefte aan een sportschool-horloge, als ik die Seiko-chronograph ga voorzien van een leren bandje. Hoe lang heb ik voordat m'n posts uit dit subforum worden verwijdert?

O ja, de Fliegert:
    Click image for larger version. 

Name:	2iqe68j.jpg 
Views:	622 
Size:	434.8 KB 
ID:	393221

Eensch met GuySie trouwens, er staan hele fraaie collecties hier. De vitrinekast van mike is toch wel erg gaaf.
    Wow, wat een superklokkie! Echt heel erg mooi die Flieger

Zou jammer zijn als ik die moet verwijderen

Quote Originally Posted by GuySie View Post
    Ik ben er idd ook niet onderuitgekomen
    Haha, geef maar toe dat het lekker voelt

Quote Originally Posted by Sjors View Post
    Ik heb daar nooit moeite mee gehad
    Gek genoeg kreeg ik dat idee al

Page 3 of 6 FirstFirst 123456 LastLast

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)