Hoi daar, ik heb de oranje een tijdje geleden gekocht bij Rob van www.monsterwatches.nl. De zwarte heb ik gekocht bij een eBay-winkel uit Singapore (watchmadnesscom). Er is een duidelijk prijsverschil, Rob is wat duurder; maar dan heb je het ook wel een stuk sneller in huis.
Heb zelf vandaag twee horloges mogen ontvangen, een Seiko duikhorloge waar ik later nog eens op terug ga komen en deze GW-200GM-9JF, ofwel Gold Defender. Sjors heeft er al eens een fijn artikel over geschreven zag ik, dus over het horloge zelf hoef ik weinig meer te vertellenKwam 'm tegen op het sales forum voor een redelijke prijs, alleen wist ik toen nog niet dat de douane er nog eens 60 euro op zou gaan leggen. Maar goed, dat risico loop je nu eenmaal bij pakjes die niet uit EU-landen of ZO-Azie komen.
Het horloge is gebruikt, alhoewel de staat zeker nog goed te noemen is, bovenop de bezel zitten wat krasjes, maar door de metallic-achtige kleur wordt dit in real-life bijna geheel gecamoufleerd. Op de foto (met flitser van heel dichtbij) ziet het er opeens uit als een zware beschadiging (boven de S van Shock) maar in werkelijkheid is het vanuit veel hoeken niet eens waar te nemen.
@Sjors, ik neem aan dat het praktisch onmogelijk is om voor dit soort modellen een reserve-bezel te krijgen (heb tiktox en yahoo auctions al gecheckt) of heb jij misschien nog een geheim adresje?
![]()

5Likes
LinkBack URL
About LinkBacks

)