Like Tree191Likes

Thread: Post hier je laatste aanwinst! Vol. II

Page 18 of 86 FirstFirst ... 891011121314151617181920212223242526272868 ... LastLast
Results 171 to 180 of 858
    Moderator Lester Burnham's Avatar

Re: Post hier je laatste aanwinst! Vol. II

Quote Originally Posted by Sjors View Post
    Wow, Mart,

Een Addict. Was volgens mij eigenlijk het orgineel van de Brazilian Frog. Heel zeldzaam en al bij release heel duur (ik geloof dat het destijds rond de €400 lag, kan rustig ook 400 pond zijn geweest). Ik heb eens een T-Shirtje van Adict in de uitverkoop gekocht. Was maar €60.- Durf dat shirt haast niet aan te trekken dus.

Ik zou er wel één willen hebben, maar het was nooit voor me weggelegd. Addict had me er zelfs nog ééntje aangeboden (één van de laatsten) een paar jaar geleden, maar zelfs dat aanbod was veel te hoog voor me. De Brazilian is al een grail (waarschijnlijk de meest gezochte GW-200 series model, samen met de blauwe I.C.E.R.C.).

Groetjes,

Sjors
    In nieuwstaat zijn die dingen nu ook echt onbetaalbaar, kan je ook een tweedehands Rolex Datejust ofzo van kopen. Maar goed, deze was vele malen goedkoper, heb een mazzeltje gehad. Ik hoopte eigenlijk dat ik nog ergens een reserve bandje+bezel zou kunnen vinden, maar ik denk dat ik die zoektocht maar beter kan staken

Quote Originally Posted by Sjors View Post
    Nou, tegen die ADDICT van Mart kan ik natuurlijk nooit op, maar ik ben toch blij wat ik gisteren en vandaag op mijn bureau vond.

Ik had er met Mart op Shock The World in Amsterdam al mee gegrapt. Ik wilde ook wel zo'n bril. Wel alleen voor de verzameling. Ik zou Eva's opmerking maar niet opschrijven, maar die was niet mals toen ik hem opzette. Ook typisch niet mijn soort bril. Heb bijna wel een Oakley gekocht, maar heb toch maar weer voor een horloge gekozen vanmiddag. Zal die zal hier wel weer tevoorschijn komen over zo'n twee weken

Naast die zonnebril kwam vandaag mijn langverwachte I.C.E.R.C. model van dit jaar binnen. Het is de GW-6900K-7JR. Op dit moment een alleen in Japan te verkrijgen, en waarchijnlijk ook nooit daarbuiten. Ik weet nog niet wat ik van de kleur moet denken. De kast is spierwit (die lich grijze tint op de DW-6900FS is toch mooier), de bandjes zijn doorzichtig donker blauw/paars.

Mooi model hoor! Zie ik het goed dat het donkerpaars jelly is?
    Op basis van foto's dacht ik eigenlijk altijd dat het gewoon zwart was! Donkerkleurig jelly zou wel heel uniek zijn

Member vanhessche's Avatar

Sedert vandaag eindelijk nog eens een nieuwe aanwinst toegevoegd aan de verzameling!
    Ik was al een hele tijd aan het nadenken om een G-Shock te kopen (zie mijn topic van reeds een heel eindje terug).
    Ik wilde er één met tough solar en met de wave ceptor technologie.
    Ook hou ik van klassiekers (ik gebruik nog net niet het woord "iconen" ) en dus was de keuze voor het model ook snel gemaakt, namelijk het model van de eerste G-Shock, de DW-5000.
    Gooi alles samen en je komt bij de GW-M5600.
    Ik vond er eentje bij een Amerikaans e-bayer voor €82 (inc verzending).
    Vond ik een zeer goede prijs en donderdag besteld. Vandaag stond de koerier van FedEx al aan de deur.
    Ik heb hem nu een halve dag om de pols en het draagt zeer comfortabel!
    Zeer tevreden van de grootte ook, ik heb namelijk niet zo'n grote polsen.
    Ook even laten syncen met de atoomtijd en werkt perfect.

Nog snel even een foto genomen, later volgen er nog wel meer en betere.
    Name:  IMG_3402.JPG
Views: 246
Size:  140.8 KB

Hopelijk (voor mijn portemonnee) wordt dit ook niet het begin van een G-Shockverslaving .

Mooi ding! Zoals je al (bijna) zegt, een echt G-Shock icoon

Zie ik goed dat het horloge zwart is? Ze hebben deze ook in heel donker groen, vandaar dat ik even twijfel.

Ik kan uit ervaring vertellen dat een G-Shockverslaving best prettig voelt, het is ook een stuk goedkoper dan veel andere merken gelukkig

Veel plezier ermee!

ps* voor de zomer is een witte/gele/rode/groene ook wel erg leuk voor erbij

Member vanhessche's Avatar

Quote Originally Posted by Lester Burnham View Post
    Zie ik goed dat het horloge zwart is? Ze hebben deze ook in heel donker groen, vandaar dat ik even twijfel.
    Het is inderdaad de zwarte versie.
    Een gele of een rode zie ik mij misschien nog aanschaffen. Ik zag ergens in een vitrine een gele GW6900 liggen en die vond ik er nog wel leuk uitzien.
    En het hele limited edition verhaal van bepaalde G-Shocks spreekt mij ook wel aan.

(Lap, het begint al! )

Member Racka's Avatar
    Zo, weer een hoop G-shocks erbij de laatste tijd. Veel plezier ervan Mart, Sors en vanhessche. Het is blijkbaar de tijd ervoor, misschien moet ik ook maar eens haast maken met de volgende hahah. Ben wel (o.a.) geinterreseerd in de dw-5000SL (Spike Lee).

Quote Originally Posted by Racka View Post
    Zo, weer een hoop G-shocks erbij de laatste tijd. Veel plezier ervan Mart, Sors en vanhessche. Het is blijkbaar de tijd ervoor, misschien moet ik ook maar eens haast maken met de volgende hahah. Ben wel (o.a.) geinterreseerd in de dw-5000SL (Spike Lee).
    Iedereen is eigenlijk wel min of meer verplicht om tenminste 1 G-Shock met een geschroefde achterkant te hebben

Moderator G-Shock Forum Sjors's Avatar

Wink Re: Post hier je laatste aanwinst! Vol. II

De Spike Lee heeft ook best een mooie achtergrond verlichting
    There are only 10 kind of people. Those who understand binary and those who don't.

Bezoek ook eens het Nederlandstalige WUS forum: Kaliber 2010

Member Racka's Avatar

Prachtig, ik laat het wel weten wanneer die binnen is....

Moderator Martin_B's Avatar

Quote Originally Posted by Lester Burnham View Post
    Iedereen is eigenlijk wel min of meer verplicht om tenminste 1 G-Shock met een geschroefde achterkant te hebben
    Nietus!

Spreek je ook Nederlands? Kom dan naar het Nederlandstalige WUS forum: Kaliber 2010

Quote Originally Posted by Martin_B View Post
    Nietus!

HULLEMAAL ECH WEL!

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)