Stel jezelf voor: - Page 31
Like Tree140Likes

Thread: Stel jezelf voor:

Page 31 of 31 FirstFirst ... 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31
Results 301 to 304 of 304
    Member woiter's Avatar

Re: Stel jezelf voor:

Ik wist niet eens dat dit draadje bestaat. Laat ik me nu dan ook maar eens officieel voorstellen. Ik woon sinds 2010 al niet meer in Nederland en ben via Spanje, Australië, en Duitsland in Oostenrijk terecht gekomen. Ik heb altijd al een horloge gehad voor zolang ik me kan herinneren. Sinds een paar jaar heb ik er ook een hobby van gemaakt. Momenteel heb ik een selectie aan Japanse, Zwitserse en Duitse horloges.

Favorieten in de collectie zijn de Sarb017, Stowa Marine 36, en de CW C65 trident diver.
    TagTime likes this.

Member woiter's Avatar

dubbel post.... uugh

Member MHe225's Avatar

Welkom, Wolter.
    Je hebt nogal wat omzwervingen gemaakt in de 10 jaar dat je uit NL bent. Misschien wil je daar iets meer over vertellen?
    En de dubbele post .... edit en prak er een paar foto’s van je horloges in.
    Ben ook wel benieuwd naar jouw ervaring met de Stowa Marine. Ik heb na lang wikken en wegen de reguliere Marine met een zilveren wijzerplaat gekocht ... niet zo veel later introduceerde Stowa de 36 mm versie. Als ik dat geweten had, had ik wat langer gewacht.

4. Remove Advertisements
    WatchUSeek.com
    Advertisements

Member woiter's Avatar

Quote Originally Posted by MHe225 View Post
    Welkom, Wolter.
    Je hebt nogal wat omzwervingen gemaakt in de 10 jaar dat je uit NL bent. Misschien wil je daar iets meer over vertellen?
    En de dubbele post .... edit en prak er een paar foto’s van je horloges in.
    Ben ook wel benieuwd naar jouw ervaring met de Stowa Marine. Ik heb na lang wikken en wegen de reguliere Marine met een zilveren wijzerplaat gekocht ... niet zo veel later introduceerde Stowa de 36 mm versie. Als ik dat geweten had, had ik wat langer gewacht.
    De omzwervingen zijn studie en werk gerelateerd. Studie in Nijmegen en Utrecht in de ontwikkelongs biologie. Zodoende voor mijn Master in Barcelona en PhD in Melbourne beland. Momenteel werk ik in een lab in Oostenrijk aan regeneratie biologie. We proberen te achterhalen waarom sommige dieren staarten en armen terug kunnen groeien en waarom mensen dit niet kunnen.

Fotos heb ik momenteel niet paraat, maar je zal ze op het forum vast wel voorbij zien komen. De marine 36 is een favoriet. Ik heb hem met de 2018 advent verkoop gekocht. Dat was op zich al een mooie aanbieding, maar omdat het onverwacht een brushed versie was (die normaal gesproken meer zou moeten kosten) heb ik ook nog eens een 100 euro tegoes bon gekregen.

Die tegoed bon is zojuist bij de aanschaf van een antea ks rose goed van pas gekomen.

Sent from my rotary phone using Crapatalk
    TagTime and MHe225 like this.

Page 31 of 31 FirstFirst ... 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)