Stel jezelf voor: - Page 29
Like Tree125Likes

Thread: Stel jezelf voor:

Page 29 of 29 FirstFirst ... 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29
Results 281 to 286 of 286
    Member

Re: Stel jezelf voor:

Quote Originally Posted by MHe225 View Post
    A) Gevarieerd ook met een aantal "stukken" die ik nog niet eerder gezien heb.

B) Ik moet het vragen: zijn / waren sommige van deze auto's van jou of waren die toevallig voorhanden om als achtergrond te dienen. Iets zegt mij als jij een bandje aan je horloge hebt dat precies bij de auto past, dan ....

C) Doorgaans zit de edit mogelijkheid in de grijze balk onderaan je reeds bestaande post:
    Weet niet of deze optie beschikbaar is voor (nieuwe) leden met nog een beperkt aantal posts.
    Nog eens, welkom en we hopen vaak van je te horen, eh, lezen / zien.
    A) Welke stukken had je nog nooit gezien? De kickstarters?

B) Alleen de BMW is van mij, de rest niet. De bandjes zijn allemaal bekende race-kleuren. Het bandje bij de BMW is in M-kleuren, het bandje bij de zilveren Porsche is in Martini-kleuren (een van de bekendste en grootste autosport sponsors), het bandje bij de lichtblauwe Porsche is in Gulf kleuren. Beide Porsches waren bij de Historische races in Zandvoort vorig jaar. De foto met het oranje bandje was bij de afgelopen 24uur van Spa, bij een zakenrelatie die daar een Lamborghini mee heeft racen.

C) Die mogelijkheid zit er inderdaad nog niet, goed om te weten dat dan nog komt!
    MHe225 likes this.
    Zenith El Primero Chronomaster Open Power Reserve (2017) || Omega Speedmaster Triple-date (2003) || Fromanteel Tulpenrallye 61 (2013) || Pancor P01 Nighthawk (2016) || Straton Vintage Driver Chrono (2016) || Fossil Blue Titanium Chronograph TI-5010 (1996)

Member Proenski's Avatar

Quote Originally Posted by Double-P View Post
    Hallo allemaal! Ook ik zal me even voorstellen!

Ik ben PP en enigzins horloge-fan (echt? Ja!) Horloge-liefde is voornamelijk te danken aan mijn vader, die ook 2 mooie horloges heeft. Van daaruit langzaam door gegroeid.

Het begon allemaal op mijn 14de (denk ik, ongeveer toen iig) toen ik, na een seizoen grasmaaien, een Fossil Blue Titanium Chronograph TI-5010 kocht. Een horloge dat ik nog steeds heb en dat, ondanks de jaren intensief gebruik, nog steeds prima werkt en zelfs af en toe als reishorloge gedragen wordt.

Attachment 12469943
    Welkom en een top introductie met foto's! Zo zien we dat graag natuurlijk

Fraaie collectie ook met een duidelijk waarneembaar thema waarvan we hopen hier in de toekomst nog meer te zien
    First love: Orient - I cheat with: Seiko, Mido, Oris, Edox, Glycine, Hamilton and a handful of Russians, - and flirt with: Omega, Sinn plus many others

Member MHe225's Avatar

[QUOTE=Double-PA) Welke stukken had je nog nooit gezien? De kickstarters?

B) Alleen de BMW is van mij, de rest niet. De bandjes zijn allemaal bekende race-kleuren.
    [/QUOTE]
    ad A - De Kickstarters niet en deze specifieke Fromanteel - ik ken het merk, op geattendeerd door Neeko, ook 'n bezoeker hier. Woonachtig in Canada met Nederlandse roots.

ad B - Ik herkende de kleuren en vroeg mij af ...... BMW is niet verkeerd; moet eigenlijk eens kijken of er nato's zijn in het ruitjes motief van de VW GTI .......

4. Remove Advertisements
    WatchUSeek.com
    Advertisements

Member

Quote Originally Posted by MHe225 View Post
    ad A - De Kickstarters niet en deze specifieke Fromanteel - ik ken het merk, op geattendeerd door Neeko, ook 'n bezoeker hier. Woonachtig in Canada met Nederlandse roots.

ad B - Ik herkende de kleuren en vroeg mij af ...... BMW is niet verkeerd; moet eigenlijk eens kijken of er nato's zijn in het ruitjes motief van de VW GTI .......
    Even snel voor je gekeken, maar ik kan niet direct GTi Nato's vinden.
    Deze specifieke Fromanteel is ook lastig te vinden denk ik, volgens mij zijn er maar 500 stuks gemaakt en allemaal weggegeven.
    MHe225 likes this.
    Zenith El Primero Chronomaster Open Power Reserve (2017) || Omega Speedmaster Triple-date (2003) || Fromanteel Tulpenrallye 61 (2013) || Pancor P01 Nighthawk (2016) || Straton Vintage Driver Chrono (2016) || Fossil Blue Titanium Chronograph TI-5010 (1996)

Member

Heb mij hier twee jaar geleden aangemeld en er is toch wel het een en ander veranderd, hahaha. Ik studeer géén uurwerktechniek, ik heb gekozen voor International Business aan de HvA. Inmiddels wél werkzaam bij een AD in Amsterdam :). Ben benieuwd waar ik over twee jaar ben :). Ik ga dan op exchange naar het buitenland.
    Martin_B likes this.

Moderator Martin_B's Avatar

Een beetje late reactie, maar toch Welkom

Page 29 of 29 FirstFirst ... 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (1 members and 1 guests)

1. Martin_B