Ik heb deze Fantasista Utamaro horloges en wil dat er iemand eens naar kijkt en er een eerlijke review over schrijft (in NL en EN). Wie van onze NL leden ziet dat zitten?
Ik heb deze Fantasista Utamaro horloges en wil dat er iemand eens naar kijkt en er een eerlijke review over schrijft (in NL en EN). Wie van onze NL leden ziet dat zitten?
Best regards,
Ernie Romers
Site owner, Watchuseek.com
Please visit our Collection of Fine Watches & Accessories
Hoi Ernie,
Toeval wil dat ik er naar heb gekeken een week of wat geleden. Ik vond het concept van de strap best goed. Ik weet alleen niet of ik over een analoog horloge een review kan schrijven.
Groetjes,
Sjors
There are only 10 kind of people. Those who understand binary and those who don't.
Bezoek ook eens het Nederlandstalige WUS forum: Kaliber 2010
Met jouw creativiteit gok ik dat je hier ook wel een mooi stukje over kan schrijven
Bovendien, het is wel een erg Japans thema zo te zien!
Leuk design, doet me denken aan de Max Bills maar dan met een funky strap erbij :)
Spreek je ook Nederlands? Kom dan naar het Nederlandstalige WUS forum: Kaliber 2010
Current watches:
Stowa Antea
Prometheus CR1
OWC MS-5517
Custom PAM 6152/1 homage
WUS Chinese project watch
Fantasy PVD 5513 MilSub
Poljot ШТУРМАНСКИЕ (vintage airforce issue)
Alpha Paul Newman
Christopher Ward Kingfisher C6 T3
Casio G-Shock Zombie Slayer
Citizen Crystron
Casio F-91W
Spreek je ook Nederlands? Kom dan naar het Nederlandstalige WUS forum: Kaliber 2010
Kom op dames, een van jullie moet het toch een leuk klusje vinden om dat horloge te logeren te krijgen!!
Ben zelf druk in de weer met afstuderen etc. waardoor ik momenteel mijn horloge-hobby eventjes op een laag pitje heb gezet. Nu is het effe aan jullie om Kaliber vol te schrijven![]()
Current watches:
Stowa Antea
Prometheus CR1
OWC MS-5517
Custom PAM 6152/1 homage
WUS Chinese project watch
Fantasy PVD 5513 MilSub
Poljot ШТУРМАНСКИЕ (vintage airforce issue)
Alpha Paul Newman
Christopher Ward Kingfisher C6 T3
Casio G-Shock Zombie Slayer
Citizen Crystron
Casio F-91W
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)