4Likes
Ik moest wel heel erg twijfelen of ik niet op Piercingworks.com zou stemmen
Maar je hebt er een stem plus goede beoordeling bij![]()
Spreek je ook Nederlands? Kom dan naar het Nederlandstalige WUS forum: Kaliber 2010
Denk dat we deze keer iets minder met tienen moeten gaan gooien, het leek er vorig jaar op dat ze een systeem hanteren waarbij ze de meest extreme scores (overal 1 of overal 10) eruit filteren om voor een realistische uitslag te zorgen.
In elk geval een zeer goede beoordeling achtergelaten![]()
Het ging allemaal heel gemakkelijk totdat ze om een postcode vroegen ...... de pc van ons vaste logeeradres opgegeven. Ik wed dat zelfs mijn commentaar herkenbaar is ....
Ron
Zo mn laatse post is wel errug lang geleden, veel te lang... Maar goed, mijn stem heb je ook.
En @ iemand uit de VS.... hoezo dure euro![]()
Inderdaad herkenbaar - alleen, jullie behoren tot he elite clubje dat weet heeft van de identiteit van deze "iemand uit de VS"Originally Posted by Racka
Onderstaand wisselkoersverloop suggereert dat wij vanuit een valutastandpunt gezien op een verkeerd moment (begin 2000) naar de VS verhuisd zijn en het merendeel van onze spaarcenten moesten converteren. Maar ja, wat doe je als je allebei je baan kwijt raakt in een tijdsbestek van 6 weken, geen uitzicht op (snel) ander werk en een grote hypotheek op je nek? We klagen niet, het is een avontuur en stap die wij anders waarschijnlijk niet of nooit genomen zouden hebben.
![]()
Last edited by MHe225; February 4th, 2012 at 14:14.
Zojuist de vragenlijst ingevult. Succes met de awards.
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)