EIndelijk heb ik mijn GW-3000B. Ik wilde hem al hebben sinds ik hem voor het eerst zag in February.
Erg gaaf ding, 6-band atoomtijd ontvanger, de hele wijzerplaat is een zonnecel.
Groetjes,
Sjors
EIndelijk heb ik mijn GW-3000B. Ik wilde hem al hebben sinds ik hem voor het eerst zag in February.
Erg gaaf ding, 6-band atoomtijd ontvanger, de hele wijzerplaat is een zonnecel.
Groetjes,
Sjors
There are only 10 kind of people. Those who understand binary and those who don't.
Bezoek ook eens het Nederlandstalige WUS forum: Kaliber 2010
Tel ik daar zeven wijzers?
Stoer ding Sjors! Dat oranje geeft het ook zeker net wat extra's!
Ha ha, Lester, ik moest ze self even na tellen.![]()
There are only 10 kind of people. Those who understand binary and those who don't.
Bezoek ook eens het Nederlandstalige WUS forum: Kaliber 2010
Mijn nieuwste aanwinst is:
Maar het is slechts een donor watch, het gaat mij enkel om de:
![]()
Spreek je ook Nederlands? Kom dan naar het Nederlandstalige WUS forum: Kaliber 2010
Current watches:
Stowa Antea
Prometheus CR1
OWC MS-5517
Custom PAM 6152/1 homage
WUS Chinese project watch
Fantasy PVD 5513 MilSub
Poljot ШТУРМАНСКИЕ (vintage airforce issue)
Alpha Paul Newman
Christopher Ward Kingfisher C6 T3
Casio G-Shock Zombie Slayer
Citizen Crystron
Casio F-91W
Recent gescoord op Marktplaats en leuker dan ik verwachtte.l
De wijzers zouden voor het mooie wel even opnieuw gelumed moeten worden en misschien een nieuw glaasje want deze heeft wat krasjes.
Ach aan de andere kant, op deze manier is het ook een leuk beater waar ik niet zo voorzichtig mee hoef te zijn
Wat vinden jullie restaureren of zo laten als werkpaardje?
![]()
My current collection
PAM024 ('04)
16570 ('96)
16803 ('86)
16030 ('80)
Harwood (1927)
Cyma Military (1916)
Ik zou 'm (laten) restaureren! Kan een mooi horloge zijn, zou ook zeker de cijfers op de bezel opnieuw in de lak zetten, dat maakt al een groot verschil. Of waren die origineel ook al oningekleurd?
Ik heb trouwens nog nooit een horloge via marktplaats gekocht, altijd alles via eBay. Ben niet zo'n fan van de kopersbeveiliging via marktplaats. Heb een jaar of vijf geleden iets gekocht en dat is nu nog steeds niet bezorgd.![]()
Er werd zojuist nog een nieuwe aanwinst bezorgd: Ee vette Rodania duiker uit de jaren '70.
Mijn dag kan niet meer stuk
![]()
My current collection
PAM024 ('04)
16570 ('96)
16803 ('86)
16030 ('80)
Harwood (1927)
Cyma Military (1916)
Ha, een echt IKEA-horloge
Leuke kleurencombi!
Spreek je ook Nederlands? Kom dan naar het Nederlandstalige WUS forum: Kaliber 2010
haha. die link had ik nog niet gelegd, maar het zijn inderdaad wel dezelfde kleuren.
Ach, er is inmiddels al een mooie 22mm mesh onderweg en dan zal hij er heel anders uitzien. Ben benieuwd wat mooier is.
Groet,
Marc
My current collection
PAM024 ('04)
16570 ('96)
16803 ('86)
16030 ('80)
Harwood (1927)
Cyma Military (1916)
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)