Ik sta aan het begin van waarschijnlijk een levenslange hobby, dus zal hier nog wel een tijdje zijn. Tijd voor een kleine voorstelling!
Mijn naam is Mart - geen onbekende naam hier viel mij op - ben 20 jaar, studeer bedrijfskunde aan de EUR en zit op kamers in Rotterdam. Eerdaags is mijn 21ste verjaardag en is er wat sponsoring om een mooi horloge uit te zoeken. Paar maanden geleden is de zoektocht begonnen in horloge land en ben sindsdien alleen maar enthousiaster geworden! Heel wat uren WUS afgestruind naar info en genoten van alle foto's. Ondertussen een mooie verzameling aan horloge folders(eerder boekwerken) liggen en heb een duidelijk beeld van de opties. Uiteindelijk ben ik gevallen voor de Longines L2.693.4.78.3, prachtig horloge!!! Eigenlijk wat boven budget maar een eerste horloge koop je maar een keer.. Vanmiddag aanbetaling gedaan bij Lex Watches en nu heel geduldig wachten.
Als die binnen is komen er zeker foto's, en ondertussen lees ik hier graag mee om nog meer leuke (dan wel wat goedkopere;) ) horloges tegen te komen om de Longines mee af te kunnen wisselen.
Groeten,
Mart

LinkBack URL
About LinkBacks
Reply With Quote