Like Tree5Likes

Thread: Post hier je laatste aanwinst!

Page 36 of 73 FirstFirst ... 262728293031323334353637383940414243444546 ... LastLast
Results 351 to 360 of 727
    Member joost73's Avatar

Re: Post hier je laatste aanwinst!

heren weer van harte met jullie leuke aanwinsten ...
    @Sjors; leuk dat je er nu 1 hebt, en het is misschien niet zo draagbaar als een G-Shock maar met het hele verhaal en history erbij is het minstens zo geweldig
    @lester: Ook een erg leuke aanwinst en NOS is natuurlijk altijd geweldig ... super strak

ik mag morgen weer naar het postkantoor voor een spike lee

Moderator G-Shock Forum Sjors's Avatar

Wink Re: Post hier je laatste aanwinst!

Quote Originally Posted by MHe225 View Post
    Grappige score, Sjors. Over klein bod en later serieus bod gesproken: kijk en huiver (eBay veiling) ..... deze oude baas (hij schrijft dat hij in z'n 9e decade zit, dus hij is in ieder geval 80+) biedt z'n oude (1958) Rolex te koop aan met een openingsbod van $9,95
    Hoi Ron,

Een interesante veiling. Heeft die oude man toch nog een aardige hoop geld op z'n oude dag.

Zou ie nu ook z'n Timex te koop aanbieden?

Groetjes,

Sjors
    There are only 10 kind of people. Those who understand binary and those who don't.

Bezoek ook eens het Nederlandstalige WUS forum: Kaliber 2010

Moderator Martin_B's Avatar

Gister binnengekregen, een Tao International. Dit is een horloge van Chinese origine, van zeer acceptabele kwaliteit, voor erg goede prijzen. Nu moeten ze alleen nog stoppen met nonsens als german mov't op de plaat zetten, en hij zou perfect zijn.

Hij wordt aangedreven door een SeaGull 3621 (gebaseerd op Unitas 6498)

En voor mij prima afmetingen met 43mm doorsnee, en 10mm dikte:

Groeten,

Martin
    Spreek je ook Nederlands? Kom dan naar het Nederlandstalige WUS forum: Kaliber 2010

Wow, Martin,

Die Tao ziet er netjes uit. Vooral ook de achterkant. Een paar weken geleden dook er een opmerking op op het G-Shock forum wat er op neer kwam dat als ze in China eens zouden stoppen met al die counterfeit productie en zich zouden toeleggen op mooie en goede horloges maken...

Zelfs als G-Shock freak ben ik best wel onder de indruk wat ze bij Tao maken kunnen. Voelt het ook een beetje solide aan? Het ziet er in ieder geval wel zo uit.

Groetjes,

Sjors
    There are only 10 kind of people. Those who understand binary and those who don't.

Moderator Lester Burnham's Avatar

Zo, mooi hoor, wijzerplaat ziet er zelfs een beetje uit alsof het van emaille is gemaakt. Voor mij zou het horloge iets te groot zijn denk ik, maar zeker een leuk ding.
    Doet me denken aan mijn grail-horloge, de A. Lange & Söhne Anniversary Langematik, mist alleen de romeinse symbolen.

Quote Originally Posted by Sjors View Post
    Wow, Martin,

Die Tao ziet er netjes uit. Vooral ook de achterkant. Een paar weken geleden dook er een opmerking op op het G-Shock forum wat er op neer kwam dat als ze in China eens zouden stoppen met al die counterfeit productie en zich zouden toeleggen op mooie en goede horloges maken...

Zelfs als G-Shock freak ben ik best wel onder de indruk wat ze bij Tao maken kunnen. Voelt het ook een beetje solide aan? Het ziet er in ieder geval wel zo uit.

Groetjes,

Sjors
    Dank je Sjors.

De Chinezen hebben gelukkig door dat je ook zelf dingen kunt bedenken, en dat dringt nu ook tot de goedkopere categorieën door. De meeste tao's zijn sterk geinspireerd op merken als B&R en Corum, maar gelukkig hebben ze ook orginele modellen. En de kwaliteit voelt prima.

Groeten,

Martin
    Spreek je ook Nederlands? Kom dan naar het Nederlandstalige WUS forum: Kaliber 2010

Quote Originally Posted by Lester Burnham View Post
    Zo, mooi hoor, wijzerplaat ziet er zelfs een beetje uit alsof het van emaille is gemaakt. Voor mij zou het horloge iets te groot zijn denk ik, maar zeker een leuk ding.
    Doet me denken aan mijn grail-horloge, de A. Lange & Söhne Anniversary Langematik, mist alleen de romeinse symbolen.

Ik heb ook een aantal kleinere hoor
    Deze zijn zo'n 38mm:

En een Lange, tja, dat is voor mij ook het hoogst haalbare. Een hele simpele Saxonia ben ik al tevreden mee

Groeten,

Martin

Een beetje, "Zeg maar nee, dan heb je er twee". Ik heb zo'n kleine twee weken geleden deze Pontiac gewonnen. Ik kreeg hem vandaag binnen. Toen ik vanavond wat close up fotootjes maakte zag ik pas dat het een Maillot Jaune was. Mijn tweede in zo'n week tijd. Erg leuke bijkomstigheid.

Ik snap nu trouwens pas het nut van zo'n licht tent. Met een G-Shock heb je gewoon geen last van hinderlijke reflecties...

En nog een bandje ook. Misschien wel het orginele. Past perfect!

Groetjes,

Sjors

Moderator Lester Burnham's Avatar

Quote Originally Posted by Martin_B View Post
    Ik heb ook een aantal kleinere hoor
    Deze zijn zo'n 38mm:

Groeten,

Martin
    Stijlvolle horloges!! Vooral die Omega spreekt me wel aan, is een hele grote vintagemarkt voor (ebay), sluit niet uit dat ik er vroeg of laat ook eentje oppik.

Quote Originally Posted by Sjors View Post
    Een beetje, "Zeg maar nee, dan heb je er twee". Ik heb zo'n kleine twee weken geleden deze Pontiac gewonnen. Ik kreeg hem vandaag binnen. Toen ik vanavond wat close up fotootjes maakte zag ik pas dat het een Maillot Jaune was. Mijn tweede in zo'n week tijd. Erg leuke bijkomstigheid.

Ik snap nu trouwens pas het nut van zo'n licht tent. Met een G-Shock heb je gewoon geen last van hinderlijke reflecties...

Wow, dat noem ik nog eens een macro foto
    Lijkt wel schuurpapier van zo dichtbij! Leuke afwisseling tussen al die gigantische, felgekleurde G-Shocks!

Member MHe225's Avatar

Derde en laatste Grail is in de knip

Aangezien ik niet al te veel bandbreedte wil innemen met duplicaat-posts, zet ik hier slechts de verwijzing naar mijn laatste aanwinst: Decision to make: Ingenieur, Mark XVI or a Breitling? Ik hoor jullie denken: wat een flauwe smoes .... gewoon te lui om hetzelfde nog een keer in knap ABN te typen ....

Wel wil ik nog eens benadrukken hoe genoeglijk het was met Dimer zaken te doen. Ik geef toe, ik zit in een wat gunstigere positie dan jullie: omdat ik in het buitenland woonachtig ben, hoef ik geen BTW te betalen en Dimer mocht een lollige WUS korting geven. Staat tegenover dat jullie geen last van de zwakke dollar / sterke euro hebben. En Dimer nam ook de verzendkosten voor zijn rekening

Zoals ik al in de titel van deze post meldde, met de Mark XVI is nu ook mijn laatste Grail binnen; jullie kunne het vast raden, de andere twee zijn de Portugieser Auto en de SpeedyPro / MoonWatch. Ik zal ongetwijfeld nog wel horloges aan mijn collectie toevoegen, maar hoop het komend jaar wat rustiger aan te doen (famous last words - in goed Nederlands). Ben ook eens benieuwd of er nog nieuwe Grails (horloges die ik absoluut moet hebben) verschijnen.

Om toch ook wat plaatjes in deze post te krijgen (hoe zat dat ook al weer met die bandbreedte?) volgen de foto's an mijn Grail-collectie. Het zijn niet de mooiste of beste foto's en ik kan betere op het web vinden (alleen al op dit forum), maar het zijn wel foto's van mijn horloges:

Ron
    Attached Images Attached Images    

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)