Like Tree7Likes

Thread: Wat draag je vandaag?

Page 42 of 92 FirstFirst ... 323334353637383940414243444546474849505152 ... LastLast
Results 411 to 420 of 919
    Moderator Lester Burnham's Avatar

Re: Wat draag je vandaag?

Kom net terug van een Caribisch feestje. Zit nu nog met teenslippers, korte broek en een zomerbloesje aan de pc

Kon niet anders dan dat ik mijn opvallendste (tevens goedkoopste) horloge (49mm diameter) om zou doen vandaag.

Tom
    Tom is offline
    Member Tom's Avatar
    Quote Originally Posted by Lester Burnham
    Kom net terug van een Caribisch feestje. Zit nu nog met teenslippers, korte broek en een zomerbloesje aan de pc

Kon niet anders dan dat ik mijn opvallendste (tevens goedkoopste) horloge (49mm diameter) om zou doen vandaag.
    Das even schrikken ;)

Moderator G-Shock Forum Sjors's Avatar

Wink Re: Wat draag je vandaag?

Quote Originally Posted by Lester Burnham View Post
    Moet een grappig zicht zijn. Gelukkig is het wat warmer nu.

Vandaag maar weer m'n rode Froggy aangegespt. Volgens mij is het op het moment één van mijn populairste modellen.

Groetjes,

Sjors
    There are only 10 kind of people. Those who understand binary and those who don't.

Bezoek ook eens het Nederlandstalige WUS forum: Kaliber 2010

Ja, inderdaad apart om in januari zo rond te lopen. Kreeg ook heel wat vreemde blikken toegeworpen op weg naar de auto

Uw verslaggever met nepsnor (uit een afro-pruik van iemand anders) voor een boel kampioensschalen.

@Sjors, die rode Frog is echt heel stoer, vind het vooral geslaagd dat ze voor een matte kleur zijn gegaan.
    Op die manier ziet het er uit als 'serious business'.

Fijne zondagavond nog allen!
    Mart

Member EricSW's Avatar

Mijn Seiko vandaag met z'n 'nieuwe schoenen':

(had niet op het datumvenstertje gelet...)
    Current Collection:
    Breitling Chronomat Bicolor
    Seiko SRP043 'Spork'
    Seiko SNZF13 'Mini Sumo'
    Getat PAM Hommage 44mm PVD 'stealth'
    Wenger Commando Chrono 70731
    Watches from Festina, Diesel, Lotus, Esprit

Spreek je ook Nederlands? Kom dan naar:
    het Nederlandstalige WUS forum: Kaliber 2010

Is een geslaagde combi geworden Eric! Was de moeite van het versmallen zeker meer dan waard

Vandaag maar eens een Citizen duiker omgehangen, elke keer als ik dat ding draag krijg ik het verlangen om meer divers van Citizen te kopen. Fijn ding. Onterecht een beetje ondergesneeuwd door al die Mako's en Seiko duikers op WUS.

Member EricSW's Avatar

Mooi ding ook die Citizen!
    Current Collection:
    Breitling Chronomat Bicolor
    Seiko SRP043 'Spork'
    Seiko SNZF13 'Mini Sumo'
    Getat PAM Hommage 44mm PVD 'stealth'
    Wenger Commando Chrono 70731
    Watches from Festina, Diesel, Lotus, Esprit

Spreek je ook Nederlands? Kom dan naar:
    het Nederlandstalige WUS forum: Kaliber 2010

Nou, toch maar weer eens de Speedy om vandaag. Als ik dat ding niet draag vergeet ik soms maandenlang dat ik 'm uberhaupt heb (misschien ook omdat deze uit het zicht ligt, in een kluis) maar als ik het dan een keer draag ben ik de hele dag naar mijn linkerpols aan het koekeloeren

Vrees alleen wel de dag dat deze voor een servicebeurt wegmoet. Hoop dat ik tegen die tijd ben afgestudeerd Schijnt nogal een zeer lastig uurwerk te zijn om te servicen namelijk (Omega 3220 = gemodificeerde ETA 2892, met een Dubois Depraz 2020 chrono module erop gemonteerd).

Moderator Martin_B's Avatar

Quote Originally Posted by Lester Burnham View Post
    Nou, toch maar weer eens de Speedy om vandaag. Als ik dat ding niet draag vergeet ik soms maandenlang dat ik 'm uberhaupt heb (misschien ook omdat deze uit het zicht ligt, in een kluis) maar als ik het dan een keer draag ben ik de hele dag naar mijn linkerpols aan het koekeloeren

Vrees alleen wel de dag dat deze voor een servicebeurt wegmoet. Hoop dat ik tegen die tijd ben afgestudeerd Schijnt nogal een zeer lastig uurwerk te zijn om te servicen namelijk (Omega 3220 = gemodificeerde ETA 2892, met een Dubois Depraz 2020 chrono module erop gemonteerd).

Volgens mij reviseren de horlogemakers de module niet, maar vervangen ze hem voor een ingekocht reeds gereviseerd exemplaar. Het schijnt economisch niet verantwoord te zijn dit zelf te doen.

Maaruh, het is een prachtig horloge
    Spreek je ook Nederlands? Kom dan naar het Nederlandstalige WUS forum: Kaliber 2010

Quote Originally Posted by Martin_B View Post
    Volgens mij reviseren de horlogemakers de module niet, maar vervangen ze hem voor een ingekocht reeds gereviseerd exemplaar. Het schijnt economisch niet verantwoord te zijn dit zelf te doen.

Maaruh, het is een prachtig horloge
    Thanks, maar goed, het klinkt dan eigenlijk nog duurder dan ik al dacht dan het was :P Het basisuurwerk wordt dus geserviced en daarna komt er een nieuwe chrono bovenop
    Voor het geld van zo'n beurtje kan je volgens mij onderhand een nieuwe (tweedehands) Speedmaster Reduced krijgen.

Gelukkig loopt ie nu nog -1 sec per 24 uur. Dan stel ik het nog maar even uit, ondanks dat het volgens mij wel al aardig wat jaartjes geleden is dat het horloge voor het laatst een beurt heeft gehad.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)