Mijn laatste aanwinst is geen horloge, maar wel een standaard voor mijn horloges. Wilde al een tijdje wat hebben om mijn G-Shocks op een aardige manier te kunnen opbergen, kwam dit tegen op eBay en besloot de gok te wagen en eens te kijken of het inderdaad geschikt zou zijn. Het is een plexiglas rekje (moet je zelf in elkaar schroeven, 3 minuutjes werk) met 18 houdertjes voor horloges. Het ding zit best stevig in elkaar, voelt ook zeer solide aan, de drie plexiglas plankjes zijn elk 8mm dik.
Er zit 1 nadeel aan dit systeem, de houdertjes zitten net wat te dicht bij elkaar voor de G-Shocks. Zoals je op de foto's kan zien heb ik ze dus om en om hoger en lager op de houdertjes gemonteerd om het toch mogelijk te maken dat ze naast elkaar komen te zitten. Ik denk dat horloges tot aan pakweg een breedte van 46mm moeiteloos op dezelfde hoogte naast elkaar zullen passen.
Ze verkopen dit setje ook in andere maten, ik heb meer dan 18 G-Shocks en wilde eigenlijk voor het setje met 24 houdertjes gaan maar de sprong in verzendkosten was zo groot dat het ding bijna dubbel de prijs is van deze maat. Ik heb uiteindelijk inclusief verzending $31.99 betaald, omgerekend pakweg €23.
Sluit niet uit dat ik binnenkort nog een of twee van die rekjes bestel, ziet er best netjes uit.
Ook nog effe een plaatje van de hele G-collection. Behalve de 18 horloges die ik nu in dit rekje heb gezet heb ik er nog 4, op deze foto heb ik ze er nog even bijgezet.
![]()

5Likes
LinkBack URL
About LinkBacks

subforum