WatchUSeek Watch Forums banner

Nederlands horloge forum

44K views 35 replies 20 participants last post by  T_I 
#1 ·
Ik heb horlogeforum.nl gevonden maar de indeling van de onderwerpen en de gebruikte software is echt hopeloos. Zijn er geen andere goede Nederlandse forums?
 
#8 · (Edited)
Rolexforum.nl van Peter is er nog, was altijd wel gezellig maar ook veel verloop geweest. Uiteraard dezinvanluxe.nl, maar ook daar is iedereen weg door het slechte beleid. Dan was er nog het paneraiforum.nl was een paar maanden wel leuk. Dan het initiatief van Peter voor het audemarspiguetforum.nl is eigenlijk nooit echt iets geworden.
Verder zijn er nog diverse horloge topics op diverse fora die nog steeds wel aardig lopen.

Enfin, enkel het horlogeforum.nl loopt idd nog erg goed. Denk ook dat de enige is, enkel is daar de echte kennis (mbt speciale uurwerken, geschiedenis merken, etc, etc) weinig aanwezig muv enkelen.
 
#9 ·
Je zou zeggen dat er vast wel potentie is voor een beter opgezet nederlands horlogeforum.
Dus zoals horlogeforum (algemeen van aard dus), maar dan met betere software.
Bijna elk forum (over wat voor onderwerp dan ook) heeft namelijk bijna in de offtopic sectie vaak ook wel een groot horlogetopic waar liefhebbers rondhangen, dus dat geeft wel aan hoeveel horlogeliefhebbers er zijn.
 
#11 ·
Hey, een update van dat forum. Ik was er al een hele tijd niet meer geweest en ik merk dat m'n account de update ook niet overleefd heeft. Ach ja, blijf ik lekker bij WUS. (Al kom ik daar ook helaas niet al te vaak meer, druk ineens met een leuke werkgever en werk. (ipv de vorige en meer OR werk wegens issues dan echt werk)
 
#25 ·
Het komt denk ik voort uit het feit dat WUS een Nederlands (gebaseerd) forum was. Daarnaast is het soms leuk in je eigen taal te kletsen en ook forum genoten te ontmoeten.
Er is al een keer een Kaliber meeting geweest, waar een stuk of 20 forumleden elkaar hebben getroffen. Dat was erg leuk :)
 
#31 ·
Al dat gezeik steeds om die layout van HF :p . Vroeger vervloekte ik het ook, maar ik moet eerlijk bekennen dat ik toch vaker daar zit dan hier (inmiddels) en dat ik het inmiddels zelfs fijn vind werken. Daarbij zijn er meer actieve members. Op sommige berichten heb je binnen een minuut al een paar reacties, hier mag je (helaas) blij zijn als je dat in een uur haalt :( ....
 
#33 ·
Ik vind de snelheid prima hier, zoveel zit ik niet meer op fora. Te druk met 'real life', helaas. (de narigheid die m'n vrouw in 2012 had is weer terug, joepie... :( )
 
#34 ·
sterkte T_I
 
#35 ·
Ik ken de voorgeschiedenis niet maar sterkte T_I!

Ik vind het hier ook prima; je zal best aan de aanpak wennen van HF maar ik vind de opzet echt uit het jaar kruik :-x
 
#36 ·
Ik ken de voorgeschiedenis niet maar sterkte T_I!
Non-hodgkins, and it's back. (gelukkig de iets minder aggressieve variant, dus behandeling na weekje weg)

Ik vind het hier ook prima; je zal best aan de aanpak wennen van HF maar ik vind de opzet echt uit het jaar kruik :-x
:D
 
This is an older thread, you may not receive a response, and could be reviving an old thread. Please consider creating a new thread.
Top