Like Tree220Likes

Thread: Post hier je laatste aanwinst! Vol. II

Page 3 of 92 FirstFirst 1234567891011121353 ... LastLast
Results 21 to 30 of 911
    Moderator Lester Burnham's Avatar

Re: Post hier je laatste aanwinst! Vol. II

Quote Originally Posted by Bidle View Post
    Moet zeggen dat ik er ook enkele aan 'regeltjes' niet na leef. Zoals geen horloge om bij een bruiloft, etc. Vind ik niet meer van deze tijd en doe gewoon lekker mijn ding. Echter een zakhorloge en een polshorloge.... dat vind ik ook niet kunnen.

my 2ct.
    Hehe, nouja, als het idee zoveel weerstand oplevert bij de liefhebbers zal ik overwegen om het dan ook maar op de correcte manier te gaan doen
    Moet ik er wel nog een ketting bijkopen want die zit er niet bij geloof ik.

Intussen is het mesh-bandje voor die Elektronika binnen, alleen lukt het me niet om het bandje te resizen

Heb intussen al 1 springbartool afgebroken terwijl ik zat te frutsen met het ding wat er uitziet alsof het daarmee zou moeten worden versteld...
    Kan ook geen how-to vinden voor dit type. Irritant!

@Martin, zou het kunnen dat het mesh-bandje dat jij op die Sea-Gull hebt dezelfde verstelwijze heeft als die van mij? Hier een fotootje hoe het er uit ziet:

[Edit] Na nog een boel lomp sloopwerk is het gelukt om het bandje te verstellen, heb daarbij wel wat dingen verbogen, maar goed, nu is het in elk geval de juiste maat...
    Telefoonfoto:

Heb 'm net nog een beetje strakker afgesteld trouwens, daarbij wel een nagelvijl gesloopt. Ongelooflijk zeg, het bandje voelt prima aan, maar er zijn grote kosten bespaard op de verstelmogelijkheid

Member Bidle's Avatar

Quote Originally Posted by Lester Burnham View Post
    Intussen is het mesh-bandje voor die Elektronika binnen, alleen lukt het me niet om het bandje te resizen

Heb intussen al 1 springbartool afgebroken terwijl ik zat te frutsen met het ding wat er uitziet alsof het daarmee zou moeten worden versteld...
    Kan ook geen how-to vinden voor dit type. Irritant!

@Martin, zou het kunnen dat het mesh-bandje dat jij op die Sea-Gull hebt dezelfde verstelwijze heeft als die van mij? Hier een fotootje hoe het er uit ziet:

Telefoonfoto:

Heb 'm net nog een beetje strakker afgesteld trouwens, daarbij wel een nagelvijl gesloopt. Ongelooflijk zeg, het bandje voelt prima aan, maar er zijn grote kosten bespaard op de verstelmogelijkheid
    Niks doen met pinnetjes.. het is een klem systeem!! Gewoon even dit ding omhoog klikken, op maat schuiven en weer vast klikken: et voila. Werkt prima!!

Feel free to check out and make comments on my photo's: Click!

Member Bidle's Avatar

Hehe, nouja, als het idee zoveel weerstand oplevert bij de liefhebbers zal ik overwegen om het dan ook maar op de correcte manier te gaan doen
    Moet ik er wel nog een ketting bijkopen want die zit er niet bij geloof ik.
    Helemaal goed, maar zonder gekheid.... gewoon doen wat je zelf wil natuurlijk.

Niks doen met pinnetjes.. het is een klem systeem!! Gewoon even dit ding omhoog klikken, op maat schuiven en weer vast klikken: et voila. Werkt prima!!

Jep, zo heb ik het uiteindelijk ook gedaan, alleen zit dat lipje zo ongelooflijk vast dat er lomp wrikwerk met scherpe dingen nodig was om 'm omhoog te krijgen. Daarbij heb ik dat pinnetje links ervan helaas moeten gebruiken als soort van scharnierpunt, waardoor deze wat is verbogen.

Member Racka's Avatar
    Quote Originally Posted by Lester Burnham

Jep, zo heb ik het uiteindelijk ook gedaan, alleen zit dat lipje zo ongelooflijk vast dat er lomp wrikwerk met scherpe dingen nodig was om 'm omhoog te krijgen. Daarbij heb ik dat pinnetje links ervan helaas moeten gebruiken als soort van scharnierpunt, waardoor deze wat is verbogen.
    Ik denk dat als je een schroevendraaiertje vanaf rechts er in stopt en dan zijn eigen scharnier als drukpunt gebruikt, het een stuk makkelijker zou moeten gaan.

Member Bidle's Avatar

Dat is zonde, maar het is iig gelukt. Ze zitten idd goed vast, eerst gebruikte ik een grote schroevendraaier voor in het gat. Toch is deze te dun aan het uiteinde dus kun je hem niet makkelijk open klikken. Echter gebruik ik nu een metalen plaatje om deze open te maken. Past precies in de opening en dan klik ik hem open, gelukkig nog nooit last mee gehad.

Quote Originally Posted by Racka View Post
    Ik denk dat als je een schroevendraaiertje vanaf rechts er in stopt en dan zijn eigen scharnier als drukpunt gebruikt, het een stuk makkelijker zou moeten gaan.
    Dat is zonde, maar het is iig gelukt. Ze zitten idd goed vast, eerst gebruikte ik een grote schroevendraaier voor in het gat. Toch is deze te dun aan het uiteinde dus kun je hem niet makkelijk open klikken. Echter gebruik ik nu een metalen plaatje om deze open te maken. Past precies in de opening en dan klik ik hem open, gelukkig nog nooit last mee gehad.
    Ik krijg nu het gevoel dat ik het vanaf de verkeerde kant heb opengewrikt

Leermomentje op de vroege (voor mij ) maandag!

En ik heb nog wel een hele tijd zitten staren naar dat ding, proberend het ontwerp te doorgronden, niet gelukt!

Member Bidle's Avatar

Ik krijg nu het gevoel dat ik het vanaf de verkeerde kant heb opengewrikt

Leermomentje op de vroege (voor mij ) maandag!

En ik heb nog wel een hele tijd zitten staren naar dat ding, proberend het ontwerp te doorgronden, niet gelukt!

Ach ja, verstand komt met de jaren.

Heb net even belletje gepleegd en de weet/vraag gaat vandaag op de bus.

Ach ja, verstand komt met de jaren.

Heb net even belletje gepleegd en de weet/vraag gaat vandaag op de bus.

Kan niet wachten tot er een weet/weet-situatie ontstaat

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)