Like Tree7Likes

Thread: Wat draag je vandaag?

Page 12 of 92 FirstFirst ... 234567891011121314151617181920212262 ... LastLast
Results 111 to 120 of 919
    Moderator Lester Burnham's Avatar

Re: Wat draag je vandaag?

Wat een gave kleur G-Shock Sjors

Vandaag mijn KGB Vostok:

Member boeing767's Avatar

Vandaag doen we het met een TW Steel TW52 [img]

Member

Lightbulb Re: Wat draag je vandaag?

hee hallo, hier weer een dutchie.

Het was nat vandaag ...dus een duikert.

Last edited by kris; August 25th, 2010 at 22:21.
    Speedy / Sinn 103 St Sa / Fortis Flieger / Stowa Flieger Original #37 / Stowa Marine Original #131 / Ocean7 LM-1 #71. / Ocean7 LM-3 #177 / Steinhart 'vintage red' / Steinhart Aviation GMT.

Voor mij ook flink waterdichte horloges vandaag. Naar PSV-AZ een DW-6900CS-4 omgehad:

Daarvoor en erna een EcoZilla:

Moderator G-Shock Forum Sjors's Avatar

Wink Re: Wat draag je vandaag?

Eigenlijk een dagje te laat, maar ik ben gisteren een stukje wezen fietsen met Bram (mijn zoon). Het was zonnig, dus ik dacht doe maar eens mijn Ocean Gray Gulfman aan. Die kon nodig wat zon gebruiken. Bram heeft een oude DW-004 aan.

Ik heb gisteren een filmpje inelkaar gezet van onze fietstocht:

Groetjes,

Sjors
    There are only 10 kind of people. Those who understand binary and those who don't.

Bezoek ook eens het Nederlandstalige WUS forum: Kaliber 2010

Member MHe225's Avatar

Leuk dat we even mochten meefietsen, Sjors. Ik weet niet of Bram een "berg geit" is, maar hij wist wel goed raad met dat reusachtig stuk appeltaart en de berg slagroom

Groetjes vanuit een achterlijk warm Texas (ca 40C)
    RonB

Moderator G-Shock Forum Sjors's Avatar

Wink Re: Wat draag je vandaag?

Ha ha, Dank je voor je complimenten Ron. Hij heeft dat wielershirt vorig jaar gekocht, maar het is nog steeds 2 maten te groot. Ik heb speciaal voor hem ook jacht gemaakt op dat petje, want die zijn niet makkelijk te vinden, zodra je ze zoekt. Eigenlijk puft hij al voordat hij een dijkje op moet rijden. Waarschijnlijk heb je daar in Texas al bultjes waarbij zo'n dijk een rimpeltje bij lijkt

Bram heeft echter maar zo'n 10 kilometer mee gefietst. Ik ben zelf eerst 30 kilometer tot vlakbij het pontje gereden. Het moet voor zo'n jongen natuurlijk wel leuk blijven

Groetjes,

Sjors
    There are only 10 kind of people. Those who understand binary and those who don't.

Bezoek ook eens het Nederlandstalige WUS forum: Kaliber 2010

Member MHe225's Avatar

Texas is tamelijk vlak, vooral in de buurt waar wij zitten, net ten noorden van Houston. De Texas Hill Country is echter mooi heuvelachtig, doet mij ernstig aan Zuid Limburg en stukken Duitsland denken. Dit is ruwweg in de buurt van Austin, ongeveer 3 uur met de auto bij Houston vandaan. Nog verder naar het westen en noorden laat hoger terrein zien met Guadalupe Peak als hoogste punt in Texas (8749 ft / 2667 m).

Helemaal gelijk dat het leuk moet blijven voor zo'n jongen; 10 km is helemaal niet (te) gek en zoals ik al eerder zei ..... appeltaart en slagroom - hum, ik begin NL steeds meer te missen. Het goede nieuws: ik kan appeltaart zelf maken. Stroopwafels en maatjesharing is een heel ander verhaal.

Excuses, dit was een beetje off topic. Vandaag weer / nog steeds m'n Fortis Pilot Pro en Seiko Military tijdens de wandelingen met de honden.

Goede week allemaal,
    Ron

-Nog verder off-topic-

Hoi Ron, de laatste trend in Nederland is stroopwafelijs, die moet je zeker niet overslaan als je nog eens 'thuiskomt'

Member MHe225's Avatar

Quote Originally Posted by Lester Burnham
    -Nog verder off-topic-

Hoi Ron, de laatste trend in Nederland is stroopwafelijs, die moet je zeker niet overslaan als je nog eens 'thuiskomt'
    Jij bent nog laat op, Lester. Stroopwafelijs .... hoe verzinnen ze het. Zal ik zeker proberen. Ik hoop dat dit pas volgend jaar wordt .... als wij eerder in NL komen is dat geen goed nieuws (gezondheidsperikelen met mijn schoonouders).

En nu naar bed, jij Hopelijk lijd jij niet aan insomnia - voorwaar geen lolletje (vraag maar niet hoe ik dat weet)

Ron

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)