Spreek je ook Nederlands? Kom dan naar het Nederlandstalige WUS forum: Kaliber 2010
Wow, bedankt voor de duwtjes in de rug mannen, 7 van de 10 zijn gereserveerd ruim binnen 24 uur, en 1 was al verkocht. Ik ga denk ik maar de volgende 10 uitzoeken
Als het zo doorgaat wordt het geen 1601 maar een 1803![]()
![]()
Spreek je ook Nederlands? Kom dan naar het Nederlandstalige WUS forum: Kaliber 2010
Als je de collectie toch aan het verkleinen bent, dan zou ik zeker voor de 1803 gaan! Stiekem moet er dan natuurlijk ook wel een gouden band bij![]()
Ook een Nederlander? Kom dan naar het Nederlandstalige WUS forum: Kaliber 2010
Nee, geen gouden band, daar koop je weer een mooi horloge voor, en ziet er mij te 'kamp' uit.
Daar heb ik deze voor:
Groeten,
Martin
Wat verkoop je nog allemaal? Wil advertenties wel eens checken :P
*pm met doorverwijzing gestuurd naar Bruno
Dank je Mart.
![]()
Net op een ander forum Parnis leren kennen, en nu beginnen jullie er hier ook over. Zou best wel eens kunnen dat mijn volgende horloge ook zoiets wordt. Ik dacht eerst aan Alpha, maar niet iedereen is daar tevreden over. Meer info over Parnis altijd welkom.
Last edited by Lester Burnham; January 23rd, 2012 at 22:00.
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)