Like Tree5Likes

Thread: Post hier je laatste aanwinst!

Page 25 of 73 FirstFirst ... 151617181920212223242526272829303132333435 ... LastLast
Results 241 to 250 of 727
    Moderator Lester Burnham's Avatar

Re: Post hier je laatste aanwinst!

Mijn laatste aanwinst is geen horloge, maar wel een standaard voor mijn horloges. Wilde al een tijdje wat hebben om mijn G-Shocks op een aardige manier te kunnen opbergen, kwam dit tegen op eBay en besloot de gok te wagen en eens te kijken of het inderdaad geschikt zou zijn. Het is een plexiglas rekje (moet je zelf in elkaar schroeven, 3 minuutjes werk) met 18 houdertjes voor horloges. Het ding zit best stevig in elkaar, voelt ook zeer solide aan, de drie plexiglas plankjes zijn elk 8mm dik.

Er zit 1 nadeel aan dit systeem, de houdertjes zitten net wat te dicht bij elkaar voor de G-Shocks. Zoals je op de foto's kan zien heb ik ze dus om en om hoger en lager op de houdertjes gemonteerd om het toch mogelijk te maken dat ze naast elkaar komen te zitten. Ik denk dat horloges tot aan pakweg een breedte van 46mm moeiteloos op dezelfde hoogte naast elkaar zullen passen.

Ze verkopen dit setje ook in andere maten, ik heb meer dan 18 G-Shocks en wilde eigenlijk voor het setje met 24 houdertjes gaan maar de sprong in verzendkosten was zo groot dat het ding bijna dubbel de prijs is van deze maat. Ik heb uiteindelijk inclusief verzending $31.99 betaald, omgerekend pakweg €23.

Sluit niet uit dat ik binnenkort nog een of twee van die rekjes bestel, ziet er best netjes uit.

Ook nog effe een plaatje van de hele G-collection. Behalve de 18 horloges die ik nu in dit rekje heb gezet heb ik er nog 4, op deze foto heb ik ze er nog even bijgezet.

Member

mijn laatste aanwinst

leuk een Nederlandstalig subforum

Moderator G-Shock Forum Sjors's Avatar

Wink Re: Post hier je laatste aanwinst!

Hoi Lester,

Mooi display. Ik zou er zo'n 30 nodig hebben voor mijn collectie Je hebt trouwens ook een aardige G collectie.

Hoi Schmeink,

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst. Dat is wel wat anders dan de G-Shocks van mij.

Groetjes,

Sjors

There are only 10 kind of people. Those who understand binary and those who don't.

Bezoek ook eens het Nederlandstalige WUS forum: Kaliber 2010

Member EricSW's Avatar

Mooi rekje, staat wel fraai zo, al die g-shocks bij elkaar.

Rolex ook erg fraai zeg...
    Current Collection:
    Breitling Chronomat Bicolor
    Seiko SRP043 'Spork'
    Seiko SNZF13 'Mini Sumo'
    Getat PAM Hommage 44mm PVD 'stealth'
    Wenger Commando Chrono 70731
    Watches from Festina, Diesel, Lotus, Esprit

Spreek je ook Nederlands? Kom dan naar:
    het Nederlandstalige WUS forum: Kaliber 2010

Member MHe225's Avatar

Quote Originally Posted by Hans_NL
    Gefelicteerd Ron! In Nederland gekocht? Ik wacht nog steeds op de mijne.
    Dankjewel, Hans. Het heeft voor mij lang geduurd voordat ik zo ver was om dit horloge te bestellen. Het was duidelijk dat ik het erg graag wil hebben en met 1,500 exemplaren te koop hoopte ik #225 te kunnen scoren. Dat is helaas niet gelukt.

Ik heb het horloge "gewoon" on-line bij Orient USA gekocht, gebruikmakend van een 50% korting code, tevens goed voor gratis verzenden. Dat was dus $240, pakweg €173 Niet gek zou ik zo zeggen. Hoeveel kost dit horloge in Nederland?

En mijn vraag staat nog steeds:
    Quote Originally Posted by MHe225
    En dan heb ik nog een vraagje:
    weten jullie (Martin_B?) 'n goed adres om 'n SeaGull horlogete kopen en misschien ook tips voor een kleiner skeleton-model. Jullie hebben ook in deze draad kennis gemaakt met onze honden Georgie (laatste aanwinst) en Paulien en zij logeren zolang mijn vrouw in NL is bij tante Debbie, eigenaar van Seagull kennels (Who is Seagull, Ltd.? - als jullie hier een beetje rondneuzen komen jullie ook Paulien tegen en wat verhaaltjes die wij geschreven hebben; helaas heeft tante Debbie dat sinds '04 niet echt meer bijgewerkt) We proberen altijd een aardigheidje voor haar te vinden en misschien is een Seagull horloge wel een erg passend kado.
    Enne Mart ..... d'r is een hele rits boekjes onderweg & :thanks (ik geloof dat je nog een paar links voor mij hebt )

RonB

Moderator Lester Burnham's Avatar

Quote Originally Posted by MHe225 View Post
    Dankjewel, Hans. Het heeft voor mij lang geduurd voordat ik zo ver was om dit horloge te bestellen. Het was duidelijk dat ik het erg graag wil hebben en met 1,500 exemplaren te koop hoopte ik #225 te kunnen scoren. Dat is helaas niet gelukt.

Ik heb het horloge "gewoon" on-line bij Orient USA gekocht, gebruikmakend van een 50% korting code, tevens goed voor gratis verzenden. Dat was dus $240, pakweg €173 Niet gek zou ik zo zeggen. Hoeveel kost dit horloge in Nederland?

En mijn vraag staat nog steeds:

Enne Mart ..... d'r is een hele rits boekjes onderweg & :thanks (ik geloof dat je nog een paar links voor mij hebt )

RonB
    Volgens mij had je alleen deze nog tegoed van me https://www.panerai.com/secure/s_con...gua=2&mode=new

Best een mooie prijs voor die Orient, het is in Nederland natuurlijk wel te kopen via shipito, alleen plakt de douane er daarna alsnog een lekker percentage overheen..

Member Temperarely's Avatar

Quote Originally Posted by schmeink View Post
    mijn laatste aanwinst

leuk een Nederlandstalig subforum
    Hoi,

Gefeliciteerd Schmeink.

De kroon op je werk en pleister op de wond.

Looking goooooood.

Proost , Elf.
    Hey man , watch the road , watch the road !

Member joost73's Avatar

Cool Re: Post hier je laatste aanwinst!

Hoi Lester,

mooie setje zo bij elkaar en helemaal op zo'n display

van de week ook weer een casio binnen gekregen ...
    ook uit de 6900 serie maar met een andere module , uit 1996 en zoals op de foto denk ik wel te zien is in erg goede staat.
    ander leuk detail is de metalen light button en de originele strap-adaptors ..

Moderator G-Shock Forum Sjors's Avatar

Wink Re: Post hier je laatste aanwinst!

Quote Originally Posted by joost73 View Post
    Hoi Lester,

mooie setje zo bij elkaar en helemaal op zo'n display

van de week ook weer een casio binnen gekregen ...
    ook uit de 6900 serie maar met een andere module , uit 1996 en zoals op de foto denk ik wel te zien is in erg goede staat.
    ander leuk detail is de metalen light button en de originele strap-adaptors ..
    Hoi Joost,

Op het eerste gezicht lijkt het een "gewoon" model, maar toen ik dat van het metalen lich knopje las, keek ik verder. Dit it een Japanse " X-Treme" model. In het begin werd er onderscheid gemaakt tussen de Japanse en de "buitenlandse" board sporten modellen. Hier had je de G-Lide series, in Japan hadden ze de X-Treme series. De print "Fox Fire" onder het display vond je trouwens ook voornamelijk oop Japanse modellen (uitzondering voor de DW-6900H en DW-6600H in 1994). Volgens mij hadden deze een dubbel klittenband bandje, maar dit ziet er ook goed uit. De eerste eigenaar heeft dit horloge dus in Japan gekocht! Ik heb zelf alleen maar een paar van deze serie (ik geloof twee of drie).

Groetjes,

Sjors
    There are only 10 kind of people. Those who understand binary and those who don't.

Bezoek ook eens het Nederlandstalige WUS forum: Kaliber 2010

Member joost73's Avatar

Hoi Sjors,

bedankt voor de leuke info

groeten Joost

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)