Like Tree5Likes

Thread: Post hier je laatste aanwinst!

Page 17 of 73 FirstFirst ... 78910111213141516171819202122232425262767 ... LastLast
Results 161 to 170 of 727
    Moderator Lester Burnham's Avatar

Re: Post hier je laatste aanwinst!

Quote Originally Posted by Sjors View Post

Ik heb afgelopen weekend een erg bijzonder en zeldzaam horloge gewonnen op eBay (geen mens had dat ding gezien natuurlijk). Zover ik me kan herinneren heb ik dit model nog nooit eerder te koop gezien en deze was al meteen mint in originele verpakking. Waarschijnlijk er zelfs nog nooit uit geweest.

Hmmmm, ben benieuwd! Ik heb ook nog een aparte keus onderweg die je niet zo vaak meer tegenkomt, maar heb inmiddels al gezien dat jij 'm ook hebt (ik dacht zelfs meer dan 1)

Member MHe225's Avatar

Quote Originally Posted by Lester Burnham
    Haha, sorry voor de voorzet, maar het ziet er goed uit hoor, dat setje
    Ik kan wel tegen een stootje en eigenlijk vond ik het wel heel grappig ..... je zou je nu moeten afvragen: is de IWC 120 Parnissen waard? :oops: Het blijft achterlijk veel geld, ook al is dat in veel jaren met kleine beetjes bij elkaar gespaard.

Quote Originally Posted by Lester Burnham
    Ik neem aan dat het kwaliteitsverschil tussen deze twee enorm is, ben toch benieuwd, hoe vindt je het niveau van de Parnis? Positief of negatief verrast?
    Inderdaad, je ziet het en je voelt het als je het horloge opwindt. Maar de Parnis loopt net zo goed. Ook wel interessant: het uurwerk van de Parnis is te klein voor z'n jas - uh, maak dat kast. Ik neem aan dat dit uurwerk in meerdere Parnis horloges van verschillende afmetingen zit. Ik vind het gewoon humor .... alleen een kenner ziet van meer dan 'n meter afstand het verschil tussen beide horloges. Lachen toch - zoals m'n vrouw zei: je hebt nu al voor $70 lol gehad Dit horloge kan mooi mee en om als ik reis.

Ben wel nieuwsgierig wat Sjors heeft binnengehengeld. En die $20 JarAgar van Hans ziet toch ook 10x duurder uit (op z'n minst)

Groeten,
    Ron

Member

Quote Originally Posted by Sjors View Post
    Hoi Hans en Lester,

Mooie klokjes. Erg verschillend, maar erg mooi. Was die JarAgar echt maar €20.-? Ziet er duurder uit.
    Sjors
    Hoi Sjors,

Het is voor mij JarAgar nummer 5. Twintig US Dollars (ongeveer 16 euro), en dat was inclusief verzenden. Mooi, maar wel forser dan ik dacht (49mm).

Gewoonlijk ziet zoiets er niet uit op mijn kleine pols van circa 17 cm, maar gek genoeg lijkt het deze keer mee te vallen. Het lijkt wel een soort van optisch bedrog.

Hans

Member joost73's Avatar

komt weer genoeg moois voorbij

gisteren oa de rode 6900 binnen gekregen

en mijn vrouw ...een mini G-shock

Member GuySie's Avatar

Quote Originally Posted by Lester Burnham View Post
    ben ik altijd voorbij gelopen aan een van de eerste Crazy Colors modellen, de Zombie Slayer (DW-6900CS-1)

Hoe awesome! Ik heb dan hiermee toch wel het G-Shock model voor mij gevonden. Met zo'n naam zit je wel goed

Moderator Lester Burnham's Avatar

Quote Originally Posted by GuySie View Post
    Hoe awesome! Ik heb dan hiermee toch wel het G-Shock model voor mij gevonden. Met zo'n naam zit je wel goed
    Kan natuurlijk ook niet dat je er nog geen hebt he?
    Sjors en ik zullen al die Hollanders eens aan een G-Shock gaan helpen in dit subforum

Heb trouwens net wat lumeshots gemaakt van een paar van mijn laatste aanwinsten, ben niet zo tevreden over die van de Zombie Slayer, de Tauchmeister is gelukkig wat minder moeilijk vast te leggen op een lumeshot. Ik zie trouwens dat de secondewijzer compleet is weggevallen tegen de lume dial

Moderator G-Shock Forum Sjors's Avatar

Wink Re: Post hier je laatste aanwinst!

Hoi Lester,

Even kijken in min archief. Ik heb alleen de Mountain Dew (probeer er maar eens eentje te vinden ), maar dat is eigenlijk een speciale Zombie Slayer uitvoering. Ik heb deze foto's voor 50 Gs gemaakt:

Groetjes,

Sjors
    There are only 10 kind of people. Those who understand binary and those who don't.

Bezoek ook eens het Nederlandstalige WUS forum: Kaliber 2010

Member GuySie's Avatar

Quote Originally Posted by MHe225 View Post
    Ik neem aan dat dit uurwerk in meerdere Parnis horloges van verschillende afmetingen zit.
    'tis een Sea-Gull ST25 uurwerk, zit idd in verschillende Parnis modellen. Ik denk niet dat er op dit moment een geschikt automatisch uurwerk in Azie beschikbaar is om de volledige kast van een Portuguese homage op te vullen: die dingen zijn huge.

Member GuySie's Avatar

Quote Originally Posted by Lester Burnham View Post
    Kan natuurlijk ook niet dat je er nog geen hebt he?
    Sjors en ik zullen al die Hollanders eens aan een G-Shock gaan helpen in dit subforum
    Nou het ziet er naar uit dat het gaat lukken... ben as we speak eBay af aan het struinen...

Member GuySie's Avatar

Quote Originally Posted by GuySie View Post
    Nou het ziet er naar uit dat het gaat lukken... ben as we speak eBay af aan het struinen...
    En done eerste G-Shock is dus onderweg

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)