Like Tree190Likes

Thread: Post hier je laatste aanwinst! Vol. II

Page 17 of 86 FirstFirst ... 78910111213141516171819202122232425262767 ... LastLast
Results 161 to 170 of 855
    Member Bidle's Avatar

Re: Post hier je laatste aanwinst! Vol. II

Quote Originally Posted by Lester Burnham View Post
    Stoer horloge Bram, gefeliciteerd ermee!

+1 Zo te zien idd in een perfecte staat!
    Feel free to check out and make comments on my photo's: Click!

Moderator Lester Burnham's Avatar

Oeh, een heilige graal is binnengekomen vandaag!

De Brazilian Frogman is al zeer exclusief en (in nieuwstaat) vrijwel onmogelijk te vinden voor <1000.

Dit is echter geen gewone Brazilian Frogman..

Jazeker, de enige echte Brazilian Addict Frogman. Zijn er maar 400 van gemaakt.. Behoort tot een van de meest gezochte G-Shocks ter wereld en ik heb er eentje gevonden
    Verschil met de gewone Brazilian is er nauwelijks trouwens, behalve de verpakking is het enige verschil dat de Addict een zwarte strapkeeper heeft met 'Addict' inscriptie.

Hier nog even een snel fotootje van deze verslaafde braziliaan die even op de playa ligt om op te laden.

Het horloge is duidelijk gedragen, ik probeer uit alle macht om een reserveband+bezel te vinden maar die setjes gaan (als je ze al tegenkomt) voor vele honderden euro's van man tot man. Aangezien het horloge nu toch al gebruikssporen heeft kan ik het ook lekker dragen, dat is wel weer een voordeel bij een nadeel

Member EricSW's Avatar

Quote Originally Posted by Lester Burnham View Post
    Oeh, een heilige graal is binnengekomen vandaag!

De Brazilian Frogman is al zeer exclusief en (in nieuwstaat) vrijwel onmogelijk te vinden voor <1000.

Dit is echter geen gewone Brazilian Frogman..

Jazeker, de enige echte Brazilian Addict Frogman. Zijn er maar 400 van gemaakt.. Behoort tot een van de meest gezochte G-Shocks ter wereld en ik heb er eentje gevonden
    Verschil met de gewone Brazilian is er nauwelijks trouwens, behalve de verpakking is het enige verschil dat de Addict een zwarte strapkeeper heeft met 'Addict' inscriptie.

Hier nog even een snel fotootje van deze verslaafde braziliaan die even op de playa ligt om op te laden.

Het horloge is duidelijk gedragen, ik probeer uit alle macht om een reserveband+bezel te vinden maar die setjes gaan (als je ze al tegenkomt) voor vele honderden euro's van man tot man. Aangezien het horloge nu toch al gebruikssporen heeft kan ik het ook lekker dragen, dat is wel weer een voordeel bij een nadeel
    Stoer hoor! Maar ik begrijp dat jij er dus minder dan 1000 euro voor hebt betaald?

Eén bepaald iemand hier zal wel heel jaloers zijn denk ik.... of heeft die hem al?
    Current Collection:
    Breitling Chronomat Bicolor
    Seiko SRP043 'Spork'
    Seiko SNZF13 'Mini Sumo'
    Getat PAM Hommage 44mm PVD 'stealth'
    Wenger Commando Chrono 70731
    Watches from Festina, Diesel, Lotus, Esprit

Spreek je ook Nederlands? Kom dan naar:
    het Nederlandstalige WUS forum: Kaliber 2010

Quote Originally Posted by EricSW View Post
    Stoer hoor! Maar ik begrijp dat jij er dus minder dan 1000 euro voor hebt betaald?

Eén bepaald iemand hier zal wel heel jaloers zijn denk ik.... of heeft die hem al?
    Jep, ik heb een (beduidend) betere deal gevonden. Had het ook nooit voor mezelf kunnen goedpraten als ik wel die richting op was gegaan hoor, er zijn grenzen.

Ik weet eigenlijk niet of Sjors er een heeft, denk het eigenlijk van wel, waarschijnlijk zelfs meer dan 1

Member MichielV's Avatar

Gefeliciteerd met de aanwinst!

Niet iets dat je snel bij mij om de pols zou vinden (buiten het feit om dat het een LE is natuurlijk ). En ook ik zou er noooitt 1000 euro voor neer leggen...Majah, zo heeft ieder zijn ding natuurlijk!

Veel plezier ermee.
    Ook een Nederlander? Kom dan naar het Nederlandstalige WUS forum: Kaliber 2010

Goed, eergisteren de Addict dus binnengekregen, even een iets beter plaatje:

En net weer een aanwinst op de deurmat!

Het gaat hier om een collaboration met Supply Circuit, de Black Scale DW-5600.
    Leuk model met paarse omranding van het display, maar vooral het (in mijn ogen) gaafste bandje dat G-Shock in heel lange tijd (ooit??) heeft ontworpen!

Het horloge is iets meer dan een jaar geleden geintroduceerd (en uitverkocht), ik heb er eentje over kunnen nemen van een verzamelaar die er destijds meerdere had gekocht. Is dus ook nog gloedje nieuw, nooit gedragen, inclusief alles.

Wat plaatjes:

Member om-4's Avatar

Beetje Vuiton-achtig die print op het bandje. Ga je hem dragen of laat je hem NOS als mogelijke investering?

Quote Originally Posted by om-4 View Post
    Beetje Vuiton-achtig die print op het bandje. Ga je hem dragen of laat je hem NOS als mogelijke investering?
    Ik zit nog wat te twijfelen. Als ik 'm niet ga dragen doe ik dat toch niet als investering, maar gewoon om 'm voor mezelf mooi te houden.
    Ik denk dat ik het horloge wel ga dragen, maar voorzichtig, alleen als ik vantevoren weet dat er een dag aan zit te komen waarin geen zwaar/vies werk hoeft te worden gedaan

Moderator G-Shock Forum Sjors's Avatar

Wink Re: Post hier je laatste aanwinst! Vol. II

Wow, Mart,

Een Addict. Was volgens mij eigenlijk het orgineel van de Brazilian Frog. Heel zeldzaam en al bij release heel duur (ik geloof dat het destijds rond de €400 lag, kan rustig ook 400 pond zijn geweest). Ik heb eens een T-Shirtje van Adict in de uitverkoop gekocht. Was maar €60.-
    Durf dat shirt haast niet aan te trekken dus.

Ik zou er wel één willen hebben, maar het was nooit voor me weggelegd. Addict had me er zelfs nog ééntje aangeboden (één van de laatsten) een paar jaar geleden, maar zelfs dat aanbod was veel te hoog voor me. De Brazilian is al een grail (waarschijnlijk de meest gezochte GW-200 series model, samen met de blauwe I.C.E.R.C.).

Groetjes,

Sjors
    There are only 10 kind of people. Those who understand binary and those who don't.

Bezoek ook eens het Nederlandstalige WUS forum: Kaliber 2010

Moderator G-Shock Forum Sjors's Avatar

Wink Re: Post hier je laatste aanwinst! Vol. II

Nou, tegen die ADDICT van Mart kan ik natuurlijk nooit op, maar ik ben toch blij wat ik gisteren en vandaag op mijn bureau vond.

Ik had er met Mart op Shock The World in Amsterdam al mee gegrapt. Ik wilde ook wel zo'n bril. Wel alleen voor de verzameling. Ik zou Eva's opmerking maar niet opschrijven, maar die was niet mals toen ik hem opzette. Ook typisch niet mijn soort bril. Heb bijna wel een Oakley gekocht, maar heb toch maar weer voor een horloge gekozen vanmiddag. Zal die zal hier wel weer tevoorschijn komen over zo'n twee weken

Naast die zonnebril kwam vandaag mijn langverwachte I.C.E.R.C. model van dit jaar binnen. Het is de GW-6900K-7JR. Op dit moment een alleen in Japan te verkrijgen, en waarchijnlijk ook nooit daarbuiten. Ik weet nog niet wat ik van de kleur moet denken. De kast is spierwit (die lich grijze tint op de DW-6900FS is toch mooier), de bandjes zijn doorzichtig donker blauw/paars.

Nog even een bonus foto van m'n KineKIKS Be@rbrick in het donker.

Groetjes,

Sjors
    There are only 10 kind of people. Those who understand binary and those who don't.

Bezoek ook eens het Nederlandstalige WUS forum: Kaliber 2010

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)