Geswitched naar deze
![]()
Ziet er alleraardigst uit Chip, solid end-links, lekker dikke sluiting/clasp, en die duik-verlenging (tenminste, zo ziet het eruit) oogt ook erg solide.
Mijn gemankeerde Alpha dus om vandaag.
![]()
Current Collection:
Breitling Chronomat Bicolor
Seiko SRP043 'Spork'
Seiko SNZF13 'Mini Sumo'
Getat PAM Hommage 44mm PVD 'stealth'
Wenger Commando Chrono 70731
Watches from Festina, Diesel, Lotus, Esprit
Spreek je ook Nederlands? Kom dan naar:
het Nederlandstalige WUS forum: Kaliber 2010
Leuke foto Eric! Ben een paar jaar terug ook eens op de Nurburgring geweest tijdens vrije trainingen voor de GP. Erg leuk, dat sfeertje er omheen!
Ha, Eric was me net voor; ik wilde ook al een opmerking over Pantera's maken. Moet trouwens zeggen dat ik nog nooit van de Tomaso horloges gehoord heb; en deze ziet inderdaad prima uit en is een must-have voor Panter eigenaren (en vice versa)
DavidB, 'n goede kennis en oud-collega is lid van de Space City Pantera club http://www.spacecitypanteras.com/ (destijds was hij secretaris, maar heeft die positie moeten opgeven toen hij voor werk 'n jaar of 3 buiten de VS gestationeerd was) en zodoende heb ik wat rond Pantera's rondgehangen en een paar keer meegereden, gewoon op de weg en op TWS - Texas World Speedway (toen was ik wel een beetje wit om de neus). De uitstapjes waren in deze auto's:
David's blauwe Pantera was bordeau rood maar na een stevig uitstapje naast het asfalt van TWS moest de auto ook opnieuw gespoten worden en dat werd toen (Dodge) Viper blauw.
Ook wel grappig: in 2004 organiseerde de Space City Pantera club samen met de Gulf Coast Ferrari Club en de Dalas Lamborghini Club het Italian Automobile Festival of Speed. Daar wilden ze ook wat Italiaanse motorfietsen bij, dus mijn maat JohnA en ik kwamen daar op / met onze Hailwood Ducati's aanzetten. Die 2 motorfietsen waren bij verre de goedkoopste voertuigen, maar trokken, misschien op 'n vintage GTO na, ook de meeste aandacht. Heb toen ook een rondje over het circuit gegast en dat was wel een hele ervaring. Moet alleen zeggen dat ik de "banking" niet zo bi vond (misschien een kwestie van gewenning?)
Ron
Ik ben nooit verder gekomen dan een groen bouwpakketje van Tamiya. Gave bakken.
Deze vandaag:
![]()
Current Collection:
Breitling Chronomat Bicolor
Seiko SRP043 'Spork'
Seiko SNZF13 'Mini Sumo'
Getat PAM Hommage 44mm PVD 'stealth'
Wenger Commando Chrono 70731
Watches from Festina, Diesel, Lotus, Esprit
Spreek je ook Nederlands? Kom dan naar:
het Nederlandstalige WUS forum: Kaliber 2010
Vandaag eerst met een klant om tafel..... (jajaja, nu pas... moet nog wennen aan 2 volle dagen werken.) Daarna even helpen met sleutelen dus de Luminox om!
![]()
Vandaag dit oranje beest om, belachelijk veuls te groot voor me. Maar goed, het zonnetje schijnt enzo
![]()
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)