Like Tree182Likes

Thread: Wat draag je vandaag? Vol. II

Page 6 of 105 FirstFirst 1234567891011121314151656 ... LastLast
Results 51 to 60 of 1042
    Member Bidle's Avatar

Re: Wat draag je vandaag? Vol. II

Quote Originally Posted by MHe225 View Post

Dan vind je deze nog beter (ik was te goedkoop om de echte prent, groter formaat en zonder irritante text) te bestellen. Deze is gemaakt op één van de 3 Sisters in de Texas Hill Country - misschien wel de beste motorwegen in heel Texas. Alleen wordt er ook akelig veel gecontroleerd, met name nadat een paar idioten die niet konden rijden, maar toch meenden hun maten te moeten bijbenen, zichzelf gekeeld hadden (en tot overmaat van ramp werd toen ook de snelheidslimiet nog eens verlaagd)

Die is idd nog beter. Zonde idd helaas verpesten velen het voor de rest. Zaterdag ook weer een paar malloten tegen gekomen. Even erachter gereden en dan zie je het gespannen duw en trek-werk.... brrrr. Gelijk maar weer een andere route genomen.

[On-topic]

Deze vandaag voor mij:

Casio AW-600 01.jpg by Bidle, on Flickr
    Feel free to check out and make comments on my photo's: Click!

Moderator Lester Burnham's Avatar

Quote Originally Posted by Racka View Post
    Prachtig, wat een lume!

Zelf de Poljot weer om.

Zonder UV-flashlight en 8 seconden sluitertijd was het wat minder indrukwekkend geweest hoor ;)

Weet zeker dat van jouw Poljot ook zo'n foto te maken is!

Member Racka's Avatar

Ik heb m'n best gedaan maar krijg em niet zo mooi op de foto als jij. Ik vind die van de Poljot erg mooi maar de wijzerplaat van de Archimede vind ik toch mooier zo. Is helemaal compleet en toch rustig. Het zou zo maar kunnen zijn dat mijn volgend horloge toch weer een Pilot wordt . Stowa (mit oder ohne logo), Archimede, Fortis. Die van Ron is ook zoo mooi en Fortis heeft sowieso al een kleine voorkeur.... zo veel moois, zo veel verleidingen....

Member Bidle's Avatar

Vandaag begonnen met de SD

Rolex Seadweller 06 by Bidle, on Flickr

Echter al 30m geleden ging de deurbel en jawel een nieuwe duiker is gearriveerd. Wie het raad krijgt een eervolle vermelding,.... beetje flauw want weet zeker dat het niet geraden zal worden. Helaas momenteel even niet mobiel dus foto's zullen nog een paar dagen duren. In de tussentijd ben ik er iig erg blij mee. Daarbij loopt het horloge aardig te snel dus gaat eerst nog weg voor een service-beurt.

Quote Originally Posted by Racka View Post

Ik heb m'n best gedaan maar krijg em niet zo mooi op de foto als jij. Ik vind die van de Poljot erg mooi maar de wijzerplaat van de Archimede vind ik toch mooier zo. Is helemaal compleet en toch rustig. Het zou zo maar kunnen zijn dat mijn volgend horloge toch weer een Pilot wordt . Stowa (mit oder ohne logo), Archimede, Fortis. Die van Ron is ook zoo mooi en Fortis heeft sowieso al een kleine voorkeur.... zo veel moois, zo veel verleidingen....
    Het is toch een mooie foto hoor Rachid!
    Het zou kunnen dat ik mijn foto met nog iets meer licht heb genomen, waardoor je ook de rest van het horloge nog iets meer ziet. Bovendien speel ik meestal ook nog een beetje met helderheid en contrast op de computer.

Tja, vertel mij wat over die verleidingen
    Ik heb toevallig gisteren nog rond zitten kijken op de website van Laco, wil toch eigenlijk wel een echt, traditioneel pilot-horloge hebben, van een van de oorspronkelijke merken. Ik weet dat het een beetje vloeken in de kerk is, maar ze hebben er nu ook een met een ETA-quartz uurwerk, die er voor de rest helemaal historisch correct uitziet, die mijn hartje toch sneller doet kloppen

Quote Originally Posted by Bidle View Post
    Vandaag begonnen met de SD

Rolex Seadweller 06 by Bidle, on Flickr

Echter al 30m geleden ging de deurbel en jawel een nieuwe duiker is gearriveerd. Wie het raad krijgt een eervolle vermelding,.... beetje flauw want weet zeker dat het niet geraden zal worden. Helaas momenteel even niet mobiel dus foto's zullen nog een paar dagen duren. In de tussentijd ben ik er iig erg blij mee. Daarbij loopt het horloge aardig te snel dus gaat eerst nog weg voor een service-beurt.
    Hmmm, dan zal het die Doxa nog wel niet zijn denk ik

Misschien eens een keertje een klassieke Seiko?

Member Bidle's Avatar

Quote Originally Posted by Lester Burnham View Post
    Hmmm, dan zal het die Doxa nog wel niet zijn denk ik

Misschien eens een keertje een klassieke Seiko?

Nope, heb al een mooie Seiko liggen weliswaar geen duiker maar toch. Het is een onbekend merk beginnend met een C en eindigt op een a en het is niet Certina! Zal straks even proberen toch een pre-view foto te maken.

Quote Originally Posted by Bidle View Post
    Nope, heb al een mooie Seiko liggen weliswaar geen duiker maar toch. Het is een onbekend merk beginnend met een C en eindigt op een a en het is niet Certina! Zal straks even proberen toch een pre-view foto te maken.
    De enige andere die dan bij me opkomt is CYMA, voor de rest kan ik zonder google nergens op komen

Member Bidle's Avatar

Quote Originally Posted by Lester Burnham View Post
    De enige andere die dan bij me opkomt is CYMA, voor de rest kan ik zonder google nergens op komen
    Foto's zijn bijna klaar, enkel nog uploaden en categoriseren!

Member Bidle's Avatar

Foto's gemaakt horloge voorgesteld:

Clama sub300 08.jpg by Bidle, on Flickr

A "new" diver and I like it!!

Kijk, daar had ik dus niet eerder van gehoord

Een van de vele merken die kopje onder is gegaan een jaar of 30 geleden neem ik aan?

Heel erg leuk design, kan me niet herinneren dat ik ooit eerder zo'n kastvorm heb gezien, echt bijzonder!
    Ik las in het andere topic dat je nog wat twijfelde over het bandje, ik denk dat het misschien wel gaaf zou zijn om hier een mooie kwaliteit mesh voor te gebruiken, zou een goede match zijn voor een horloge uit die tijd!

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)