Spreek je ook Nederlands? Kom dan naar het Nederlandstalige WUS forum: Kaliber 2010
Current watches:
Stowa Antea
Prometheus CR1
OWC MS-5517
Custom PAM 6152/1 homage
WUS Chinese project watch
Fantasy PVD 5513 MilSub
Poljot ШТУРМАНСКИЕ (vintage airforce issue)
Alpha Paul Newman
Christopher Ward Kingfisher C6 T3
Casio G-Shock Zombie Slayer
Citizen Crystron
Casio F-91W
Wat een gruwelijk goede foto zeg...
Petje af
Zelf een beetje aan het twijfelen voor morgen, al een tijdje geen G-Shock meer omgehad. Ik ga altijd door fases heen met die G-Shocks, dan draag ik weer een maand lang niets anders, en dan kijk ik er weer een paar maanden helemaal niet naar om. Toch maar wat analoogs dan![]()
En dan zet je "My collection is various but not spectacular" in je profiel...
Bescheidenheid siert de mens![]()
Franck Muller is niet helemaal mijn smaak, maar wel een fraai horloge!
Current Collection:
• Breitling Chronomat Bicolor
• Seiko SRP043 'Spork'
• Seiko SNZF13 'Mini Sumo'
• Getat PAM Hommage 44mm PVD 'stealth'
• Wenger Commando Chrono 70731
• Watches from Festina, Diesel, Lotus, Esprit
Spreek je ook Nederlands? Kom dan naar:
het Nederlandstalige WUS forum: Kaliber 2010
Vandaag een van de eerste horloges om die ik kocht toen de verzamelwoede nog op gang moest komen. Kan me nog herinneren dat ik het maar wonderlijk vond dat zo'n mechanisch uurwerk ineens op gang komt als je er een paar keer mee schudt. Nu is het uiteraard de gewoonste zaak van de wereld geworden
Heb er vandaag ook al een complimentje over gekregen trouwens, mijn Thesis begeleider vanuit de universiteit weet van mijn hobby (hij is zelf ook een verzamelaar van alles wat los en vast zit, je zou z'n kantoorje eens moeten zien) en wilde er graag meer over weten.
![]()
Moet eerlijk zeggen dat Franck Muller ook niet mijn smaak is, maar deze "eenvoudige" casablanca vind ik echt super. Met name op een struisvogel band is hij lekker old-skool. :)
Vandaag, ja want het is al weer vrijdag, naar het zuiden voor een meeting met van die vlaai-etende mensen. Kortom daarom twee horloges om, zit enkel nog even te twijfelen welke het moeten worden.
Denk mijn trouwe:
Rolex Seadweller 02
en een recente aanschaf een RAF horloge van Hamilton.
Hamilton 6bb geneva 02
Leuke verzameling NATO's heb je daar
Om over die horloges nog maar te zwijgen uiteraard.
Een 16600 of 16610 moet en zal ik nog een keer eentje aanschaffen. Ben ook benieuwd wat de komst van de DSSD op langere termijn gaat doen met de waarde van de 16600. Zou best wel eens kunnen gaan stijgen op den duur![]()
Thx
Doet het al redelijk, heb zelf een V-serie (één van de laatste) nog nieuw voor 4200,- gekocht. Maakt me verder overigens niet heel veel uit, want deze gaat de deur niet meer uit!Heb idd erg veel nato's heb ik een keertje van bijna elke winkel die ik kon vinden er een paar besteld. Dit om de kwaliteit te vergelijken.
Last edited by Bidle; January 14th, 2011 at 02:05.
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)