vandaag de Sinn StSa 103..
![]()
Last edited by kris; August 25th, 2010 at 22:26.
Speedy / Sinn 103 St Sa / Fortis Flieger / Stowa Flieger Original #37 / Stowa Marine Original #131 / Ocean7 LM-1 #71. / Ocean7 LM-3 #177 / Steinhart 'vintage red' / Steinhart Aviation GMT.
Ik droeg vanaf donderdag de CW Kingfisher quartz duiker als beater horloge voor Lowlands, ipv dat ik het normaal gewoon met alleen m'n telefoon doe.
Wijze les: zware metalen duikhorloges zijn niet een goed attribuut voor meerdaagse feestjes waarbij je nog eens een pit induikt. Heb een flinke blauwe plek daar zitten. En volgens mij nog steeds een deuk in m'n pols van waar de kroon zat![]()
Spreek je ook Nederlands? Kom dan naar het Nederlandstalige WUS forum: Kaliber 2010
Current watches:
Stowa Antea
Prometheus CR1
OWC MS-5517
Custom PAM 6152/1 homage
WUS Chinese project watch
Fantasy PVD 5513 MilSub
Poljot ШТУРМАНСКИЕ (vintage airforce issue)
Alpha Paul Newman
Christopher Ward Kingfisher C6 T3
Casio G-Shock Zombie Slayer
Citizen Crystron
Casio F-91W
Spreek je ook Nederlands? Kom dan naar het Nederlandstalige WUS forum: Kaliber 2010
Current watches:
Stowa Antea
Prometheus CR1
OWC MS-5517
Custom PAM 6152/1 homage
WUS Chinese project watch
Fantasy PVD 5513 MilSub
Poljot ШТУРМАНСКИЕ (vintage airforce issue)
Alpha Paul Newman
Christopher Ward Kingfisher C6 T3
Casio G-Shock Zombie Slayer
Citizen Crystron
Casio F-91W
Gisteren deze:
Vandaag weer eens deze. (Knap irri, als je een maanfase te weinig draagt. Toch maar een winder kopen??)
![]()
doordat mijn collectie nog maar zeer klein is, nog steeds de Seiko
![]()
Mijn Laco B-Uhr met een nieuwe leren band, zo past hij tenminste wel onder mijn manchetten. :)
![]()
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)