Like Tree188Likes

Thread: Wat draag je vandaag? Vol. II

Page 37 of 105 FirstFirst ... 27282930313233343536373839404142434445464787 ... LastLast
Results 361 to 370 of 1042
    Moderator G-Shock Forum Sjors's Avatar

Re: Wat draag je vandaag? Vol. II

MRG-121 vandaag (stalen uitvoering). Nog steeds één van mijn favorieten en totaal het tegenovergestelde van de meeste van mijn G-Shocks, die boordevol speciale functies zitten. Deze geeft alleen de tijd aan in uren, minuten en seconden. Niet eer en neit minder. OK, er zit een heel mooi electroluminiscerend achtergrond licht in, maar dat is alles.

@ Vanhesse: de 18e September zijn het de Poperingse Hoppe Feesten. Mischien een goed idee om daar eens langs te gaan en een biertje en boterham met kaas te nuttigen bij De Vrede tegenover de abdij

Groetjes,

Sjors
    There are only 10 kind of people. Those who understand binary and those who don't.

Bezoek ook eens het Nederlandstalige WUS forum: Kaliber 2010

Wink Re: Wat draag je vandaag? Vol. II

Beetje luie zondag hier.

Bram kijkt naar Doctor Who (Silence in the Library met de Vashtna Nerada). Voor dat ie naar bed ging heb ik hem vriendelijk, doch dringend, verzocht om z'n schaduwen te tellen. Nu maar hopen dat ie slaapt

Zelf ben ik wat ruimteschepen aan het afstoffen. Werd wel tijd.

En vandaag heb ik een vrolijke "Jason" aan.

Groetjes,

Sjors
    There are only 10 kind of people. Those who understand binary and those who don't.

Member MHe225's Avatar

3 weeks and counting ....... het wordt toch echt wel eens tijd voor wat anders (niet dat ik de Speedmaster Professional niet met plezier draag, maar dat is ook het geval met mijn andere horloges)

Ik meldde eerder over de dure service beurt van mijn Speedmaster (nu ongeveer 1 jaar geleden). Ze hebben het horloge wel (bijna) perfect afgeregeld met een afwijking van slechts +8 sec in de afgelopen 3 weken

Het grote weer-nieuws is orkaan Irene; hoewel die hier helemaal niet in de buurt is, heeft zij toch invloed op ons weer en stuwt extra droge lucht onze kant op, hetgeen leidt tot nog hogere temperaturen. Gisteren werd het hoogste temperatuur ooit in Houston record (van 2000) geevenaard met 43C en vandaag gaat dat weer lukken. De gevoelstemperatuur ligt nog een paar graden hoger. En het ergste is dat het gortdroog is. Afgezien van een paar minimale buitjes, hebben wij al 7 maanden geen neerslag van betekenis gehad. En dat is te zien; gazons en weilanden zien niet uit en langzaam aan beginnen ook steeds meer grote bomen het loodje te leggen.

Het is ook nooit goed: bij jullie en elders in de VS: te koud en te nat. Hier: te droog en te warm.

Een goede werkweek allemaal of een prettige voortzetting van de vakantie.
    Groeten,

Ron

Moderator Lester Burnham's Avatar

En toch ben ik jaloers Ron, ik zit hier (in augustus) met een dik vest aan te rillen van de kou. Op deze manier is het wel een erg deprimerend land aan het worden. Heb de laatste paar zomers elke keer gezworen dat ik ga emigreren zodra het kan

No Mart,

Overdrijven is ook een kunst. Het was hier vanmiddag nog een graad of 18 - 20 en ben twee keer met een hoody naar school op en neer gefietst.

Groetjes,

Sjors

Moderator Lester Burnham's Avatar

Quote Originally Posted by Sjors View Post
    No Mart,

Overdrijven is ook een kunst. Het was hier vanmiddag nog een graad of 18 - 20 en ben twee keer met een hoody naar school op en neer gefietst.

Groetjes,

Sjors

Haha, nouja, het probleem is ook dat ik mijn dakraam een stukje open had staan waardoor het wat tochtte

Maar goed, ik vind gewoon dat het in augustus elke dag minimaal 25 graden moet zijn, met minimaal een paar dagen ook gewoon dik 30-35. En daar hebben we veeeeeeel te weinig van gehad!!

Moderator Martin_B's Avatar

Quote Originally Posted by Lester Burnham View Post
    Haha, nouja, het probleem is ook dat ik mijn dakraam een stukje open had staan waardoor het wat tochtte

Maar goed, ik vind gewoon dat het in augustus elke dag minimaal 25 graden moet zijn, met minimaal een paar dagen ook gewoon dik 30-35. En daar hebben we veeeeeeel te weinig van gehad!!
    Kijk dit is een mooi punt om eindelijk weer aan te haken. Ben 5 weken niet (langer dan een uur ofzo) thuis geweest, eerst een weekje duitsland, daarna vier weken op de camping in de buurt, en vanaf daar naar 't werk. Dit was echt wel de slechtse zomer ooit. Nu was het de laatste jaren al niet best in de zomervakantie, maar d'r zat meestal wel een week tussen met lekker weer. Maar goed. Ik ben weer thuis, warme kleren aan, en iets meer tijd om af en toe een post het web op te slingeren.

En om on-topic te blijven, deze is vandaag om de pols gegaan:

Groeten,

Martin
    Spreek je ook Nederlands? Kom dan naar het Nederlandstalige WUS forum: Kaliber 2010

Member EricSW's Avatar

Deze vandaag!

Current Collection:
    Breitling Chronomat Bicolor
    Seiko SRP043 'Spork'
    Seiko SNZF13 'Mini Sumo'
    Getat PAM Hommage 44mm PVD 'stealth'
    Wenger Commando Chrono 70731
    Watches from Festina, Diesel, Lotus, Esprit

Spreek je ook Nederlands? Kom dan naar:
    het Nederlandstalige WUS forum: Kaliber 2010

Member MHe225's Avatar

De SpeedMaster heeft ruimte moeten maken voor een andere Master of Speed: Paul Newman

Name:  110305_Alpha_PN_wrist_shot_m.jpg
Views: 263
Size:  494.0 KB

Member GuySie's Avatar

Ik had vroeg een 47mm cali dial radiomir kloon, die is al een tijdje weg omdat ik echt de pols niet heb voor 47mm. Maar het blijft zo'n leuk ding... dus nu maar weer in 45mm gekocht en deze draag toch een stuk lekkerder! Nog steeds flink groot, maar niet meer te groot:

Meteen maar wat macro shots genomen:

Jeuj voor speelgoed :D

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)