Like Tree5Likes

Thread: Post hier je laatste aanwinst!

Page 1 of 73 123456789101151 ... LastLast
Results 1 to 10 of 727
    Moderator Lester Burnham's Avatar

Post hier je laatste aanwinst!

Als ik een nieuw horloge binnenheb (en daar foto's van heb gemaakt) wil ik die doorgaans wel delen met mede-horlogisten alleen heb ik niet altijd zin/tijd om een eigen topic aan te maken. Om die reden lijkt me een topic waarin members kort hun nieuwste aanwinst kunnen presenteren een leuk idee. Omdat dit hoogstwaarschijnlijk te groot en onoverzichtelijk zou worden als het 'gewoon' in het engelstalige gedeelte van WUS zou worden gemaakt heb ik echter nooit een poging gedaan om daadwerkelijk een dergelijk topic te starten. Maar nu we een (veel kleiner) hoekje voor onszelf hebben denk ik dat ik het toch maar eens ga proberen

Mijn aankoop van de dag (eBay-foto, net de veiling gewonnen):

Een Zwitsers duikhorloge uit de jaren 70. Vind het er zelf erg stoer uitzien, het ding is duidelijk gebruikt.

Member joost73's Avatar

Re: Post hier je laatste aanwinst!

van harte met je leuke nieuwe oude aanwinst

Moderator G-Shock Forum Sjors's Avatar

Wink Re: Post hier je laatste aanwinst!

Ik heb vanmiddag mijn laatste aanwinst opgehaald. Ik had er al jaren naar gezocht. Het is een knal roze G-Shock voor een één of andere virtuele e-mail huisdier of zoiets. Het duurt nog wel even voor er foto's van heb... Ik heb, aangespoord door de Pontiac draad, getwijfeld om een Pontiac *** te kopen. Ik denk dat het een Maillot Jaune was, maar dat zal wel niet. Helaas ben ik een beetje platzak.

Cheers,

Sjors
    Last edited by Sjors; May 20th, 2010 at 22:53.
    There are only 10 kind of people. Those who understand binary and those who don't.

Bezoek ook eens het Nederlandstalige WUS forum: Kaliber 2010

Dacht dat je zo onderhand alle G's wel had

Ik ben een groot fan van G-Shocks in felle kleuren, heb er zelf 16, daar zitten maar twee zwarte modellen bij

Ha ha Lester,

Ik loop zelfs harstikke achter. Ik wil naar Japan toe in December (heb m'n ticket al gekocht), dus moet drastisch in mijn aankopen knippen. Ik heb wel vandaag een GW-3000 besteld, maar die nieuwe hyper colors en laatste serie Crazy Colors heb ik nog steeds niet (en nog geen G-7900).

Je boft wel nu, met die felle kleuren modellen. Ik wil die fel roze/rode GA-110B hebben. Ik kan gewoon niet geloven dat zo'n ding bestaat. Ik heb er volgens mij ook nog nooit een live foto van gezien. Die gif groene is ook erg cool.

Groetjes,

Sjors
    There are only 10 kind of people. Those who understand binary and those who don't.

Ja he, wat een bizarre modellen, die roze ziet er erg gaaf uit; maar de eerste die deze durft te kopen is helemaal een held:

Toch zou ik het wel aandurven als ik er een keer een voor een leuke prijs tegenkom.

Ik kan hem gewoon niet betalen, want hij had leuk naast die paarse G-Man gestaan, maar Petew van GMT+9 heeft hem. Als ik hierzo op school rond kijk zie ik regelmatig sneakers met een zelfde kleurschema.

Het duikhorloge uit de openingsposting is nog niet aangekomen en er zijn alweer twee andere horloges onderweg. Allebei uit de categorie 'very affordable'. Meer opvullingen voor de verzameling eigenlijk.

Ik had nog geen Jumping Hour horloge, vandaar deze Alpha; mijn handen jeuken al als ik dat bandje zie. Ziet eruit als derderangs huid van een zieke koe uit Roemenie:

En deze om een mooi setje te vormen met het Raketa 'Stalin' model dat ik al had

Member vanhessche's Avatar

mijn eerste automatische horloge en ook de reden waarom ik mij hier heb aangemeld.
    Festina 6744 met een Miyota 8N24 erin.

Member

Paar weken geleden een Rolex Submariner LV opgehaald. Morgen ga ik een Seadweller ophalen. Erg gaaf! Heb ook nog een Breitling for Bentley 6.75 maar die gaat er binnenkort uit.

Fototje van de LV (met mijn tel. gemaakt):

Page 1 of 73 123456789101151 ... LastLast

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)