Hoi Mart,
Ik heb geen idee hoe ik het moet aflezen (en of ik het wel wil weten), maar inderdaad, er draait van binnen iets rond dat door kan gaan voor een interne bezel
Groetjes,
Sjors
Hoi Mart,
Ik heb geen idee hoe ik het moet aflezen (en of ik het wel wil weten), maar inderdaad, er draait van binnen iets rond dat door kan gaan voor een interne bezel
Groetjes,
Sjors
There are only 10 kind of people. Those who understand binary and those who don't.
Bezoek ook eens het Nederlandstalige WUS forum: Kaliber 2010
Hoi Sjors,
puur nav je opmerking dat ik alles mooi vond , van harte met je nieuwe aanwinst ... (voor de rest zwijg ik)
maar in ieder geval veel plezier en het is wel weer eens wat anders tussen al je G-Shocks..
groeten Joost
Nog maar wat foto's van m'n nieuwe JarAger
Nogal See Tru met zo'n lampje er achter
Groetjes,
Sjors
There are only 10 kind of people. Those who understand binary and those who don't.
Eigenlijk gisteren al binnengekomen:
Eindelijk heb ik de rode Metallic Crazy Colors (serie compleet!). Die magenta G-5500MM is geloof ik ook van de Crazy Colors serie, maar komt niet voor in de Japanse G-Shock Zoekmachine GPS.
Prettig Weekend!
Sjors
Hahaha, damn, en ik was me al aan het verheugen op de foto's die ik zou gaan maken en posten van mijn roze 5500 die ik komende week verwacht![]()
Nu heb jij de Nederlandse primeur
Leuk ding in elk geval!
Ik had graag een nieuwe Lyndon chrono willen showen maar dat ding is kwijtgeraakt met de post, boohoo.
Wel heb ik mijn geld terug. Volgens mij heeft de verkoper ook geen nieuwe meer liggen behalve garantie gevallen die slecht lopen.
Hmmm, nouja, je kan het ook van de zonnige kant bekijken, ik weet niet of ik nog wel zo'n horloge had willen hebben gezien alle problemen die er mee zijn bij een aantal members!
In elk geval mooi dat je je geld alweer snel terug hebt gekregen
Even een snelle snapshot van mijn nieuwe Orange Monster, bizar groot op een polsje van 6.3"In real life ziet het er echt niet uit, op de foto heb ik het nog een beetje getruckt door de foto van afstand te nemen en in te zoomen op de pols, op die manier ziet het horloge er altijd minder groot uit.
![]()
Is het al 30 april? Hoe groot is groot? Meer dan 50mm?
Mijn grootste horloge dat ik draag is een Swatch funboard @47mm. De Spike Lee is 52mm maar die draag ik niet.
Oranje is goed in horloges.
Tja, die Lyndon was een gokje dan maar doorsparen voor een Speedmaster.
Hi Lester,
Gefeliciteerd met je "Koning". Nou, je wist in ieder geval van te voren hoe groo ie wasIk draag m'n nieuwe GX-56-1AER de laatste tijd vaak. Volgens mij ziet het er vast grappig uit om jouw pols, ha ha.
@ Om-4,
De "Koning"van de G-Shocks is ongeveer 52 x 56 mm en ongeveer 16 a 17 mm dik. Omdat ie er uit ziet als een blok, ziet ie er monsterlijk groot uit. Het is volgens Casio de grootste G-Shock doe ze ooit gemaakt hebben. De DW-6700 was volgens mij ongeveer een kleine milimeter breder, maar was niet zo blokkig gebouwd.
Die Swatch Spike Lee ziet er erg grappig uit trouwens. Leuk om op maandag ochtend hier op school te dragen.
Groetjes,
Sjors
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)