Gefeliciteerd ermee William! Leuk horloge, dacht eerst dat ik een van der valk vogeltje in het midden zag, lol.
En welkom.
Gefeliciteerd ermee William! Leuk horloge, dacht eerst dat ik een van der valk vogeltje in het midden zag, lol.
En welkom.
Welkom inderdaad William, wat een gaaf (en uniek) horloge zeg!
Hoe dik is die wel niet?
Stoer ding![]()
Vorige week donderdag, toen ik onderweg was naar Amsterdam, is een pakketje aangekomen met mijn Hope Japan DW-6900FS-8HJ. Er zijn er maar 100 van gemaakt, één per huishouden en alleen verkrijgbaar, on-line in de VS.
Vandaag een pakketje T-Shirts gekregen van KIKS TYO. Ik dacht dat ik er twee had besteld, maar het waren er drie. Ze zijn best fan van Bram, dus hebben ze hem er ook één kado gedaan (en heb ik mijn twee Be@arbricks).
De Shinbun (krant) T-Shirt. In het logo zijn de headlines van de eerste krant na de ramp op 11 maart verwerkt. De text luid vertaald: Japan zal herrijzen.
De Kinekiks is een samenwerking tussen Kinetics en Kiks TYO. Buiten het logo, krijg je ook deze ultra gelimiteerde Bearbrick bij het shirt. Die rode is mijn shirt en de witte is voor Bram.
Deze is gewoon koel...
Ik heb ook nog ergens een GW-7900MS-3 binnen gekregen, maar die zie ik nu even niet liggen, maar hij is wel gaaf. Hier een stock photo:
Groetjes,
Sjors
There are only 10 kind of people. Those who understand binary and those who don't.
Bezoek ook eens het Nederlandstalige WUS forum: Kaliber 2010
Pff, wat een boel binnenkomers weer!
Erg gaaf die 'Hope Japan' en waarschijnlijk over niet al te lange tijd net zoveel waard als een klein rijtjeshuis als er inderdaad maar 100 van zijn gemaakt![]()
Het gave van die Hope Japan model is dat ie net zo duur is als een basic DW-6900 ($89.-) was. Ik had er eigenlijk twee willen hebben, maar helaas kon ik er maar één krijgen.
Die foto's van de GW-7900GW zal binnenkort wel verschijnen op 50 Gs (tenminste, dat heb ik in mijn hoofd in de pijplijn). Trouwens ook nog zo'n GD-100-1B gehad op Shock The World, mar die had Mart toch al gepost
Groetjes,
Sjors
There are only 10 kind of people. Those who understand binary and those who don't.
Bezoek ook eens het Nederlandstalige WUS forum: Kaliber 2010
Jaaa ,vers binnen.
Naast de Citizen en Oris duikers had ik geen "dress"watch. En dat knaagt dan als horloge liefhebber. Een maand of twee geleden ben ik serieus op zoek gegaan naar iets wat ik mooi zou vinden. Eisenpakket; automaat,zilveren wijzerplaat,geen cijfers,vintage/retro,niet te klein,staal. Een boel horloges gezien en gevoelt, bv. Certina,Tissot,Hamilton, maar geen gaf mij het juiste gevoel.
Todat ik ergens op de fora de Seiko SARB065 tegenkwam. "Beng" dat was hem. Mooi "dressy" en niet een,i.m.o., "te kleine" uitvoering [36/37/38 mm].
Seiko SARB065 ,m'n opa zou m zo gehad kunnen hebben.
genoeg geleuter nu ,uitpakken.
Dank aan de heer Katsu Higuchi.
Proost ,Elf.
Hey man , watch the road , watch the road !
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)