Nog maar eentje .... de Speedy Pro had ik al (bijkans 11 jaar) en z'n eerste bandje was op. Het leer is gebroken en wordt nog bijeen gehouden door het koord dat in het bandje is ingestikt. Ik heb al vaker naar Omega mesh bandjes (bracelets) gekeken, maar mij nooit over de prijs kunnen heenzetten. Tot 'n dag of 10 geleden, besteld, gisteren gearriveerd en vanochtend op het horloge gezet en pas gemaakt. Ik ben geheel niet ontevreden en de Omega mesh voldoet aan de hoge verwachtingen.
Jullie kennen het gezegde als meerdere (jonge) vrouwen onder een dak wonen ..... zo ook met onze horloges. Beide Fortissen (zie post #141 van een week geleden), de Speedy Pro en m'n IWC benodigen nieuwe bandjes. Voor dat geld alleen al zou je een mooi horloge kunnen kopen. Ik zelf verkies leren bandjes boven metalen bandjes, maar in het hete klimaat in zuid Texas is leer geen lang leven beschoren. Dus heb ik inmiddels 2 metalen bandjes in mijn collectie ('n half jaar geleden geen een).
Warme* groeten,
Ron
*vandaag weer 37C op de thermometer met een gevoelstemperatuur (vanwege de hoge luchtvochtigheid) van net boven 40C

5Likes
LinkBack URL
About LinkBacks