Time for teasing! Heb effe het eerste conceptlogo voor 'MB Watches' () in elkaar gebeund. Het is niet extreem spannend aangezien ik nog nooit met Illustrator had gewerkt, maar ik moet zegge, I kinda like it dat het zo simplistisch is! Alle punten zijn nodes dus kan ze zo weer verslepen als ik wil. Ik had daarnet een typische designer-epiphany! Ik dacht eerst alles wiskunde; alles moet in het midden zijn. Maarrrr, dan is het bovenste deel van de B kleiner dan het onderste deel, wat compleet onlogisch is. Dus het enige niet-wiskunde aan het logo is het feit dat de indent van de B net iets hoger dan het midden staat, zodat onder net iets groter is dan boven ;)
Dit (of tenminste, de uiteindelijke versie ervan, dit is natuurlijk maar een draadmodelletje) komt dan op de 12-position en caseback te staan en hopelijk ook op de crown.
\edit
Een dikkere, vierkante versie. Past sowieso beter op de crown dan die erboven, maar of die ook mooier is? Hmm.. For some reason stoor ik me eraan dat de afstand van de inkeping van B tot midden kleiner is dan de afstand van de inkeping van M tot onder.
![]()

LinkBack URL
About LinkBacks
Reply With Quote

>>>>>>>