Een van m'n laatste aanwinsten vandaag
![]()
Een van m'n laatste aanwinsten vandaag
![]()
Ook vandaag weer na terugkomst vanuit Aruba :
![]()
Time flies when you're throwing watches
Vandaag voor het eerst m'n nieuwe Green Collection G-6900EW aan. Best een gaaf ding. Was vandaag zo'n beetje de hele dag in Breda. In de V&D hoor ik achter me "Hé, kijk, een kind met een G-Shock!". Staat twee jongemannen naar Bram te wijzen, terwijl ik een zonnebril voor Bram afreken. "Ach, zijn vader draagt er ook één". "Is dat er zoéén die Eminem draagt?". Nee dus, dit is een ietwat luxer model.
Vanavond snel even een kast opgehaal bij de IKEA en lekker Zweedse gehaktballetjes gegeten.
Groetjes,
Sjors
Sent from my iPhone using Tapatalk!
There are only 10 kind of people. Those who understand binary and those who don't.
Bezoek ook eens het Nederlandstalige WUS forum: Kaliber 2010
Deze:
![]()
Spreek je ook Nederlands? Kom dan naar het Nederlandstalige WUS forum: Kaliber 2010
Ik heb vandaag spontaan ook een bril gekocht. Deze Ray Ban:
En nu on-topic, de alpha vandaag weer om:
![]()
Een dagje Breda is niet compleet zonder IKEA natuurlijk
Alhoewel die Zweedse ballen op een gegeven moment wel echt je neus uitkomen kan ik je vertellen
Nice
Heb er zelf ook eentje onderweg, via Ace (Dimer), kan niet wachten! Alhoewel, het weer is de laatste dagen niet echt zomers helaas..
Al de hele week deze om de pols:
Ben trouwens voor de laatste maal aan het werk als jobstudent (jawel, sedert een 2-tal weken afgestudeerd) en ik werk als koerier bij een bedrijf dat spoedbestellingen van medicijnen rondbrengt naar de apotheken. Dus bij het sleuren van dozen en dergelijke komt deze dus heel goed van pas want hij kan tegen een stootje
Ook al een Rolex kroontje (ik moet nog even een beter kijkje nemen om het precieze model te achterhalen) en een Omega Seamaster gespot bij de apothekers![]()
Dankjewel
Ik heb bachelor toegepaste informatica gestudeerd.
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)