De Poljot blijft een mooi horloge en ik ben blij te lezen dat ie weer gerepareerd is. Tja, ikzelf blijf een zwak voor Fortis houden en ondanks dat ik meen min of meer uitgekocht te zijn, was ik 1 1/2 maand geleden toch bijna voor de bijl gegaan. Via een van de regulieren op het Fortis forum vernam ik dat een horlogemeneer in Denemarken het restant van de Fortis collectie in de uitverkoop had gedaan voor ruwweg half geld. En mijn favoriete moderne Fortis zat daar ook bij:Originally Posted by Racka
Het schip is uiteindelijk gestrand omdat deze meneer z'n pakketje niet met de Deense post verzekerd naar de VS kon (wilde?) versturen. Tja, ik ben te schijterig om dat risico te lopen; €1200,= is toch geen kattedrek![]()
Heb de optie op dit horloge notabene op mijn verjaardag afgezegd
Als ik nog in Nederland gewoond had, zou ik gewoon op de motor naar Denemarken gereden zijn - dat soort afstanden rijd ik hier regelmatig gewoon voor de leut. Altijd leuk als je een doel hebt als je een stukje gaat rijden. En zo is het cirkeltje weer helemaal rond:
Goede keus, Rachid. Het is natuurlijk geen serieuze keus, maar als ik gedwongen zou worden te kiezen tussen horloges en motorfietsen, dan zouden de klokjes vandaag nog de deur uit gaan (sorry, Dirk, ik weet dat jij door omstandigheden gedwongen bent om je motorpak en helm aan de wilgen te hangen). Vergeet evenwel niet dat er nog heel wat meer bij komt kijken: rijbewijs is 1 maar een goede helm en beschermende kleding (pak of jas & broek, laarzen, handschoenen) zijn niet optioneel, maar een vereiste. Succes en houd ons op de hoogte hoe het allemaal gaat.Originally Posted by Racka
Ron

182Likes
LinkBack URL
About LinkBacks