Mooi ding zeg!
Mooi ding zeg!
Current Collection:
• Breitling Chronomat Bicolor
• Seiko SRP043 'Spork'
• Seiko SNZF13 'Mini Sumo'
• Getat PAM Hommage 44mm PVD 'stealth'
• Wenger Commando Chrono 70731
• Watches from Festina, Diesel, Lotus, Esprit
Spreek je ook Nederlands? Kom dan naar:
het Nederlandstalige WUS forum: Kaliber 2010
Dank! Het is een typisch voorbeeld van een Chinese automaat die je voor circa 16 euro van eBay af kan plukken.
Verrassend accuraat, begint vrijwel direct te lopen zodra je 'm oppikt (da's uitzonderlijk) en de zwarte coating bladdert niet af. Het spul lijkt zelfs aardig krasbestendig te zijn.
Current Collection:
• Breitling Chronomat Bicolor
• Seiko SRP043 'Spork'
• Seiko SNZF13 'Mini Sumo'
• Getat PAM Hommage 44mm PVD 'stealth'
• Wenger Commando Chrono 70731
• Watches from Festina, Diesel, Lotus, Esprit
Spreek je ook Nederlands? Kom dan naar:
het Nederlandstalige WUS forum: Kaliber 2010
Ik heb deze indertijd gekocht op eBay bij een verkoper met de naam 'a_ashop'. Hij heeft ze nog steeds, zoek even op eBay naar objectnummer 250693189797. EUR 7,85 + EUR 5,49 verzenden.
(Met opzet geen directe eBay link, ik weet niet of WUS dat toestaat. Wij op PMWF in ieder geval niet)
Hans
Edit: er is ook een versie met een witte wijzerplaat. Ik vind de leesbaarheid wat minder, vooral van de subdials.
![]()
Last edited by Hans_NL; September 11th, 2010 at 13:32.
Dit mag een unicum heten .... vandaag 3 verschillende horloges omgehad. Ik begon de dag met mijn Fortis (heb ik al een paar weken om). Bij de post zat 'n nieuw bandje voor mijn Speedmaster Pro (mesh bracelet) dus nadat ik dat er op gezet had verder met de Speedy. Vanmiddag besloot ik 'n paar uur bij een kornuit te gaan kijken die aan de 24 uur of LeMons* meedoet en aangezien ik op de motor ging, nogmaals geswitched, nu naar mijn Seiko.
Ron
*ook wel lachen; meer hier: 24 Hours of LeMons - Wikipedia, the free encyclopedia - race van vandaag is #17 op het schema aan het einde van de pagina
Lees smakelijk:
50 Gs: #45 Neon Lights
There are only 10 kind of people. Those who understand binary and those who don't.
Bezoek ook eens het Nederlandstalige WUS forum: Kaliber 2010
Ik denk dat dit wel een toepasselijk horloge is voor op mijn verjaardag:
Groetjes,
Sjors
There are only 10 kind of people. Those who understand binary and those who don't.
Bezoek ook eens het Nederlandstalige WUS forum: Kaliber 2010
En vooral: Gefeliciteerd
Ik heb de twee andere kleuren van die lichting Crazy Colors (donkerblauw en donkergroen) maar deze paarse nog niet. Blijven mijn favoriete (moderne) G's, de 6900 Crazy Colors modellen.
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)