Like Tree7Likes

Thread: Wat draag je vandaag?

Page 37 of 92 FirstFirst ... 27282930313233343536373839404142434445464787 ... LastLast
Results 361 to 370 of 919
    Member bikerplus's Avatar

Re: Wat draag je vandaag?

Mijn SuperOcean op zwarte haai

gr Ron
    Breitling superOcean steelfish ,Seiko sports 200 kinetic diver, Citizen Ecodrive Titanium, AstroaviA professional chronograph, Swiss Continental, Omega Seamaster quartz, Casio GW3000M-4AER, Poljot alarm, Seiko 6309 7040.

Moderator Lester Burnham's Avatar

Zo Ron, dat is een erg fraai horloge! Leuke combinatie ook op een lederen bandje, dat zie je niet zo vaak.
    Heb zelf het kleine broertje van dit model (Colt Ocean automatic) maar deze Superocean is toch echt een stukkie stoerder

Groetjes,
    Mart

Ps. Als ik goed tel ben je intussen al de derde Ron in Kaliber 2010

Member MHe225's Avatar

Quote Originally Posted by Lester Burnham
    Als ik goed tel ben je intussen al de derde Ron in Kaliber 2010
    RonB .... RonD ..... Biker+ Ron

Ik heb al eerder verhaald dat ik jaren geleden bij Numar werkte (MRI technologie voor de olie industrie). De "running joke" was dat je alleen mocht meedoen als je naam Ron was. Heb meermalen in meetings gezeten met 7 of 8 mensen en 5 met de naam Ron. Tegen de gewoonte in noemden we mensen bij hun achternaam in de notulen.

RonB

PS - inderdaad een fraaie en stoere klok; lijkt wel groot - wat is de maat?

Wij hebben toevallig in een team van 5 man wel 2 Robs zitten, maar nog geen Ron hiero

Vandaag een vrolijke Swatch Irony chrono om. Kwam ik een jaartje of twee geleden tegen in een warenhuis in Antwerpen, waar ik niet weg te slaan was uit de horlogehoek. Zat al een kwartier lang semi-verliefd met dit ding te spelen toen ik me bedacht dat het niet onverstandig zou zijn om het dan ook maar meteen te kopen (op eBay trouwens Alhoewel de prijs uiteindelijk gelijk was omdat het nog een nieuw model was). Toen het hier eenmaal aankwam is het geruisloos in de verzameling verdwenen, de liefde was alweer over voordat het horloge op de deurmat plofte. Maar goed, ik hou mezelf maar voor dat een horlogeverzameling niet compleet is zonder een Swatch (dus heb ik er twee ).

Groetjes!
    Mart

Member joost73's Avatar

Quote Originally Posted by Bidle View Post
    Ik heb er ook even over getwijfeld, maar het "nieuwe" plexi moet een stuk krasvaster zijn volgens Junghans. Daarbij een mooiere glans.... Ik kan het verschil niet echt zien,.....

Ga jij wellicht de 14de ook naar de meeting in het zuiden?
    plexi is idd gewoon veel mooier en als het goed gaat met hoe je het wilt gebruiken is het een super mooie klok, veel plezier ermee
    ik ga de 14de niet, ik volg niks meer op de forum's en heb er ook niks over gehoord of gezien...

Member Bidle's Avatar

Jammer, had het wel leuk gevonden om je daar weer eens te treffen! Wie weet een andere keer! :)

De ene quartz chrono ingewisseld voor de volgende. Swatch Irony maakt plaats voor een vintage Seiko 7A38-7060.

Member malbat's Avatar

Een oudje van eind '60/ begin '70. Ontvangen vorige week en binnenkort weer onderweg voor de nodige restauratie en 'upgrading'.

Wat een gave kastvorm zeg Zo maken ze ze niet meer.

Groetjes daar, weet zeker dat het weer wat beter is

Mart

Moderator G-Shock Forum Sjors's Avatar

Wink Re: Niet dit .....

Weer eens een nieuw horloge aangedaan.Het was het laatste horloge dat ik in Japan heb gekocht. Mocht helaas niet die G-Man kopen. Ik heb zelfs 10000 yen geboden...

G-001 met roze accenten (complete model nummer even kwijt). Ga nog even schrijven voor mijn volgende 50 Gs artikel (ay ay, onderwerp al weggegeven).

Groetjes,

Sjors
    There are only 10 kind of people. Those who understand binary and those who don't.

Bezoek ook eens het Nederlandstalige WUS forum: Kaliber 2010

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)