Intussen is het mesh-bandje voor die Elektronika binnen, alleen lukt het me niet om het bandje te resizen
Heb intussen al 1 springbartool afgebroken terwijl ik zat te frutsen met het ding wat er uitziet alsof het daarmee zou moeten worden versteld...
Kan ook geen how-to vinden voor dit type. Irritant!
@Martin, zou het kunnen dat het mesh-bandje dat jij op die Sea-Gull hebt dezelfde verstelwijze heeft als die van mij? Hier een fotootje hoe het er uit ziet:
[Edit] Na nog een boel lomp sloopwerk is het gelukt om het bandje te verstellen, heb daarbij wel wat dingen verbogen, maar goed, nu is het in elk geval de juiste maat...
Telefoonfoto:
Heb 'm net nog een beetje strakker afgesteld trouwens, daarbij wel een nagelvijl gesloopt. Ongelooflijk zeg, het bandje voelt prima aan, maar er zijn grote kosten bespaard op de verstelmogelijkheid![]()
Last edited by Lester Burnham; June 6th, 2011 at 14:30.
Jep, zo heb ik het uiteindelijk ook gedaan, alleen zit dat lipje zo ongelooflijk vast dat er lomp wrikwerk met scherpe dingen nodig was om 'm omhoog te krijgen. Daarbij heb ik dat pinnetje links ervan helaas moeten gebruiken als soort van scharnierpunt, waardoor deze wat is verbogen.
Ik denk dat als je een schroevendraaiertje vanaf rechts er in stopt en dan zijn eigen scharnier als drukpunt gebruikt, het een stuk makkelijker zou moeten gaan.Originally Posted by Lester Burnham
Dat is zonde, maar het is iig gelukt. Ze zitten idd goed vast, eerst gebruikte ik een grote schroevendraaier voor in het gat. Toch is deze te dun aan het uiteinde dus kun je hem niet makkelijk open klikken. Echter gebruik ik nu een metalen plaatje om deze open te maken. Past precies in de opening en dan klik ik hem open, gelukkig nog nooit last mee gehad.
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)