Gister toch maar eens geregistreerd na maanden lurker te zijn.
En vandaag m'n eerste post.
Heb vorige week mijn eerste skeleton gekocht, geen duur ding ofzo, maar ik vind 'm erg gaaf.
![]()
Gister toch maar eens geregistreerd na maanden lurker te zijn.
En vandaag m'n eerste post.
Heb vorige week mijn eerste skeleton gekocht, geen duur ding ofzo, maar ik vind 'm erg gaaf.
![]()
Last edited by shameete; November 5th, 2010 at 07:33. Reason: foto fixed
Goeiemorgen Shameete,
Welkom op Kaliber 2010. Gave skeleton. Eigenlijk zijn alle (mechanische) skeletons gaaf
Groetjes,
Sjors
There are only 10 kind of people. Those who understand binary and those who don't.
Bezoek ook eens het Nederlandstalige WUS forum: Kaliber 2010
dank je :)
leuk trouwens dat juist jij me welkom heet, ik ben min of meer dankzij jou op dit forum blijven hangen.
dankzij deze review.![]()
Welkom Shameete,
van harte met je nieuwe aanwinst , leuk zo'n skeleton uitvoering ... model doet me wel ergens aan denken , in ieder geval veel plezier ermee![]()
Je haalt mij de woorden uit de mond met dit staaltje van lange afstand gedachten lezenDit lijkt inderdaad wel het Nederlandse G-Schok forum
Met als gevolg dat ik nou eigenlijk schroom om mijn laatste aanwinst te laten zien. Okay, vooruit dan, tipje van de sluier:
Okay, op het gevaar af helemaal weggehoond te worden: wat is de charme en het bijzondere van de G-Schoks? Ik zie wel grappige modellen langskomen, maar zie niet waarom de ene nou bijzonderder is dan de andere. En als ik een G-Schok zou moeten kopen, zou ik nog minder idee hebben welke .... allemaal omdat ik mij eigenlijk nooit in deze horloges verdiept heb.
En mag ik mij aansluiten bij het welkomskoor voor shameete - welk merk en model is jouw geraamte?
Ron
Last edited by MHe225; November 6th, 2010 at 01:02.
Hehe, ik begrijp die mening over G-Shocks helemaal hoor, het eerste jaar dat ik lid was op WUS heb ik het G-Shock forum nooit aangeklikt en kon ik er met mijn hoofd niet bij dat er mensen honderden euro's zouden kunnen neertellen voor een 'plastic horloge'.
Omdat ik met al mijn horloges erg voorzichtig ben wilde ik ook graag een (als in 1) horloge hebben om vieze klusjes mee op te knappen. En dus kwam er de eerste G-Shock. Maar er is niet zoiets als je enige G-shock (behalve bij GuySie, maar dat zal ook nog wel gaan veranderen
). En dus ga je langzaamaan andere modellen/kleuren verzamelen en voordat je het weet zit je dichterbij 1000 dan 100 G-Shocks, vraag maar aan Sjors.
Ben wel benieuwd naar dat horloge trouwens, een ETA7750 zo te zien, je mag ook wel iets uitzoomen op de volgende foto
Groeten,
Mart
Had niet gedacht dat nog iemand van jullie op zou zijn (zou eigenlijk beter moeten weten) en dacht er zo een meer-dagen onthulling van te maken. Immers, als jullie weer op zijn, lig ik in bed. Je hebt wel een goed oog, Mart - het mechaniek is inderdaad 'n ETA-Valjoux 7750 (eerste in mijn collectie). Vooruit dan, beetje uitzoomen:
Goed zo? Flauw, he? De volgende foto laat het merk zien, dus daar wacht ik nog eventjes mee
Wordt vervolgd
Ik was dus ook op zoek neer een vieze klussen horloge dat tevens onder mijn (leren) motorpak en handschoenen zou passen, dus de G-Shocks zijn niet eens in beeld geweest. M'n militaire Seiko neemt de honeurs met verve waar en heeft bij gevolg al heel wat motor kilometers achter de tandwieltjes:
![]()
Achja, het is ondertussen een uur of half 3 zo te zien, normaal gesproken geen probleem voor me. Alleen morgen (of zal ik 'straks' zeggen) wel om 7 uur op voor werkEn dan meteen na het werk de stad in omdat dan in Eindhoven de eerste dag van het lichtfestival Glow! is. Ga ik dus met een statiefje op de schouder op pad. Voorbeeldje van een eerder jaar:
![]()
Zal nog niet gaan vragen om meer uitzoomsels anders wordt het te makkelijk, heb nu nog geen idee in elk geval
Die Seiko werkt ook als beater inderdaad, misschien ben je gewoon niet in de weg gelegd voor een G-Shock
groetjes,
mart
nu ben ik nog niet zo heel erg thuis in de horlogerie (deze site is wat mij betreft dus een mooie gids)
maar m'n skeleton heb ik hier vandaan.
daar wordt ie verkocht onder de noemer "MilitaryTime - MM17" heb 'm overigens meteen laten voorzien van Saffier glas en een extra dikke lederen bandje.
over die G shocks.. ik heb er van de week maar liefst 2! besteld (ik kon niet kiezen) zodra die binnen zijn zal ik die posten.
om al dat moois in op te bergen ben ik me momenteel ook nog aan het orienteren voor een mooie kist, het gevecht gaat nu nog tussen een La Royale 12 of een Rainer 8...
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)