Hallo allemaal,
Na een aantal maanden mee lezen leek het me wel eens tijd om me te registreren en me even voor te stellen. Ik ben Frank en sinds iets meer dan twee jaar into horloges.
Deze site is een hele belangrijke factor geweest in het volledig uit de hand lopen van de hobby, nog bedankt daarvoor
Ik ben begonnen met de cheapo Chinese automatische horloges en was, op een paar uitzonderingen na, best positief verrast over de kwaliteit en nauwkeurigheid. Daarna heb ik even een homage-tijdperk gehad waar de Alpha's net een stapje hoger in prijs waren.
Toen kwam de Seiko / Citizen fase en was alle hoop verloren. Ik wist zeker dat de glimmende zware duikhorloges het helemaal waren. En toen kwamen de G-Shocks en die zijn helemaal levengevaarlijk natuurlijk. Eindeloos veel uitvoeringen en vaak redelijk betaalbaar. De laatste tijd gaat de aandacht vooral uit naar de wat 'nettere' G-Shocks omdat ik vaak in pak loop op mijn werk.
Kortom, een veelzijdige hobby en goed om te zien dat ik niet de enige ben met een probleem. En ik heb net een meeting gemist, zie ik. De volgende keer ben ik er bij.

LinkBack URL
About LinkBacks
Reply With Quote