Like Tree5Likes

Thread: Post hier je laatste aanwinst!

Page 16 of 73 FirstFirst ... 6789101112131415161718192021222324252666 ... LastLast
Results 151 to 160 of 727
    Member MHe225's Avatar

Re: Post hier je laatste aanwinst!

Nog maar eentje .... de Speedy Pro had ik al (bijkans 11 jaar) en z'n eerste bandje was op. Het leer is gebroken en wordt nog bijeen gehouden door het koord dat in het bandje is ingestikt. Ik heb al vaker naar Omega mesh bandjes (bracelets) gekeken, maar mij nooit over de prijs kunnen heenzetten. Tot 'n dag of 10 geleden, besteld, gisteren gearriveerd en vanochtend op het horloge gezet en pas gemaakt. Ik ben geheel niet ontevreden en de Omega mesh voldoet aan de hoge verwachtingen.

Jullie kennen het gezegde als meerdere (jonge) vrouwen onder een dak wonen ..... zo ook met onze horloges. Beide Fortissen (zie post #141 van een week geleden), de Speedy Pro en m'n IWC benodigen nieuwe bandjes. Voor dat geld alleen al zou je een mooi horloge kunnen kopen. Ik zelf verkies leren bandjes boven metalen bandjes, maar in het hete klimaat in zuid Texas is leer geen lang leven beschoren. Dus heb ik inmiddels 2 metalen bandjes in mijn collectie ('n half jaar geleden geen een).

Warme* groeten,
    Ron

*vandaag weer 37C op de thermometer met een gevoelstemperatuur (vanwege de hoge luchtvochtigheid) van net boven 40C
    Attached Images Attached Images  

Member GuySie's Avatar

Quote Originally Posted by MHe225 View Post
    Jongens, wat is er met jullie aan de hand? GuySie ook al een nachtbraker met een post om kwart voor drie op woensdagochtend ...... Waarschijnlijker zijn jullie een stuk jonger dan ik - voor m'n dertigste sloeg ik bijna wekelijks 'n nacht over.
    Ik heb niet zoveel slaap nodig

Moderator G-Shock Forum Sjors's Avatar

Wink Re: Post hier je laatste aanwinst!

Ik heb al een tijdje niets hier gepost (druk druk druk), dus nu maar een uitgebreide up-date.

Ik heb "slechts" twee horloges binnen gekregen de laatste weeken.

De eerste is een MTG-120, die ik van Flexofiel gekocht heb (stond op een ander horloge forum te koop). Het is een schitterend model. Een vergelijkl met de MRG-121 is snel gemaakt. Deze module heeft echter een datum weergave.

Met een scroefdeksel!

en het tweede horloge is een geschenk van mijn mede-moderator op het G-Shock forum Tribe125. Het stond al enkele weken te koop op de sales corner, maar zelfs voor 25 pond ging deze GL-110 niet weg. Ongelofelijk.

Trom roffel...

Weer een schroefdeksel!

Cheers,

Sjors
    Last edited by Sjors; September 13th, 2010 at 23:00.
    There are only 10 kind of people. Those who understand binary and those who don't.

Bezoek ook eens het Nederlandstalige WUS forum: Kaliber 2010

Moderator Lester Burnham's Avatar

Dus jullie mods sturen elkaar de hele tijd horloges op, moet ook maar eens gaan solliciteren

Die eerste doet me sterk denken aan de Eric Clapton modellen. Stoer ding

Member joost73's Avatar

dit zijn mijn laatste 2 .... de spike lee limited dankzij de tip van dreski, ik zocht nl het model al en dan is deze uitvoering natuurlijk wel extra geinig

en de GA-110A ... wilde weer een oranje klok voor als het Nedteam moet voetballen en kwam eigenlijk bij toeval deze tegen

Member MHe225's Avatar

Ik maakte hier al eerder gewag van en geef Lester de schuld van mijn meest recente aankoop (Wat draag je vandaag?) Vandaag dan in de bus.

Ik blijf problemen houden met het fotograferen van mijn horloges en het lukt mij nog steeds niet de auto-focus van mijn camera voor de gek te houden; dit zijn de fraaiste plaatjes uit een reeks van 16. Mocht willen dat ik een digital eversie van mijn '75 Praktika LTL kon kopen (maak ik nog steeds buitengewoon goede foto's mee, zij het op film).

Het standaard bandje van deze Parnis is veel te groot en hele matige kwaliteit. Wie ideeen heeft voor betaalbare korte bandjes ..... Heeft iedereen aan deze kant van de plas inderdaad van die dikke armen en polsen? Het is buitengewoon lastig bandjes te vinden voor de <7" pols personen.

RonB

Het origineel en de kopie / homage:
    Attached Images Attached Images   

Haha, sorry voor de voorzet, maar het ziet er goed uit hoor, dat setje

Ik heb het horloge voorlopig nog op het standaard bandje zitten, inderdaad een matige kwaliteit, veel te stijf bovendien. Als mijn polsen iets dikker zouden zijn (nu minder dan 6,5") zou ik misschien een mesh-bandje uitproberen op de Parnis, lijkt me er een geschikte kandidaat voor.

Ik neem aan dat het kwaliteitsverschil tussen deze twee enorm is, ben toch benieuwd, hoe vindt je het niveau van de Parnis? Positief of negatief verrast?

Member

JarAgar automaat met rekenlineaal. Best leuk voor $20, en loopt goed.

Ik heb het niet zo op zwarte G-Shocks, had tot aan vandaag 20 G-Shocks waarvan er welgeteld 1 zwart was (GW-9200 Riseman). Omdat ik dat horloge zo saai van kleur vind doe ik het dan ook praktisch nooit om. Ik ben altijd een groot fan geweest van de 6900-based Crazy Colors horloges, maar vanwege mijn kleurige voorkeur ben ik altijd voorbij gelopen aan een van de eerste Crazy Colors modellen, de Zombie Slayer (DW-6900CS-1). Ik kwam dit horloge laatst op eBay tegen en plaatste in een vlaag van verstandsverbijstering een laag bod dat uiteindelijk de winnende bleek te zijn. Toen ik het doosje net openmaakt werd ik positief verrast door de kleur van het horloge, omdat het zwart echt in hoogglans is en het contrast met de lichtgroene wijzerplaat en accenten erg opvalt is dit zeker geen dertien-in-een-dozijn grijze muis geworden. Ben er dan ook erg blij mee, heb net effe snel een fotootje gemaakt.

{weggehaald}

Moderator G-Shock Forum Sjors's Avatar

Wink Re: Post hier je laatste aanwinst!

Hoi Hans en Lester,

Mooie klokjes. Erg verschillend, maar erg mooi. Was die JarAgar echt maar €20.-? Ziet er duurder uit. Die Zombie Slayer staat nog steeds hoog op mijn verlanglijst, maar helaas ook nog veel meer andere modellen.

Ben wel een beetje jaloers, want ik heb al een tijdje niets nieuws binnen gehad. Daar ik op het moment me een slag in de rondte werk, ben ik ook wel eens toe aan een nieuw klokje.

Ik heb afgelopen weekend een erg bijzonder en zeldzaam horloge gewonnen op eBay (geen mens had dat ding gezien natuurlijk). Zover ik me kan herinneren heb ik dit model nog nooit eerder te koop gezien en deze was al meteen mint in originele verpakking. Waarschijnlijk er zelfs nog nooit uit geweest.

Ook is e-i-n-d-e-l-i-j-k mijn Jason (nieuw model) onderweg.

Ik hoop binnenkort ook weer eens een bijzonder klokje te kunnen laten zien,

Groetjes,

Sjors
    There are only 10 kind of people. Those who understand binary and those who don't.

Bezoek ook eens het Nederlandstalige WUS forum: Kaliber 2010

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)