Stel jezelf voor:
Like Tree125Likes

Thread: Stel jezelf voor:

Page 1 of 29 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... LastLast
Results 1 to 10 of 286
    Member Inca Bloc's Avatar

Off Topic post Stel jezelf voor:

​ik zie hier meer en meer mensen een draad starten om zich voor te stellen, dus ik dacht, wààrom niet één draad waar iederéén zich kan voorstellen? Dan blijft de rest van de threads alsvast hoofdzakelijk over uurwerken gaan. uiteraard post je enkel wat je over jezélf kwijt wil.

Ik zal de spits afbijten (alhoewel ik al een vergelijkbare draad heb, echter, zonder véél prijs te geven in die draad)

Ik ben geboren als stier (mei) in 1975, in Belgisch Limburg, en nog steeds woonachtig daar.

Muziek :
    Kyuss, Sleep, MrBungle, Funkadelic, George Clinton, Buckethead, Praxis, Zillatron, Bootsy etc.....

Hobby's :
    Sleutelen, tekenen, ontwerpen, lezen, uitvinden, auto's, moto's bouwen, hot-rod's(rat) bouwen, custom fietsen bouwen, horloges, bier en chikkies.

Job :
    Zelfstandige. Mijn bedrijven hebben verschillende activiteiten, oa bouwkundige expertise mbt stabiliteit, projectontwikkeling, sociale woningbouw, elektriciteitswerken, domotica, grondstoffenhandel (koper, zilver en natuurlijke onbewerkte rubber). Handels en aankoopbemiddeling, PR, Internationale trading en ga zo nog maar eventjes door.....
    Op mijn 17e het ouderlijke huis verlaten om de wereld te zien, nooit meer weergekeerd, en ik heb het me nog steeds niet beklaagd!
    Last edited by Inca Bloc; February 11th, 2014 at 15:16.

Member Roelkalkboel's Avatar

Re: Stel jezelf voor:

Quote Originally Posted by Inca Bloc View Post
    ​ik zie hier meer en meer mensen een draad starten om zich voor te stellen, dus ik dacht, wààrom niet één draad waar iederéén zich kan voorstellen? Dan blijft de rest van de threads alsvast hoofdzakelijk over uurwerken gaan. uiteraard post je enkel wat je over jezélf kwijt wil.

Ik zal de spits afbijten (alhoewel ik al een vergelijkbare draad heb, echter, zonder véél prijs te geven in die draad)

Ik ben geboren als stier (mei) in 1975, in Belgisch Limburg, en nog steeds woonachtig daar.

Muziek :
    Kyuss, Sleep, MrBungle, Funkadelic, George Clinton, Buckethead etc.....

Hobby's :
    Sleutelen, tekenen, ontwerpen, uitvinden, auto's, moto's, horloges, bier en chikkies.

Job :
    Zelfstandige. Mijn bedrijven hebben verschillende activiteiten, oa bouwkundige expertise mbt stabiliteit, projectontwikkeling, sociale woningbouw, elektriciteitswerken, domotica, grondstoffenhandel (koper, zilver en natuurlijke onbewerkte rubber). Handels en aankoopbemiddeling, PR, Internationale trading en ga zo nog maar eventjes door.....
    Op mijn 17e het ouderlijke huis verlaten om de wereld te zien, nooit meer weergekeerd, en ik heb het me nog steeds niet beklaagd!
    Ik zal me ook even voorstellen in mijn eerste post ooit op dit forum:

Mijn naam is Roel, ik ben 24 jaar oud en ben momenteel aan het afstuderen op een hogeschool in Tilburg. Voor ik begon aan mijn hbo-studie heb ik mijn koksopleiding afgerond en ik ben dan ook nog steeds twee dagen per week werkzaam in de keuken van een restaurant.

Wat betreft horloges: Bidle wees mij een tijde terug op WUS. Hij gaf de tip me hier eens voor te stellen en wat mee te posten. Mijn slechte Engels (vind ik persoonlijk) hield mij een tijdje tegen. Nu ik dit topic zag dacht ik "what the heck" (hey, Engels ;)) ik stel me even voor.

Voor ik foto's plaats wil ik me al verontschuldigen voor de slechte kwaliteit. Op de een of andere manier haalt Photobucket de kwaliteit zwaar onderuit bij mijn foto's.

Ergens begin 2007 heb ik van mijn vriendin een Danish Design gehad:

Dit horloge heb ik nog steeds en zal nooit meer weg gaan. Ik draag hem niet zo vaak meer, maar 1 keer per week mag ie toch wel om de pols.

In 2011 heb ik een seiko monster gekocht bij onze hofleverancier Rob:

Van mijn monster heb ik altijd veel plezier gehad, en dit heb ik nog steeds.

De afgelopen twee jaar, na het aanschaffen van mijn seiko monster, ben ik aangestoken met een andere hobby: motorrijden. Ik had een suzuki gsxf gekocht als eerste motor. Lekker sloom, lekker zwaar, maar eigenlijk een hele fijne en goede beginnersmotor:

Helaas werd ik na drie maanden aangereden:

Meteen weer iets anders gekocht:

Om ook die na drie maanden zelf in de prak te rijden:

Toen een leuke r6 gekocht en wat op straat gaan oefenen met bochtjes:

En tegenwoordig leven we voor het circuitrijden: (de tweede ben ik)

Maar genoeg over motoren. De horlogegekte begon weer te kriebelen. Ik begon weer op verschillende fora mee te lezen en besloot een mooi horloge voor mezelf te kopen. Allerlei horloges zijn voorbij gekomen: stowa's, meistersinger, een seiko sumo. Maar geen van alle gekocht. Ik kon het geld er niet aan uit geven op de een of andere manier.

Ik liep toevallig tegen een goedkope citizen ecozilla aan en had die gekocht:

Om die weer te ruilen tegen een seiko mini sumo aka seaurchin voor mijn vriendin:

Vrij snel na de ecozilla had een ik een seiko sawtooth gevonden op een belgische site, Ding zat vol met vuil, bezel draaide niet, glas zat vol met krassen en als klap op de vuurpijl zal er condens onder het glas:

De sawtooth opgestuurd naar Rob voor nieuwe pakking en glas. Als het goed is ligt de sawtooth vandaag op de mat. Dan ga ik morgen de bezel opnieuw inkleuren met olieverf en dan kan ie er weer tegenaan.

Momenteel ben ik rustig aan het sparen voor een mooie duiker. Mijn oog is gevallen op een Longines Hydroconquest. Lekker druk maar toch simpel. Ik denk dat die niet snel gaat vervelen.

Hopelijk hebben jullie een beetje een beeld van mij en heb ik me niet té uitgebreid voorgesteld ;)

Groeten, Roel
    Last edited by Roelkalkboel; February 11th, 2014 at 16:36.
    Inca Bloc and 104RS like this.

Member Inca Bloc's Avatar

Quote Originally Posted by Roelkalkboel View Post
    Hopelijk hebben jullie een beetje een beeld van mij en heb ik me niet té uitgebreid voorgesteld ;)
    Groeten, Roel
    Welkom Roel, leuk om van je te horen. En je intro was zeker niet te uitgebreid hoor!
    Mvg,
    Inca Bloc
    Last edited by Inca Bloc; February 11th, 2014 at 14:21.
    Roelkalkboel likes this.

4. Remove Advertisements
    WatchUSeek.com
    Advertisements

Moderator Martin_B's Avatar

Hoi Roel,

Ook namens mij, Welkom!

Groeten,

Martin
    Inca Bloc and Roelkalkboel like this.

Inactive

Welkom Roel!

Member Roelkalkboel's Avatar

Dank allemaal voor het welkom heten! Was trouwens nog mijn laatste aanwinst vergeten, die voeg ik nu nog even snel toe.

edit: lukt even niet via de ipad in mijn eerdere bericht dus dan hier maar:

De "back to the future" casio, of voor sommige waaronder ikzelf de Walter White Watch (breaking bad)
    Last edited by Roelkalkboel; February 11th, 2014 at 22:29.
    Inca Bloc and Bidle like this.

Member Bidle's Avatar

Hey Roel,

Leuk dat je je hier hebt aangemeld en dan ook nog met een uitgebreide introductie. Is een leuk uithoekje van het forum met stuk voor stuk leuke mensen!!

Veel lees en post-plezier!!!
    Feel free to check out and make comments on my photo's: Click to see most of my watches!

Member Dracha's Avatar
    sometimes UTC -8, or -7 or UTC and teh next week UTC +8 or UTC +9 , but usually in UTC +1 or +2

Hoi

Ik ben Rene(JK), al een tijdje hang ik rond hier en heb me zelfs in 2006 een keer opnieuw moeten registreren ivm forum software verandering
    Meestal hang ik rond op de breitling afdeling en nu dus ook hier

en de "obligatory watch shot " een handje vol van mijn ouwe zooi

Last edited by Dracha; February 14th, 2014 at 13:32.
    Don't believe me or anything I say just because I say it ... do your own research , ask questions and get answers , find out what you can , do background searches on the (vintage) watch you're interested in AND on the seller , only if you do all of that you will be able to determine the authenticity of the watch you're interested in

Member 104RS's Avatar

Quote Originally Posted by Dracha View Post
    Hoi

Ik ben Rene(JK), al een tijdje hang ik rond hier en heb me zelfs in 2006 een keer opnieuw moeten registreren ivm forum software verandering
    Meestal hang ik rond op de breitling afdeling en nu dus ook hier

en de "obligatory watch shot " een handje vol van mijn ouwe zooi

Zonder ook maar een béétje te overdrijven, wat een geweldige verzameling Breitling chrono's!
    Last edited by 104RS; February 14th, 2014 at 19:07.
    Dracha likes this.

Member merl's Avatar

Welkom en veel plezier hier, Roel.

Mooie Breitling collectie, Dracha. Ik heb zelf nog een top time op mijn lijstje staan.
    Instagram: @watcher40

Page 1 of 29 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... LastLast

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (1 members and 1 guests)

1. Martin_B