Ik heb al een voorstel:
De prijs moet nog over onderhandeld worden. Maar zal dusdanig gekozen worden dat één exemplaar (voor de organisator) gratis zal worden geleverd![]()
Ik heb al een voorstel:
De prijs moet nog over onderhandeld worden. Maar zal dusdanig gekozen worden dat één exemplaar (voor de organisator) gratis zal worden geleverd![]()
Spreek je ook Nederlands? Kom dan naar het Nederlandstalige WUS forum: Kaliber 2010
Als afscheidsgeschenk voor de vertrekkend moderator bedoel je Martin?![]()
Mart, ook van mijn kant bedankt om dit forum een tijd lang onder je hoede te nemen.
Ik kan er van meespreken dan een nieuwe job en dergelijke wat tijdsgebrek met zich meebrengt. Ik betrap mezelf er ook op dat ik veel minder online actief ben dan vroeger (daar moet verandering in komen!).
Martin, veel succes gewenst met je taak als moderator. Ik heb er alle vertrouwen in dat het hier zal lopen als een Zwitsers (of in jouw geval misschien Chinees) uurwerk !
In goed en onvervalst Nederlands: Now you're talking ........Originally Posted by Martin_B
Ach, we kunnen dromen, nietwaar?
Ron
Bedankt Mart voor de input de afgelopen tijd. Die heeft een hoop bijgedragen aan het feit dat ik hier ben blijven hangen. Succes met je huisje, boompje, beestje en we blijven je ongetwijfeld wel zien hier.
En Martin, ik zou geen betere opvolger kunnen bedenken. In de tijd dat ik hier heb gezeten heb jij (o.a.) je ook intensief ingezet om het hier draaiende te houden. Qua aanwezigheid zaten volgens mij zowel Mart als jij aan de top.
Veel succes en plezier ermee en 'keep the party going'!
Mart, bedankt! Martin ook bedankt :D
Thx Lester, welkom Martin.
Wat het forumhorloge betreft: is TW Steel ook niet Nederlands?
Sent from my gun metal colored smart mobile device.
Spreek je ook Nederlands? Kom dan naar het Nederlandstalige WUS forum: Kaliber 2010
Current watches:
Stowa Antea
Prometheus CR1
OWC MS-5517
Custom PAM 6152/1 homage
WUS Chinese project watch
Fantasy PVD 5513 MilSub
Poljot ШТУРМАНСКИЕ (vintage airforce issue)
Alpha Paul Newman
Christopher Ward Kingfisher C6 T3
Casio G-Shock Zombie Slayer
Citizen Crystron
Casio F-91W
Pellikaan, Roland Oostwegel, Willem van den Berg, Blancier, Kuyl (wordt vanavond gelanceerd in Den Haag), Grönefeld, ..
Best regards,
Ernie Romers
Site owner, Watchuseek.com
Please visit our Collection of Fine Watches & Accessories
Dat je (Mick) Mooren Watches vergeet!![]()
Hier staat trouwens een topic waar veel nederlandse merken, ook niet mechanisch, verzameld staan:
Neerlands glorie
Groetenm
Martin
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)