Wat draag je vandaag? Vol. III - Page 482
Like Tree8708Likes

Thread: Wat draag je vandaag? Vol. III

Page 482 of 484 FirstFirst ... 382 432 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 LastLast
Results 4,811 to 4,820 of 4834
    Member

Re: Wat draag je vandaag? Vol. III

Quote Originally Posted by MHe225 View Post
    Allemachtig wat prachtig

Vraag niet hoe het kan, maar die heb ik gemist. Mooi hoor. Wat een "score" meneer B - één van 26 .... hoe groot is die kans nou?

En jouw post spoort mij aan ook een keer alledrie mijn Minerva's in één foto te vangen. Dacht ik al gedaan te hebben, maar ik heb er slechts 2 in één foto. Die houden jullie dus tegoed.

Om bij het thema van de draad te blijven (weer gewisseld, deze voor de werkweek; archieffoto, helaas). Ook geen Pythagoras, doch slechts π

Attachment 12499123
    Ik ben ben geen groot IWC fan. Nochtans vind ik dit een erg aantrekkelijk horloge

Vandaag deze NA om de pols

Bidle, MHe225 and Proenski like this.

Member Bidle's Avatar

Allemachtig wat prachtig

Vraag niet hoe het kan, maar die heb ik gemist. Mooi hoor. Wat een "score" meneer B - één van 26 .... hoe groot is die kans nou?

En jouw post spoort mij aan ook een keer alledrie mijn Minerva's in één foto te vangen. Dacht ik al gedaan te hebben, maar ik heb er slechts 2 in één foto. Die houden jullie dus tegoed.

Om bij het thema van de draad te blijven (weer gewisseld, deze voor de werkweek; archieffoto, helaas). Ook geen Pythagoras, doch slechts π

Attachment 12499123
    "Doch slechts"?,...... kom op schitterend horloge in elk opzicht met een minimum niet zichtbaar minpuntje.
    Feel free to check out and make comments on my photo's: Hidden Content Hidden Content

Member MHe225's Avatar

Quote Originally Posted by Bidle
    "Doch slechts"?,...... kom op schitterend horloge in elk opzicht met een minimum niet zichtbaar minpuntje.
    Quote Originally Posted by MHe225
    .... Ook geen Pythagoras, doch slechts π
    Geheel mee eens (hoewel ik nu wel benieuwd ben naar dat onzichtbare minieme minpuntje - excuses op voorhand, ik ben recentelijk niet ultra-scherp).

De forum software heeft het "grapje" van mijn post vakkundig de nek omgedraaid - achter "doch slechts" volgt de Griekse letter pi, maar die kwam niet echt / echt niet, over.
    Pi stond ook in het display van mijn rekenmachine.
    Bidle likes this.

Member Bidle's Avatar

Geheel mee eens (hoewel ik nu wel benieuwd ben naar dat onzichtbare minieme minpuntje - excuses op voorhand, ik ben recentelijk niet ultra-scherp).

De forum software heeft het "grapje" van mijn post vakkundig de nek omgedraaid - achter "doch slechts" volgt de Griekse letter pi, maar die kwam niet echt / echt niet, over.
    Pi stond ook in het display van mijn rekenmachine.
    Als software toch eens deed waar het gemaakt voor is.

Het is echt een klein iets, maar ik had liever een gesloten achterkant gezien. Met name omdat het dan dichter bij zijn roots ligt. Denk dat ik dan zelfs ook tot aanschaf was overgegaan.
    Feel free to check out and make comments on my photo's: Hidden Content Hidden Content

Member MHe225's Avatar

Quote Originally Posted by Bidle View Post
    Als software toch eens deed waar het gemaakt voor is.

Het is echt een klein iets, maar ik had liever een gesloten achterkant gezien. Met name omdat het dan dichter bij zijn roots ligt. Denk dat ik dan zelfs ook tot aanschaf was overgegaan.
    Weet niet hoe de achterkant van de "standaard" Ingenieur uit de Vintage Collection is, maar de Laureus Edition heeft wel degelijk een gesloten achterkant.
    Waar moeten ze anders de "handelsmerk" gegraveerde kindertekening kwijt?
    Zó ziet de achterkant van mijn IWC VC Ingenieur LE* uit:

Name:  130913_IWC_Ingenieur_Laureus_back.jpg.jpg
Views: 36
Size:  208.9 KB

* LE staat niet voor Limited Edition, maar Laureus Edition Misschien moeten we dit eel LELE of LE-kwadraat of LLE noemen?
    Bidle and Proenski like this.

Member Proenski's Avatar

Weet niet hoe de achterkant van de "standaard" Ingenieur uit de Vintage Collection is, maar de Laureus Edition heeft wel degelijk een gesloten achterkant.
    Waar moeten ze anders de "handelsmerk" gegraveerde kindertekening kwijt?
    Zó ziet de achterkant van mijn IWC VC Ingenieur LE* uit:
    Nu moet Bidle er wel eentje kopen
    Bidle and MHe225 like this.
    First love: Orient - I cheat with: Seiko, Mido, Oris, Edox, Glycine, Hamilton and a handful of Russians, - and flirt with: Omega, Sinn plus many others Hidden Content

Member Bidle's Avatar

Meen je niet,... nooit gezien!!

Hier de 'gewone'
    https://monochrome-watches.com/colle...age-ingenieur/

Member MHe225's Avatar

Quote Originally Posted by Bidle
    Meen je niet,... nooit gezien!!

Hier de 'gewone' https://monochrome-watches.com/colle...age-ingenieur/
    Hebben we allebei war geleerd ..... ik dacht dat ik de achterkant van de LE Ingy al eens had laten zien, maar waarschijnlijk niet hier dan .....
    Proenski zei het al: de hunt is on

Draag deze nog steeds; onderstaande compilatie laat de evolutie van de klassieke Ingenieur zien, van het originele model uit '54/'55 via de vintage collectie (LE is van '11) tot de laatste generatie ('17)

Name:  IWC Ingenieur 3x.jpeg
Views: 27
Size:  789.7 KB
    Last edited by MHe225; 1 Week Ago at 23:53.
    Proenski likes this.

Member Bidle's Avatar

Helaas, ik laat het voor wat het is. Moet nodig juist wat horloges verkopen en er komen er enkel bij. Zit ruim over de 200stuks en dat is echt te veel van het goede.

Deze nu om:

Patek Nautilus 5711 39 by Bidle Lt, on Flickr
    MHe225 and Al Faromeo like this.

Member Proenski's Avatar

Draag deze nog steeds; onderstaande compilatie laat de evolutie van de klassieke Ingenieur zien, van het originele model uit '54/'55 via de vintage collectie (LE is van '11) tot de laatste generatie ('17)

Name:  IWC Ingenieur 3x.jpeg
Views: 27
Size:  789.7 KB
    De eerste en de laatste doen het wel voor mij, al vind ik het jammer dat ze anno nu het ingenieur "logo" weg hebben gelaten

Wat zijn de diameters? Ze lijken in elk geval een stuk bescheidener dan de meeste IWC's die ik zie, de meeste modellen vind ik net ff te groot. Maar goed ik heb geen IWC budget dus is het is geen kopzorg
    Bidle, ninzeo and Al Faromeo like this.
    First love: Orient - I cheat with: Seiko, Mido, Oris, Edox, Glycine, Hamilton and a handful of Russians, - and flirt with: Omega, Sinn plus many others Hidden Content

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)